Verkoopstrategie iPhone 4S uitgelegd in interne documenten

Interne documenten van Apple laten zien hoe werknemers de iPhone 4S aan klanten moeten gaan slijten. Er staat uitgebreid vertelt hoe ze stap voor stap een leuke demo opzetten.

Apple Store iPhoneVandaag is Apple begonnen met het aannemen van pre-orders voor de iPhone 4S in onder andere Frankrijk, Duitsland en de Verenigde Staten. Dit betekent dat Apple Stores in deze landen zich vanaf nu ook druk zullen bezighouden met het verkopen aan de iPhone aan nog niet overtuigde klanten. Hoe ze dat gaan doen blijkt uit interne documenten die de geruchtensite 9to5Mac in handen heeft gekregen. Ook andere producten worden uitgebreid beschreven. Bijzonder om eens door te spitten wanneer je het werk van een Apple-verkoper wil ontleden.

In de documenten staan de toestelprijzen, belangrijkste nieuwe features en mogelijke accessoires aangegeven. Het interessantst is de demohandleiding onderaan, die werknemers uitlegt welke functionaliteiten ze precies moeten laten zien aan klanten en hoe ze dit het beste kunnen doen. Zo staan er een aantal specifieke vragen beschreven die gesteld moeten worden aan Siri om een leuk antwoord te krijgen.

Naast de iPhone 4S wordt er in de documenten ook gesproken over iWork voor iOS, de iPod Nano, de nieuwe iPod Touch en de Card-app.

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 7 oktober 2011, 12:07
Categorie Apple
Onderwerpen apple store, iPhone 4s, ipod, ipod touch, iwork, verkopen, wenskaarten

Apple Store

Lees alles over de Apple Store: waar vind je Apple Stores, wat is er zo bijzonder aan en hoe kun je er terecht voor reparaties? Hieronder vind je alle info op een rij!

Apple Store

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.