Nieuw iPhone-reclamefilmpje: stel dat je leven een quiz is...
Apple heeft een nieuw reclamespotje over de iPhone X uitgebracht, die duidelijk afwijkt van de gebruikelijke reclames. Om te beginnen duurt 'ie maar liefst 100 seconden.
Apple heeft een nieuw reclamespotje over de iPhone X uitgebracht, die duidelijk afwijkt van de gebruikelijke reclames. Om te beginnen duurt 'ie maar liefst 100 seconden.
Ben je benieuwd hoe de HomePod-reclame van Spike Jonze tot stand is gekomen? Een behind the scenes-video laat zien hoe deze bijzondere reclamespot is gemaakt. En eigenlijk vinden we dat die nog interessanter is dan het spotje zelf.
Een nieuw reclamespotje van Apple laat zien dat je met Face ID elk slot kunt openen. Nou ja, niet letterlijk. Maar het filmpje laat wel zien dat alles compleet uit de hand zou lopen als je alles met je gezicht zou kunnen openen.
Apple heeft zes korte video's gepubliceerd die de kracht van de iMac Pro laten zien. De video's zijn gemaakt door verschillende kunstenaars die ieder hun eigen kunstvorm in beeld brengen.
Bass, Beat, Distortion en Equalizer zijn de vier eerste HomePod-reclamespotjes van Apple. Bekijk ze hier!
The Rock x Siri Dominate the Day is Apple's meest succesvolle reclamefilmpje van 2017. De reclamespot met Dwayne Johnson werd meer dan 80 miljoen keer bekeken.
Apple laat in een reclamespot voor de iPad Pro zien dat het een goede pc-vervanger is. Ook staan nieuwe functies van iOS 11 centraal in het filmpje.
Apple legt in een reclamefilmpje uit hoe portretbelichting op de iPhone 8 Plus werkt. In het filmpje zien we zangeres Shannon Wise van The Shacks.
In een nieuw Apple-reclamespotje zet Apple de portretfunctie van de iPhone 7 Plus in de schijnwerpers. Een stel maakt foto's van elkaar terwijl ze door de stad zwerven.
In nieuwe reclamespotjes voor de iPad Pro maakt Apple duidelijk dat het apparaat licht van gewicht is, een lange batterijduur heeft en al je studieboeken bevat.
Apple's nieuwste reclamefilmpjes voor de iPad Pro gaan over notities maken en te veel rommel in je leven. De iPad Pro gaat er wat aan doen.
Een nieuwe reclame voor iPads laat zien dat je met de iPad Pro geen documenten meer hoeft te printen. In plaats daarvan onderteken je formulieren met de Apple Pencil.