
iCulture peilt: wat was jouw favoriete aankondiging van het event?
Het grote Apple's maart 2019-event ligt achter ons en dus is het tijd om terug te blikken. Wat was jouw favoriete aankondiging? Laat het weten in deze nieuwe iCulture peilt.
Het grote Apple's maart 2019-event ligt achter ons en dus is het tijd om terug te blikken. Wat was jouw favoriete aankondiging? Laat het weten in deze nieuwe iCulture peilt.
Het is maart! Dus dat betekent dat Apple weer het één en ander aan te kondigen heeft. Er staan volgens de geruchten veel nieuwe dingen op de planning, zoals een videodienst en hopelijk toch nog wat nieuwe producten. Dit verwachten we van Apple's maartevent!
Apple staat op het punt om zijn videodienst aan te kondigen. Wat zijn de nieuwste Apple Shows-verwachtingen? In dit artikel zetten we de meest recente verwachtingen en voorspellingen op een rij.
Apple heeft pas onlangs de rechten gekregen voor de AirPower-handelsmerk. Staat nu niets meer een snelle komst van de draadloze oplaadmat nog in de weg?
Volgens bronnen heeft Apple de Italiaanse startup Stamplay overgenomen. Stamplay is gespecialiseerd in automatiseringen voor bedrijven en heeft onder andere samengewerkt met Visa.
Apple heeft nu ook de nieuwe AirPods 2 aangekondigd, naast de nieuwe iPads en een nieuwe iMac voor het voorjaar van 2019. Wat vind jij van de aankondigingen? Naar welke nieuwe producten kijk jij het meest uit?
Spotify heeft gereageerd op het standpunt van Apple in de zaak tussen beide bedrijven. Spotify vindt dat Apple als een typische monopolist reageert en had het standpunt van de tegenstander wel verwacht.
De rechter heeft besloten dat Qualcomm bijna 1 miljard dollar moet terugbetalen aan Apple, vanwege onterecht in rekening gebrachte licentiegelden. Tegelijk moet Apple 31 miljoen dollar aan Qualcomm betalen vanwege patentinbreuk.
Apple koos voor de aanstaande WWDC 2019 een uitnodiging in een donkere neon-stijl. Het spreekt heel wat mensen aan en daarom is het wel zo leuk om je iPhone, iPad en andere Apple-apparaten er alvast op voor te bereiden met een wallpaper in dezelfde stijl.
Apple heeft een officiële reactie gegeven op de klachten van Spotify. Apple vindt dat het Zweedse muziekbedrijf wil profiteren van alle voordelen van de App Store, zonder zelf een bijdrage te leveren.
Apple is gestart met een nieuwe reclamecampagne, waarin de nadruk ligt op iets wat nauwelijks sexy te noemen is: privacy. De slogan is simpel: 'Privacy. That's iPhone'.
Het is leuk om een Today at Apple-sessie te volgen, maar de artiesten en kunstenaars die komen optreden krijgen er lang niet altijd voor betaald. Soms krijgen ze in natura uitbetaald met een product uit de winkel als bedankje.