Reacties voor: Apple lanceert supportpagina ‘My Support Profile’

Via de nieuwe pagina My Support Profile van Apple kun je een overzicht krijgen van de garantie- en reparatiestatus van al je Apple-producten.
Elger van der Wel -

Reacties: 21 reacties

  1. Aan de auteur: Als dat jouw pagina’s zijn, waarom heb je dan SMS / VoicePass ingeschakeld? Da’s tenslotte alleen voor US en Canada 😉

  2. Is er geen Nederlandse versie van?

  3. Mijn iPhone, in Belgie gekocht, staat op de lijst. Mijn ATV2, in Duitsland gekocht, staat er niet in.

  4. Je kunt zelf al je Apple devices toevoegen

  5. Nu nog een pagina voor ondersteuning van iOS.
    Ik heb al diverse fouten gevonden, maar kan ze nergens rapporteren.

  6. Nu nog een supportpagina voor het iOS.
    Ik heb al diverse fouten gevonden in iOS 4 en kan ze nergens rapporteren.

  7. Mooi lijstje, alleen spijtig dat ze geen iPhone vriendelijke site hebben. En dat voor Apple zelf. Onbegrijpelijk.

  8. Sja, die garantie van Apple is nooit zo veel. Als je telefoon tussen 1 en 2 jaar er mee op houd moet je al gaan bellen, omdat Apple officieel geen garantie meer geeft maar je dat volgens de Europese richtlijnen wel hebt.

  9. Mmmm heel raar hier , heb een apple id geregistereerd en als ik het serie nummer dat ik in itunes vind ingegeven en wat zegt ie :

    According to our records, this serial number is registered to another Apple ID. If you have more than one Apple ID, log in to My Support Profile with that Apple ID to see your other registered products.

    WTF???? Heb correct het serienummer ingegeven en toch geeft ie dit ! Wat is dat nu??

  10. Origineel geplaatst door Frank van Manen
    Sja, die garantie van Apple is nooit zo veel. Als je telefoon tussen 1 en 2 jaar er mee op houd moet je al gaan bellen, omdat Apple officieel geen garantie meer geeft maar je dat volgens de Europese richtlijnen wel hebt.

    Je moet dan ook bij diegene zijn die het product verkocht heeft, niet de fabrikant (tenzij je ‘m bij een officiële Apple winkel hebt gekocht).

  11. mac store is uit 🙂

  12. @spiet. Dan heeft iemand anders je idevice al geregisteerd kozijn Apple id 😉

  13. Ja ook bij mij deze message:
    According to our records, this serial number is registered to another Apple ID. If you have more than one Apple ID, log in to My Support Profile with that Apple ID to see your other registered products…….

    Ik heb mijn iPhone vorig jaar van iemand overgenomen.
    Wat nu?

  14. Vaag…er missen bij mij devices die ik zeker wel geregistreerd heb. Verder goed initiatief. Er zijn maar weinig fabrikanten die dit doen.

    @Liekele Helmus: Dat heb ik ook. Vorig jaar een 2e hands Time Capsule gekocht. Je moet er in dat geval op letten dat je de originele aankoopbon ook meegeleverd krijgt. Maar goed..in jou geval heb je toch geen garantie meer via Apple.

  15. Ik heb al een paar maanden geleden al mijn Apple producten op mijn support profile geregistreerd.

    Dit “nieuwsbericht” is dus oud nieuws. Overigens wel handig voor degene die hier nog niet van op de hoogte was.

  16. Dat wordt dan Apple bellen/mailen/pingen/lastigvallen 😉

  17. @SPiET: Ja, daar had ik ook al last van bij mijn iPod Nano, het vreemde is ook dat die niet in het lijstje staat bij de ondersteunde producten. Mijn iPod 4G doet het echter wel.

  18. Ik probeerde in te loggen maar kreeg mijn Mac end niet te zien en toen ik het serie nummer in wilde voeren lukte dat ook niet

  19. @Robin:

    dat zou toch niet kunnen? Hoe kan je nu een serie nummer van buiten weten …..

  20. ATV2 uit Duitsland wilde niet genoteerd worden, ik heb nu de aankoopbewijzen ingescand en toegestuurd naar Apple via hun daarvoor bestemde reklamatiepagina op
    https://selfsolve.apple.com/

    Ook ik merk bovendien dat verschillende Macs die wij hier hebben, zogezegd al eerder geregistreerd werden op een ander Apple ID. Werden allemaal gloednieuw gekocht, deels via Apple Store, deels via officiele apple reseller in Belgie. Mijn iPad, iPhones en en aantal andere Macs worden wel geaccepteerd.

  21. Allemaal mooi en goed. Maar alleen via de link in dit bericht kom ik er. Waar is de verwijzing op de apple website? Dit is niet vindbaar en handig gedaan

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.

Reacties voor: Apple lanceert supportpagina ‘My Support Profile’

Via de nieuwe pagina My Support Profile van Apple kun je een overzicht krijgen van de garantie- en reparatiestatus van al je Apple-producten.
Elger van der Wel -

Reacties: 9 reacties

  1. Handig ……maar onzorgvuldige administratie van Apple:
    mijn wel geregistreerde Iphone en Imac staan er niet bij alleen mijn Ipad!

  2. Same here, ik zie ook alleen mijn iPad terug.

  3. Heb alleen een iPad en deze zie ik ook niet terug. Vanavond maar even handmatig toevoegen..

  4. Ik wist niet dat een apple ook defect kon raken 😉

  5. Wat een paniek hier! Handmatig toevoegen is teveel werk?

  6. Ik kan niet eens mijn iPod toevoegen die ik heb besteld via het account van mijn ouders… Dat maakt toch niet uit?:P

  7. Wist niet dat er 15 Apple producten op mijn naam stonden 😛

  8. Origineel geplaatst door Stijntjhe
    Ik kan niet eens mijn iPod toevoegen die ik heb besteld via het account van mijn ouders… Dat maakt toch niet uit?:P

    Ik denk dat spullen die je via de online apple store koopt direct gekoppeld worden. En een apparaat kan niet twee maal gekoppeld worden. Vraag je ouders om ‘m deruit te gooien, dan werkt het denk ik wel.

  9. Hij wilt mijn Oldschool iPod Mini niet toevoegen het serienummer klopt niet..
    Terwijl ik het gewoon overschrijf van de case.
    Zou het alleen voor 2004+ producten zijn?

    En mijn macbook pro heeft als serienummer : #system serial…

    Toch nog niet 100% in orde

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.