Reacties voor: ‘Aantal iPhone-bezitters bij T-Mobile neemt af, groeit bij Vodafone’

Hoewel T-Mobile nog steeds de populairste provider is onder iPhone-bezitters, zou het aantal iPhone-bezittende klanten wel afnemen.
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 33 reacties

  1. Altijd problemen met t mobile verbindingsproblemen 3g

  2. Ja vind je het gek dat iphone bezitters overstappen op kpn of vodafone?? T-mobile heeft bagger bereik en internet…en als ze na de aankoop van 911 miljoen euro in frequenties nog steeds niet er op vooruit gaan dan ziet het er helemaal niet rooskleurig uit voor t-mobile

  3. @Gio: klopt, dit is dan ook de reden dat ook ik ben overgestapt naar Vodafone, en ik moet zeggen dat ik daar dik tevreden over ben.

  4. Dat zal met de service die T-Mobile op dit ogenblik leverd nog wel drastisch terug zakken. Ze houden zich vooral niet bezig met vaste klanten. Na 6 jaar zal ik op zeer korte termijn overstappen. Voorlopig tot nooit meer ziens T-mobile !!!!!!!

  5. Ik heb nu vanaf 2008 T-Mobile en heb nergens last van. Sterker nog, met mijn gespaarde punten heb ik een mooie houder met versterker kunnen kopen voor mijn iPad. Dus ik heb helemaal geen klachten (dat mag ook wel eens geschreven worden lijkt me).

    Al zit ik wel na te denken of ik over wil gaan stappen. Heb nog een oud i-150 abonnement met onbeperkt internet en ik weet dus niet of ik zal overstappen of lekker moet blijven. Ik heb dus geen problemen met T-Mobile, altijd bereik en nooit klachten!!

    Het mooie is dat ik nu nog onbeperkt internet heb, dat me wel 30,- euro in de maand kost, en daarom weet ik nog niet zo goed of ik wel moet overstappen. Heb ook gedacht aan Vodafone maar die hebben 3 GB (kom ik bij lange na niet aan hoor). Maar ja, waar doe ik goed aan? Blijven of gaan?

  6. Yup, hier ook van T-Mobile naar Vodafone. Destijds alleen naar T-Mobile gegaan omdat zij de enigen waren met de iPhone, daarna blijven hangen omdat sim-only’s eigenlijk even duur waren als m’n toenmalige abo. Inmiddels zijn er wel weer aanbiedingen die het interessant maakten om over te stappen.

    Net als marc hierboven had ik ook zo’n onbeperkt abo, maar de 10 GB actie van Vodafone heeft me overgehaald.

  7. Origineel geplaatst door islandsvinur
    Net als marc hierboven had ik ook zo’n onbeperkt abo, maar de 10 GB actie van Vodafone heeft me overgehaald.

    Nu hebben ze dus 1GB + 3GB er bij, dus 4GB. Dat is natuurlijk ook best nog een flink aantal GB aan verkeer 🙂 Zeker als je zoveel normaal niet eens gebruikt (ik 500MB per maand ongeveer, met uitschieter als ik veel muziek luister). Weet niet of ik goed doe aan Vodafone?!

    En zit ook een beetje in mijn maag met de nieuwe 4G netwerk. Volgens Tele2 gaan ze die zeer snel uitleveren over heel Nederland. Maar ja, wat gaat dat kosten en is het dan ook over heel Nederland 🙂

    Dus dat geeft mij nu een twijfel of ik het of niet nu al moet overstappen. Gek he… dat je daar zo over kan zitten nadenken 🙂

  8. Ik ben ook overgestapt van T-Mobile naar VF met 10 GB abo

  9. Ik zit nog wel bij T-Mobile, puur omdat ik ook nog zo’n “oud” i-150 abo heb. Goedkoper kun je het op dit moment niet krijgen, zelfs als je in aanmerking neemt dat ik nu na 2,5 jaar nog steeds m’n toestel aan het betalen ben 😉

    Ik heb even gedacht over een simonly van Vf met 10GB (in december), maar dan ben ik iets goedkoper uit maar zit er wel 2 jaar aan vast. Ik wacht liever op een goede aanbieding met een betaalbaar abonnement en toestel, maar voorlopig zit dat er niet in. Ik blijf dus lekker hangen.

    Mocht T-Mobile ooit de onzalige gedachte krijgen om de i-150 abo’s weg te werken, dan hebben ze mij ook als klant weggewerkt.

  10. Origineel geplaatst door Theo
    Dat zal met de service die T-Mobile op dit ogenblik leverd nog wel drastisch terug zakken. Ze houden zich vooral niet bezig met vaste klanten. Na 6 jaar zal ik op zeer korte termijn overstappen. Voorlopig tot nooit meer ziens T-mobile !!!!!!!

    Ik ben vanaf 2 februari ook geen klant meer (via Ben bij T-mobile binnengerold, dus was al een poosje vaste klant). Vorig jaar via een omweg hetzelfde voor de 4s hoeven te betalen als nieuwe klanten. Via de klantenservice werd me gezegd dat nieuwe klanten belangrijker waren, en daarom een gunstiger aanbod kregen.

    Tegenwoordig zijn de prijzen helemaal de pan aan het uitreizen (van 30,- voor 150min+150sms+onbep. internet via 30,- voor 150min of 150 sms + bep. internet naar 45,- voor 150min of 150 sms + bep. internet). Bovendien moet er steeds meer bijbetaald worden voor de telefoon.

    Nu dus sim-only van Simyo met de 4s en misschien van de zomer overstappen op de 5s. Dat zien we tzt wel. Voorlopig nog dik tevreden met de 4s.

  11. Het aantal abonnees zal nog wel verder teruglopen zolang ze blijven samenwerken met Dynafix. Vanwege dit bedrijf zijn al heel veel klanten weggelopen….

  12. Ik ga ook na jaren weg bij T-MOBILE omdat ik de abonnementen veel te duur vindt.
    Ik vindt het ook schandalig dat ik na 2 maand voor visual voicemail moet betalen.
    Ik heb nooit problemen gehad met de verbinding, maar de nieuwe maand tarieven met een nieuw toestel vindt ik echt te belachelijk voor woorden. Of je betaald teveel voor de telefoon of je maandbedrag wordt extreem hoog.
    Ik weet dat je de vergelijking niet meer moet maken, maar als ik even omreken naar guldens, dan wordt je pas echt wakker in de werkelijkheid. ;-}

  13. @marc: Zelfde abbo hier. En gewoon blijven houden! Niet overstappen. Nieuwe iPhone kopen bespaard uit eindelijk alleen maar… 24 maand x 45 euro = 1125 euro (voor nieuw abbo) terwijl de nieuwste iPhone rond de 600 kost. Dan weet ik het toch wel 😛

  14. Origineel geplaatst door Bart
    @marc:Zelfde abbo hier. En gewoon blijven houden! Niet overstappen. Nieuwe tel kopen bespaard uit eindelijk enkel.24x 45 euro = 1125 euroterwijl de nieuwste iPhone rond de 600 kost. Dan weet ik het toch wel

    Ja maar zn abbo komt er dan nog bij toch? 24 x 30 erbij, kom je op 1320 euro. Dus over 2 jaar gezien ben je dan toch duurder uit…?

  15. Origineel geplaatst door petje
    Ik weet dat je de vergelijking niet meer moet maken, maar als ik even omreken naar guldens, dan wordt je pas echt wakker in de werkelijkheid. ;-}

    En dat valt dus wel weer mee…..in 1998 had ik een Libertel 240 abonnement. Dat kostte me NLG 75 per maand. Ik kreeg er een gratis Siemens c25 oid bij…..

  16. Juist van Vodafone naar KPN overgegaan. Over het algemeen slecht bereik van Vodafone in en om Den Haag, zit je nog wel in de randstad. Vaak geen 3G dekking!
    Vaak niet een KPN fan geweest, maar kan nu tenminste weer op een normale manier een gesprek voeren, zodat dat de verbinding af en toe wegvalt.

  17. @marc: @Alfred: @Bart: Ik weet niet of het nu nog zo is, maar toen mijn i-150 contract ten einde liep kon je telefonisch met T-Mobile contact opnemen over verlenging en een korting krijgen. Ik heb toen 8 euro per maand korting gekregen 🙂 Daar is alleen jaarlijks een kleine inflatie opslag bijgekomen. Ik betaal nu iets van 23 nogwat per maand.

    Maar nogmaals: dit kon dus eind 2011, ik weet niet of ze dat nog steeds doen.

    Ik ben overigens ook een tevreden klant van T-Mobile, nooit problemen met bereik.

  18. Origineel geplaatst door Patrick
    Via de klantenservice werd me gezegd dat nieuwe klanten belangrijker waren, en daarom een gunstiger aanbod kregen.

    Dat is lekker dan! ben ook via Dutchtone – en Ben naar T-mobile gegaan dus zit er ook al een tijdje, en aan mij hoeven ze geen miljoenen aan reclame te bestede maar ga nu toch twijfelen of ik eind januari ga overstappen. ook omdat je moet gaan betalen voor de visual voicemail? waarom dat dan? kan iemand mij dat uitleggen en is dat ook bij KPN of Vodafone?

  19. Mijn vriendin en ik zijn ook van T-Mobile overgestapt naar Vodafone! Wat een kwaliteits verschil zeg. Ik heb nu overal 3G verbinding waar ik met T-Mobile helemaal geen verbinding had.

    En Tmobile geeft amper korting bij verlengingen, als je nieuwe klant wordt bij hen krijg je veel meer toestel korting dan bij een verlenging!

  20. Ik zat ook al bij de club sinds de BEN periode en ben er sinds 2 maanden ook vertrokken. Abonnement verlengen was dusdanig oninteressant dat ik ben overgestapt naar een sim-only van Telfort.

  21. Zelfde hier. Ruim 13 jaar lid (dutchtone, orange, tmobile). Ik ben wel tevreden over de dekking en heb een i300 abbo. Maar als ik ga uitrekenen wat ik ga betalen om grofweg dezelfde voorwaarden te behouden… Ik twijfel of ik moet overstappen of gewoon blijf zitten. Ik ga zeker geen nieuw abbo nemen daar, of ze moeten mij een goed aanbod doen (ik bel ze altijd gewoon op, ging vorige keer erg goed 😉 )

  22. Voor mij is het erg simpel. Geen ABO maar een prepaid kaartje. Belgedrag veranderd dan vanzelf. verder kan je practisch overal inloggen bij familie, vrienden, kennissen, restaurants, MacDonald, Camping, enz. enz. en ik gebruik mijn ipad toch meestal thuis dus ook wifi meestal thuis. Ik ben niet van plan die opvreters langer te spekken. Als we dit een jaar doen dan worden de ambo’s met een noodgang goedkoper.

  23. Ik ben ook eind deze maand weg bij t-mobile. Ik woon in het noorden en het bereik is waardeloos waar ik woon. Sowieso geen 3G en soms zelfs geen service, dwz dat ik niet kan bellen of gebeld worden. Ik heb nu nog een Relax 250 abo met een internetbundel bij mijn 4s en neem straks een simonly abo van Simpel of Simyo, via het KPN netwerk. Hopelijk heb ik dan een beter bereik.

  24. Ja, ik kan mijn abonnement ook wel verlengen maar dan komt mijn onbeperkte internet bundel te vervallen en is het beperkt!!

    Misschien dat ik het niet nodig heb maar handig is het wel en deze voorwaarden is gewoon nergens meer. Het blijft lastig!!

  25. Eerst Buckler en nu T-mobile. Youp is goed bezig.

  26. Vodafone is veelste duur , ik heb nooit gezeik met bereik bij vodafone. En bij tmobile als ik over me mb’s heen zit , kost het me niks extra’s bij vodafone 0,10ct p mb. Daarbij komt ook nog is dat het zelfde abbo bij vodafone € 75p maand kost.. beetje erg veel.

  27. Na 2 jaar T-mobile ben ik ook overgestapt naar KPN/Hi.

    Ongelofelijk wat een verschil, heb nu overal bereik en het valt niet constant weg.

  28. Ook hier gewoon sim only abonnement bij Vodafone na 4 jaar T-Mobile. Onbeperkt bellen met elkaar (alleen voor klanten Vodafone onderling via Vodafone netwerk, maar we zijn dan ook overgestapt met een grote club ). Snel internet met 10gb/maand. Daarna wordt er pas geknepen. En dit alles voor 16,20 per maand (familie/kennis) totdat ik abo opzeg (denk niet dat dat gaat gebeuren als ik de huidige trend zie). Geen visual voice helaas, maar T-Mobile vraagt daar tegenwoordig maar liefst 2 euro per maand voor, haha..

    Bij T-mobile denkt men kennelijk: lekker plukken bij goed betalende klanten. En die klanten denken op hun beurt:
    daaag T-Mobile.

  29. Hier nog een overstapper van t-m naar vodafone, overal bereik,op plekken waar ik met T-m niet eens kone bellen nu volle bak 3g,lekker hoor.Zakelijk zit ik al jaren bij KPN,en daar blijf ik ook.

  30. Gelukkig heb ik mijn tmobile abo maar 1 jaar verlengt. Thuis heb ik altijd maar 1 streep bereik en 3G werkt voor geen meter. Ik vind ze 10X niets.
    Dit jaar ga ik gewoon vodafone proberen en hoop dat dit wel goed gaat werken.

  31. Origineel geplaatst door EOTB
    En dit alles voor 16,20 per maand (familie/kennis) totdat ik abo opzeg (denk niet dat dat gaat gebeuren als ik de huidige trend zie).

    Ik vraag me dan toch af waar jij dit vandaan hebt, 16,20 euro per maand. Zeker de eerste 12 maanden en daarna niet meer?!? Want de prijzen liggen toch echt anders of heb je niet direct bij Vodafone gekocht maar via een ander bedrijf?

  32. Ik ben ook blij als me abbo afloopt wat een gezeik altijd daar, je MOET echt je rekeningen in de gaten houden of het wel klopt en de service is evenals het bereik bar slecht…

  33. Zelfde hier! Ben van T-Mobile overgestapt naar Vodafone (met 10GB). T-Mobile is in 2 jaar ongeveer 10x zo duur geworden in vergelijking met de i-abonnementen (uit 2008) die ze in 2010 nog aanboden. De andere providers evenzo, maar Vodafone biedt een beter kwaliteit netwerk én 10GB. Daar kan je met een gewoon aanbod niet tegenop.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.