Apple TV met HomePod mini

Reacties voor: Apple brengt tvOS 16.3.2 en HomePod software-update 16.3.2 uit

Een week na de vorige update heeft Apple nu alweer twee updates voor de Apple TV en HomePod klaar staan. Voor de Apple TV is nu tvOS 16.3.2 verschenen, terwijl de HomePod het kan doen met software-update 16.3.2.
Benjamin Kuijten | iCulture.nl -

Reacties: 13 reacties

  1. Snel proberen…HomePod mini had wat problemen met Siri…kent geen woonkamer…andere iDevices hebben daar geen problemen mee

  2. 16.3.2 gedownload en geïnstalleerd, hopende dat ik nu met de Homepod Mini alle lampen in de woonkamer uit kan zetten….net als ik met m’n andere iDevices kan.
    Homepod vraagt bij dat commando welke kamer ik bedoel…..en dan noemt ze alle kamers met lampen….maar de woonkamer zit er niet bij…..

    Maar helaas…..het werkt nog steeds niet….ook niet na herstellen van de Homepod mini….

    Vorige week een paar keer met  support aan de lijn gehangen en ook een paar keer teruggebeld….laatste keer loggegevens van de mini opgestuurd en dan zou het geescaleerd worden naar de software engineer afdeling…
    Dus ik hoopte dat deze update het probleem zou verhelpen….maar helaas….

  3. Het twee keer stellen van dezelfde vraag is gelukkig niet meer nodig.

    Wel is homekit weer helemaal van slag, dwz alle eve thread accessoires reageren niet meer. Zal nog ff tijd nodig hebben. Een restart van een of meerdere hubs helpt meestal. Al zou dat natuurlijk niet nodig moeten zijn…

    Ik denk nog elke dag dat ik mijn Apple producten probeer te gebruiken met weemoed terug aan Jobs… Cook kookt… ehhh bakt er niet veel van helaas. Al blijft de hardware fantastisch en ook het de SW ideeën zijn best goed, maar de uitvoering is… povertjes.

  4. Maar for what its worth, de hardware is en blijft subliem.

  5. Wel een beetje een rommeltje dat ze zo snel weer opnieuw met een update uitkomen. Dit had gewoon in de vorige update moeten zitten..

  6. Zijn er meer mensen die de Apple remote de infrarood knoppen van een andere afstandsbediening hebben geleerd, maar dat dat niet werkt? Het programmeren gaat goed, maar daarna werkt het niet. Voor de vorige update werkte het wel gewoon

  7. HomePod geeft aan dat versie 16.3.2 er op zit echter blijft ik zien dat er een update is en dat er bijgewerkt moet worden. Er op klikken heeft geen effect.

  8. Na installeren van deze updates reageren zijn mijn eve thread accessoires niet meer bereikbaar.
    Bij de laatste 2 updates was er niets aan de hand, ditmaal jammer genoeg wel. Meer mensen die hier last van hebben?

  9. Origineel geplaatst door Karst
    HomePod geeft aan dat versie 16.3.2 er op zit echter blijft ik zien dat er een update is en dat er bijgewerkt moet worden. Er op klikken heeft geen effect.

    Probeer eens opnieuw op te starten. Wat ook kan helpen is de homekit app afsluiten en opnieuw openen op ander apparaat.

    Ben benieuwd of dat helpt!

  10. Origineel geplaatst door EOTB
    Na installeren van deze updates reageren zijn mijn eve thread accessoires niet meer bereikbaar.

    Bij de laatste 2 updates was er niets aan de hand, ditmaal jammer genoeg wel. Meer mensen die hier last van hebben?

    Haal batterijen en/of 1 minuut van het stroom. Waarschijnlijk ziet die dan de eve producten weer. Hier matter test met eve en dit gedaan, toen werkte het weer. Best vervelend natuurlijk. Ze moeten het gewoon in 1x goed doen.

  11. Origineel geplaatst door EOTB
    Na installeren van deze updates reageren zijn mijn eve thread accessoires niet meer bereikbaar
    Bij de laatste 2 updates was er niets aan de hand, ditmaal jammer genoeg wel Meer mensen die hier last van hebben?

    Origineel geplaatst door Marc (die andere)
    Haal batterijen en/of 1 minuut van het stroom. Waarschijnlijk ziet die dan de eve producten weer. Hier matter test met eve en dit gedaan, toen werkte het weer. Best vervelend natuurlijk. Ze moeten het gewoon in 1x goed doen.

    Thanks 😊
    Ja zo heb ik het vorige keer uiteindelijk ook moeten doen, maar zijn wel bijna 20 items.
    En helemaal eens, moet toch niet zo moeilijk zijn om dit gedoe te verhelpen voor Apple zou je denken🤔

  12. @EOTB: alle HomePods meerdere keren opnieuw opgestart. Ook de iPhone (is het enige device waar ik homekit nog kan bedienen) is het gelukt… op naar de volgende update!..

  13. Origineel geplaatst door Karst
    @EOTB: alle HomePods meerdere keren opnieuw opgestart. Ook de iPhone (is het enige device waar ik homekit nog kan bedienen) is het gelukt… op naar de volgende update!..

    Fijn dat het gelukt is. Tot de volgende update inderdaad 😅

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.