
O2 plaatst alvast iPhone-displays in winkels
De O2 Store is al begonnen met het plaatsen van iPhone-displays. De iPhone gaat over anderhalve week in de verkoop, in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.
De O2 Store is al begonnen met het plaatsen van iPhone-displays. De iPhone gaat over anderhalve week in de verkoop, in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.
Appl heeft de verkoop van iPhones officieel beperkt tot twee stuks. Daarnaast is het niet meer mogelijk om ze anoniem, met contanct geld af te rekenen.
T-Mobile heeft in Duitsland multimediazuilen in de winkels geïnstalleerd, die op Windows XP draaien. Ook zoeken ze tijdelijk personeel die voor 11 euro per uur wachtende klanten willen vermaken.
Apple heeft afgelopen weekend het aantal iPhones dat je per keer in de Apple Store kunt kopen, verlaagd van 5 naar 3.
Amazon Frankrijk heeft de losse iPhone zonder abonnement in de winkel gezet. De telefoon is echter extreem duur in vergelijking met een toestel met abonnement: 945 euro.
De Duitse website MacNotes heeft tariefgegevens van T-Mobile achterhaald. Duitse iPhone-kopers betalen straks tussen 50 en 90 euro per maand voor hun iPhone-abonnement met EDGE.
De Otterbox voor de iPhone is vanaf nu in pre-order te bestellen. Het spatwaterdichte model is straks ook in een volledig waterdichte variant te krijgen.
Na lange en hevige discussies heeft Apple eindelijk officieel in een persbericht bekendgemaakt dat de iPhone vanaf 29 november via Orange (France Telecom) in Frankrijk verkrijgbaar is.
Er is opnieuw een winkel die de iPhone verkoopt: TeleTools en TeleWorld in Amsterdam verkopen de iPhone voor 190 euro met abonnement en voor 687 euro los.
De iPhone is gesignaleerd in Brussel, bij Covema aan de Nieuwstraat. Je zult wel diep in de buidel moeten tasten, want het toestel kost 995 euro.
Een O2-medewerker lekte op een persoonlijke blog details over de plannen van haar werkgever op 9 november. Zelf bracht O2 naar buiten dat recente O2-klanten een boete van 219 pond moeten betalen als ze de iPhone willen.
Volgens verkoopdirecteur Mark Stansfeld van O2 was de iPhone-deal binnen een paar dagen geregeld. Succesfactoren waren sandwiches van M&S en concertbezoek.