Reacties voor: Voorman iAds en iTunes-designer verlaten Apple (update)

De voorman van Quattro Wireless en Apples iAd advertentieplatform voor de iPhone en iPad, verruilt zijn huidige werkgever voor een investeerdersbedrijf. Apple heeft moeite met iAd een succes te maken.
Bart Breij - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 7 reacties

  1. Vind je het gek. Ik kom nooit een iAd tegen… Welke apps maken er eigenlijk gebruik van?

  2. Ik vind al die ads en banners en reclame sowieso blaartrekkend irritant, zowel in apps als webpagina’s. Bijv. een game met een iAd heeft constant een banner in beeld voor een ander spel. En als je die dan per ongeluk aanraakt wordt je spel onderbroken en moet je weer iets afsluiten etc. Gewoon suf. Verspilling van schermruimte en bandbreedte.

  3. @Joey: Dat is ook niet zo gek, want iAds worden nog niet ondersteund/weergegeven in Nederland

  4. Weet niet of iTunes nou zo’n goede referentie is. Logo is discutabel en over iTunes ben ik ook niet echt te spreken.

  5. Wat is dat iAds toch een ongelooflijk slecht gekozen naam. Iedere keer lees ik weer Aids…

  6. Zijn niet echt de meest fantastische producten van Apple. En het iTunes icoon, tja.. volgens mij zijn er voldoende ontwerpers die zulke dingen kunnen maken.

  7. @Stephan: Heb zowel iTunes als WMP (en enkele alternatieven) sinds kind af aan gehad en heb iTunes altijd veel fijner gevonden dan de rest.. Icoon vind ik ook niet slecht, integendeel eigenlijk..

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.