iPhone 6s reclame met het snijden van uien.

Apple maakt iPhone-reclamespot om van te huilen

Apple heeft in twee nieuwe reclames de Touch ID-sensor en de 4K-camera van de iPhone 6s in het zonnetje gezet. Met een rolletje voor Neil Patrick Harris verbazen mensen zich over de kwaliteit van een filmpje over uien.

iPhone 6s reclame met het snijden van uien.
Apple heeft weer twee nieuwe reclames online gezet waarin twee functies van de iPhone 6s in het zonnetje gezet worden. In de reclame genaamd Onions draait alles om de 4K-camera van de iPhone 6s, terwijl in Fingerprint de Touch ID-sensor belicht wordt.

4K-filmen met een iPhone 6s: een reclame met uien

In Onions, met een kleine rol voor How I Met Your Mother-acteur Neil Patrick Harris, verbazen mensen zich over een video van een meisje die zij maakte van het snijden van uien. Mensen verbazen zich over de kwaliteit van de video en het meisje wint er zelfs een heuse filmprijs mee. In deze ietwat sarcastische reclame gaat het uienfilmpje de hele wereld over.

In de kortere reclame Fingerprint draait alles om Touch ID. Hoewel Touch ID al sinds de iPhone 5s in 2013 mogelijk is, kunnen apps pas sinds iOS 8 ook Touch ID ondersteunen. In de reclame gaat het dan ook niet over de extra strenge beveiliging van je iPhone door deze te ontgrendelen met je vingerafdruk, maar laat Apple enkele apps zien die Touch ID-ondersteuning hebben. Zo logt iemand in in zijn bankaccount, terwijl iemand anders zichzelf incheckt voor haar aanstaande vlucht. Ook Apple Pay komt aan bod, terwijl iemand anders met zijn vingerafdruk een handtekening zet onder een contract voor een boot. Touch ID start zelfs op afstand je auto dankzij de Volvo On Car-app (link).

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 25 april 2016, 20:27
Categorie Apple
Onderwerpen 4k, iPhone 6s, reclame, reclamespot, touch id

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.