Reacties voor: Rhapsody gaat voor $50 miljoen de strijd met iTunes aan

Rhapsody stapt van een abonnementenmodel over naar de verkoop van losse nummers. De DRM-vrije MP3-muziek zal met een reclamecampagne van $50 miljoen aan de man worden gebracht.

Reacties: 3 reacties

  1. ze zijn de zoveelste al die dat probeert en groots ankondigd.
    Met geld alleen kom je er niet.
    gemakkelijke overzichtelijke shop. Fool proof distriebutie, Veel Aantrekkelijk geprijsde content en naamsbekendheid is nodig. Niet alles uit dat rijtje is te koop. sterker nog een hoop moet je verdienen door te bewijzen dat je het kan. Daar is de rest van de itunes store killers gefaald of zijn een mager alternatief.

    ik wens ze succes

    mocht het lukken beter te worden betekent dat apple weer gedwongen moet innoveren wat ten goede komt van de itunes klant. Dat is beter dan wanneer een bedrijf zelf het innovatie tempo kan blijven bepalen door gebrek aan serieuze concurrentie.

    iets waar Apple bij de computers en ipods en zelfs de iphone ook last van heeft.:P
    En dat zullen ze vast niet vervelend vinden dat ze markt veranderaars zijn door hun (her)innovaties. Als Apple wat neer zet dan is er niet lang daarna een hele batterij clonen te zien.

    Apple is goed bezig:P

  2. Een beetje concurrentie is voor niemand slecht. 🙂

  3. …en misschien kwalificeren ze zich zelfs nog voor het EK 2008 !

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.