Reacties voor: Trueplay vanaf nu beschikbaar voor Sonos-speakers

De Sonos-app is geüpdatet waardoor je je Sonos-speaker beter in kunt stellen met Trueplay. Door middel van Trueplay klinkt elke speaker op zijn best in elke kamer.
Benjamin Kuijten | iCulture.nl -

Reacties: 17 reacties

  1. ik heb als beta tester het mogen testen. Wereld van verschil.

  2. @rjj marks: Is het niet alleen dat alle treble, bassen op nul gezet zijn of is het meer dan dat?

  3. @Bert: Nee het is veel meer dan dat!
    Trueplay gebruikt de microfoon van je iPhone om de Sonos speakers af te stemmen op jouw specifieke situatie.
    Ik heb Trueplay als private beta getest (met Play-3 en Play-1 speakers) en het is echt een enorme stap voorwaarts.

  4. Heb ook getest. Bij mij geen verschil. Is denk erg afhankelijk van je opstelling.

    Verder werkt het nog niet voor de PlayBar en Sub.

  5. Morgen maar eens proberen… Echter wacht ik meer met smart op de Apple Music integratie. Mijn teleurstelling was dan ook groot toen ik las wat de update inhield.

  6. Net gedaan en flink verschil. Bas en treble worden inderdaad op 0 gezet maar dat maakt niet het verschil. Ik heb in mijn woonkamer 2 play 5 speakers staan en een sub. Was altijd enorm aan het spelen met bas en treble, bij het ene nummer bas op -1 en bij het andere op +3. Dat is best vervelend als je gewoon even een paar nummers lekker wil luisteren! Dat verschil is nu weg. Alles klinkt goed met dezelfde instelling. Ik ben er erg tevreden mee!!

  7. Ben er zeer tevreden over👍

  8. Heeft iemand enig idee hoe het kan dat Trueplay bij mijn Sonos Play3 niet werkt? Ik heb 1 Sonos play3, maar bij Instellingen, Instellingen Kamers staat deze optie niet. Iemand anders zelfde probleem?

  9. @Marco: Ja ik heb een Playbar en 2 * Sonos Play1 maar ik zie de optie niet hoor..

  10. @Marco: heb je de Sonos app op je telefoon wel ge-update? En daarna de speakers software bijgewerkt. Daarna zou het erbij moeten staan.

  11. @djbak: Ja heb de app en systeemsoftware allebei ge-update. Nog steeds geen trueplay

  12. Ik heb hetzelfde probleem. Heb een playbar en 2 play1’s maar zie nergens trueplay staan. Ook heb ik alles geüpdatet.

  13. @Ben: wanneer je je ooit hebt aangemeld als beta-tester dan zijn bepaalde instellingen niet (meer) beschikbaar. Om jezelf af te melden deze link gebruiken.

  14. @Pascal: Ik heb me voor zover ik weet nooit aangemeld als betatester. Vreemd!

  15. @Marco: Probleem opgelost. Nouja, opgelost? Aangezien ik VoiceOver gebruik werkt Trueplay niet. Als VoiceOver is uitgeschakeld werkt het wel. Sonos werkt nog aan een oplossing.

  16. Deed inderdaad mee aan het beta programma. Nadat ik me hiervoor had afgemeld, kreeg ik nog steeds de optie true play niet.
    Nu heb ik zelf even lopen stoeien, en het ligt aan de surround opstelling. Ik heb m’n play 1’s losgekoppeld en die kan ik nu wel met true play instellen!

  17. Hoe kan ik dan de systeemsoftware updaten?? Heb een 5 en een playbar…

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.