ING Apple Pay met iPhone

Reacties voor: Apple Pay bij ING nu ook voor zakelijke klanten

ING heeft Apple Pay uitgebreid onder haar klanten. Naast particuliere klanten kunnen nu ook zakelijke klanten Apple Pay bij ING gebruiken. Daardoor is Apple Pay bij de bank nu bij alle klanten beschikbaar.
Lees het complete artikel → Apple Pay bij ING nu ook voor zakelijke klanten
Benjamin Kuijten | iCulture.nl -

Reacties: 12 reacties

  1. ING app geupdate, maar optie “Apple Pay” is nog niet zichtbaar.
    Wordt wellicht nog uitgerold bij gebruikers?

  2. Ondertussen kan ik dit jaar wederom mijn ING creditcard toevoegen aan Apple Pay omdat de verificatie in de app foutmelding na foutmelding blijft geven. ‘We werken eraan’ krijg je te horen maar daar heb ik na een jaar niet heel veel vertrouwen maar in.

  3. Huh, dit kon al bij Rabobank, is ING voor het eerst slomer dan Rabo…?!

  4. Al die oranje pasjes 😂, jammer dat ik niet in een opslag kan zien weke pasje bij welk bedrijf hoort. Nu heb ik 3 oranje pasjes bij Apple Pay.

  5. EIN-DE-LIJK

    Nu de ING Businesscard nog (of kan dat al?)

  6. @James: Klopt, dat is onhandig. Zou mooi zijn als je ze zelf een kleur of iets van herkenning kan geven. Heb al paar keer verkeerde pas gebruikt voor een betaling hierdoor.

  7. Nu ABN AMRO nog

  8. @P: Ing was de 1ste nog een jaar eerder dan Rabobank , dit gaat alleen voor de zakelijke gebruikers.

  9. Ik was heel even erg blij. Maar ben de rest van de dag al bezig om het te activeren maar helaas zonder succes.

  10. @Rafael: zag dat er een update was van de ing app die het mogelijk moet maken. Ben zelf geen zakelijke klant, maar dat viel mij op.

  11. Na update van ING-app gelukt om Apple Pay toe te voegen aan de iPhone en iPad, echter bij de Apple Watch wil het maar niet lukken. Foutmelding: “Kaart niet toegevoegd. Neem contact op met je kaartverstrekker voor meer informatie.”

  12. Origineel geplaatst door Frank
    Na update van ING-app gelukt om Apple Pay toe te voegen aan de iPhone en iPad, echter bij de Apple Watch wil het maar niet lukken. Foutmelding: “Kaart niet toegevoegd. Neem contact op met je kaartverstrekker voor meer informatie.”

    Aanvulling op mijn vorig bericht: kaart verwijderd van iPhone. Toen de kaart eerst toegevoegd aan de Apple Watch en daarna aan de iPhone en toen lukte het wel.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.