Nieuwe iPad-reclamecampagne legt nadruk op productiviteit en Office

Apple is gestart met een nieuwe reclamecampagne voor de iPad, waarin ze benadrukken dat productiviteit, iWork en Office geknipt zijn. Op de iPad kun je pas echt je werk goed uitvoeren.

reclame productiviteit ipadApple is begonnen met een nieuwe reclamecampagne voor de iPad, waarbij ze de nadruk leggen op allerlei zakelijke apps. Het benadrukt hoe je documenten, spreadsheets en presentaties kunt maken met Apple’s iWork-software, bestaande uit Pages, Numbers en Keynote. Maar ook Microsoft Office voor iPad wordt aangeprezen als oplossing om productiever te zijn. Misschien is het een reactie op reclamecampagnes van concurrenten zoals Microsoft en Samsung, die keer op keer proberen te benadrukken dat de iPad eigenlijk alleen geschikt is voor licht vermaak, zoals filmpjes kijken, en dat het geen echte pc-vervanger is.


Apple reageerde daarop met de Your Verse-campagne, waarin je kunt zien hoe mensen veel productiever kunnen zijn dankzij de iPad. Ook zette Apple een stuk of twintig afgeprijsde productiviteitsapps in het zonnetje. Tot 14 augustus heb je de tijd om ze met korting te downloaden. En dan is er ook nog de samenwerking met IBM om te zorgen dat er meer iPads zakelijk worden gebruikt.

De nieuwe reclamecampagne voor de iPad zal vooral inhouden dat Apple gebruikers bestookt met e-mailtjes.

Informatie

Laatst bijgewerkt
12 augustus 2014 om 8:18
Onderwerpen
,
Categorie
iDevices

Reacties: 0 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.