Reacties voor: Apple schikt voor 53 miljoen dollar wegens geweigerde garantie

Apple schikt voor een bedrag van 53 dollar met iOS-gebruikers die garantie werd geweigerd, omdat iPhones tekenen van waterschade hadden.
Bastiaan Vroegop - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 12 reacties

  1. Ik neem aan dat Apple dit weer gaat verhalen op 3M, wat eigenlijk gefaald heeft in het maken van goede stickers.

  2. Hoe zit dit met de iPhone 5’s?

    Op wintersport geweest, en sindsdien werkt de powerknop niet meer goed….

    Zijn er nog meer mensen met dit zelfde probleem?
    Het gaat dus over een iPhone 5

  3. Ik neem aan dat enkel inwoners van de USA zich hierop kunnen beroepen?

  4. Origineel geplaatst door Ricko
    Ik neem aan dat enkel inwoners van de USA zich hierop kunnen beroepen?

    Ik ga er vanuit dat alle amerikanen zich hierop beroepen.

  5. Mijn iPhone 4 is 1 keer in bad gevallen en 1 keer in de plee. Na een paar dagen lekker in de rijst te hebben gezeten, doet ie het nog steeds. Toch redelijk bijzonder

  6. Geldt dit ook in Nederland. Ik heb ook een naar mijn mening onterechte waterschade discussie gehad met Apple.

  7. @Tomac: Ja, dat noem ik wel bijzonder, je iPhone niet 1x maar zelfs 2x zwemles geven.
    Van alle mobieltjes die ik gehad heb zijn er om precies te zijn 1 te water gelaten geweest (Nokia 6310 die nog in m’n zak van m’n zwembroek zat)

  8. Ik ben ook erg verbaasd.
    De enige andere telefoon die nat werd omdat ik in de sloot viel (don’t ask…) was de Nokia 7250. Die was meteen overleden.

  9. @Douwe: mijn power knop deed het ook niet meer, meer mensen hebben dit probleem. ik heb hem opgestuurd voor garantie, had binnen 3 dagen een nieuwe

  10. Gelekte documenten. Ik moest glimlachen.

  11. @Douwe:

    Mijn broer had hetzelfde probleem met zijn iPhone 5. Had hem gewoon teruggebracht naar de winkel en kreeg gisteren een nieuwe!

  12. @Douwe: Ik had hetzelfde, zonder directe aanleiding. Powerknop deed het geleidelijk slechter en slechter, tot deze het nog maar amper tot niet meer deed. Ik heb middels toetsellease smartcare van Hi gewoon een nieuwe gekregen. Viel onder de garantie.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.