Reacties voor: KPN gaat Visual Voicemail invoeren op de iPhone

KPN gaat Visual Voicemail invoeren voor iPhone- en Android-gebruikers. Je kunt de voicemailberichten in elke volgorde beluisteren.
Lees het complete artikel → KPN gaat Visual Voicemail invoeren op de iPhone
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 34 reacties

  1. Halleluja eindelijk!!

  2. Top!

  3. Beters… kan ik die van mijn baas zonder te luisteren weg gooien 🙃

  4. Ik heb dit al jaren via de KPN. (Voormalig Hi klant). Werkt prima 😀

  5. En nu Vodafone nog, dit is vanuit Apple voor alle providers al jaren kosteloos beschikbaar maar ze waren te lui om het in te voeren. En het beleid bij Vodafone wat dat betreft is nog vreemder, want die bied in een aantal andere markten waaronder Australië en New Zealand Visual Voicemail wél al enige jaren aan. Dus aan techniek kan het ze niet ontbreken.

  6. En dus ook Telfort?

  7. @Jeroen: Zou mooi zijn, maar denk het niet.

  8. Bij T-mobile kost het €1,98 per maand. Dat mag dus ook wel gratis worden

  9. Yes. Eindelijk!

  10. Top
    Top
    Top

  11. Joepie. Bij elk contact met KPN heb ik er om gevraagd. Zo blij dat dat werkt 😃

  12. Sorry maar wie heeft er in hemelsnaam nog voicemail. Zakelijk 6 jaar geleden al afgeschaft. Mis het niet en collega’s missen het ook niet. Mail voor niet dringend en anders gewoon ff een whatsappje :/
    Serieus….probeer het eens. Geen sec spijt van.

  13. Zou wel top zijn als Vodafone dat eindelijk ook eens toevoegt. Dat in andere markten Vodafone het wel aanbiedt is eigenlijk niet zo gek: het was een voorwaarde om de iPhone überhaupt te mogen verkopen 10 jaar terug. Als Vodafone de provider was van dat lang die de iPhone mocht aanbieden dan moést de provider visual voicemail aanbieden.

    Aan de andere kant: de dagen dat ik een voicemail krijg in een jaar zijn op twee handen wel te tellen. Zakelijk nog wel vaak voicemails maar helaas gebruikt de baas Android toestellen.

  14. Voicemail altijd uitstaan, echt geen behoefte aan, toestel staat echt niet voor niets uit, of ik heb een reden om niet op te nemen. Als het echt belangrijk is blijven ze het wel proberen en anders bel ik uiteindelijk wel terug.

    Als het echt belangrijk is smsen/appen ze maar, dat is toch het eerste wat ik zie zodra ik weer kijk/toestel weer aanzet.

  15. Hier in België is enkel bij Orange mogelijk om het te activeren … heb het zelf al 6 jaar ongeveer

  16. Ik gebruik al jaren voozzle.

    Ideaal.

    Download de voice mail direct naar je mobiel meteen af te luisteren overzichtelijk en kunt het audio bestand gebruiken en doorsturen.
    Gaat helemaal buiten je provider om.

  17. In mijn werkveld wordt voicemail heel veel gebruikt. Helaas op Vodafone netwerk, met een ontzettend gebruiksonvriendelijke en onlogische menustructuur. ‘Heb mijn werkgever al verschillende malen verzocht om Vodafone daarom in te wisselen voor andere provider. Zal niet snel gebeuren helaas, omdat mijn werkgever (Rijksoverheid) kennelijk langlopende contracten heeft met Maastricht. Hopelijk gaat Vodafone nu ook VVM aanbieden. Zou een reden kunnen zijn om privé te switchen naar ze. Privé gebruik ik T-Mobile. VVM heb ik uitstaan ivm kosten, maar vroeger wel gebruikt. ‘Vind het wel een heel mooi en goed systeem!

  18. Eindelijk!
    Hun (of eigenlijk de App van Hi!) is echt hopeloos.

  19. Waarom zegt iedereen toch yess eindelijk enzo, wat is hier toch zoveel beter aan ?.
    Daarbij het is en blijft voicemail gebruik je dat nog wel, de voicemail berichten die ik in 1 jaar krijg zijn op 1 hand te tellen.

    Ik heb het sinds kort ook maar uitgezet, aangezien ik toch niet terug luister vaak vergeet ik het.
    Als belangrijk is blijven ze je toch wel bellen tot je opneemt, en anders bellen ze je later terug of sturen ze je een berichtje.

  20. Ja, ik gebruik voicemail ook zo weinig mogelijk. Maar afschaffen kan nu echt nog niet.

    Ouder, opa, oma, zakelijk. nog genoeg mensen die inspreken. Zelf spreek ik nog maar nauwelijks in ofwel wacht ik tot ze terugbellen, ofwel stuur ik een appje.

    Slechts bij enkele contactpersonen (vaak beetje ouderen op of tegen directieniveau) spreek ik in omdat ik weet dat die niet terugbellen en appen niet hun ding is.

    Visual Voicemail is zeker een enorme en zeer welkome aanvulling.
    Maar wordt met de bewaartermijn dan de oude voicemails bedoeld? of de Visual Voicemails worden ook maar 14 dagen bewaard?

  21. Voicemail is zooooo 2002

  22. Origineel geplaatst door PJG
    Ik heb dit al jaren via de KPN. (Voormalig Hi klant). Werkt prima 😀

    Dat is niet hetzelfde, maar lijkt er wel enigzins op.

  23. Origineel geplaatst door PJG
    Ik heb dit al jaren via de KPN. (Voormalig Hi klant). Werkt prima 😀

    Origineel geplaatst door R.
    Dat is niet hetzelfde, maar lijkt er wel enigzins op.

    Waarom is dat niet hetzelfde? Is gewoon een app waarin je al je voicemails kunt zien en in willekeurige volgorde beluisteren. De naam bij Hi was ook gewoon visual voicemail overigens.

  24. Origineel geplaatst door shardphoenix
    Sorry maar wie heeft er in hemelsnaam nog voicemail. Zakelijk 6 jaar geleden al afgeschaft. Mis het niet en collega’s missen het ook niet. Mail voor niet dringend en anders gewoon ff een whatsappje :/

    Serieus….probeer het eens. Geen sec spijt van.

    Me too…. Heb al jaren geen voicemail meer aanstaan zakelijk. Begin paar klanten een opmerking over hadden en daarna nooit meer!

  25. Beetje aan de late kant, jaren doen ze erover om het op de markt te brengen.

    Jaren lang excuses dat ik het binnen een maand op de markt komt, ze liegen op lopende band

  26. @PJG: bij iphone is het niet hetzelfde aangezien het al is ingebouwt in ios, voor mij een reden dat ik jaren lang bij tmobile zit aangezien ze dit al sinds 2008 al aanbieden.
    KPN loopt met veel dingen achter helaas terwijl de concurrenten links en recht hun voorbij streeft.
    Enige voordeel van kpn, je kan ze 24/7 bereiken.

  27. @Michel: 😀👍

  28. Ik kreeg vanuit KPN te horen dat de eerder aangekondigde data van 3 en 17 juli niet meer gelden. Het tijdsplan staat nog niet vast; vandaar dat ik de tekst van het artikel iets heb aangepast.

  29. Er zijn nog maar weinig mensen die nog hun voicemail afluisteren. Familie en kennissen doen dat nauwelijks, maar ook zakelijke contacten luisteren het meestal niet af. Betere manier om mensen te bereiken als ze telefoon niet opnemen is sms bericht of whatsapp

  30. Nog een aavnulling: we hebben van KPN bevestiging gekregen dat de functie gratis is.

  31. Hier nog steeds niks…

  32. Van KPN webcare heb ik het volgende gekregen:

    Ik durf niet te zeggen of het deze maand komt maar het zit er wel aan te komen. Begin deze maand zijn we begonnen met een gesloten pilot onder een groep collega’s en we gaan binnen afzienbare tijd beginnen met het stapsgewijs migreren van klanten van het oude naar het nieuwe platform dat Visual Voicemail mogelijk maakt.

  33. Inmidels is het 7 augustus en nog steeds geen visual voicemail bij KPN

  34. Duurt lang duurt lang duurt lang

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.