Grijsgroene tint op Apple Watch

Reacties voor: Gebruikers klagen over grijsgroen scherm na watchOS 9.5 update

Het is inmiddels vier dagen geleden dat watchOS 9.5 verscheen. Sindsdien klagen sommige gebruikers over een vreemd verschijnsel: het scherm van hun Apple Watch heeft een grijze of groene tint.

Reacties: 10 reacties

  1. Watch Ultra hier. Geen last van.
    Wel werkt sinds de update mijn Home App niet meer op mijn AppleWatch (maar wel nog op mijn iPhone). Alle accessoires zeggen “geen reactie”.

    Als ik op mijn iPhone WiFi en Bluetooth volledig uitschakel dan werkt de Home App wel weer op mijn Watch.

    Nog iemand last van?

  2. Bij mij reageert philips hue via siri tergend langzaam of helemaal niet. Erg vervelend!

    Op mijn iPhone werkt het wel direct en goed.

  3. Was me nog niet opgevallen, maar inderdaad, met m’n AppleWatch 6 is het ook.
    Een mens vraagt zich af waarom er zoveel bèta’s nodig zijn 🤔

  4. Allé, dan ben ik toch niet de enige. Ik was hier al bijna mijn horloge aan het loskoppelen, maar dat is weer zo’n gedoe.

    Ik wacht wel op 9.6. 🫣

  5. Hebben ze het weer eens kapot-ge-up-date?

  6. Nergens last van met de watch7

  7. Hiervan had ik al eerder last op mijn Apple Watch Series 6. Een tijdje later werkte het scherm helemaal niet meer. Apple kon hier niks meer aan doen…

  8. Mijn Series 6 heeft/had hier ook last van. Viel me meteen op na update, erg lelijk. Maar het vreemde is dat het niet altijd is, want momenteel is het niet meer zichtbaar.

  9. Bij mij vraagt het horloge al een aantal keren om het wachtwoord van de  id.
    Voer ik het juiste wachtwoord in, accepteert het horloge het niet en zegt dat het wachtwoord onjuist is.
    Als ik daarna het vragen naar het wachtwoord negeer, krijg de rest van de dag de vraag niet meer. Een dag later komt de vraag naar het wachtwoord opnieuw.
    NB: Verder heb ik geen last van een groen scherm. Mijn  watch is een SE2022.

  10. Origineel geplaatst door Rob Dammers
    Bij mij vraagt het horloge al een aantal keren om het wachtwoord van de  id.

    Voer ik het juiste wachtwoord in, accepteert het horloge het niet en zegt dat het wachtwoord onjuist is.

    Als ik daarna het vragen naar het wachtwoord negeer, krijg de rest van de dag de vraag niet meer. Een dag later komt de vraag naar het wachtwoord opnieuw.

    NB: Verder heb ik geen last van een groen scherm. Mijn  watch is een SE2022.

    Heb je meerdere Apple-ID’s toevallig? Wat jij beschrijft heb ik ook namelijk. Hij vraagt bij mij dan om het wachtwoord van een ander Apple-ID dan het ID waaraan de Watch is gekoppeld. Misschien dus even goed kijken als je de melding krijgt voor welk ID er om ‘t wachtwoord wordt gevraagd. Ik vermoed dat ‘t misschien te maken heeft met een app die ik ooit met een ander ID heb aangekocht.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.