Reacties voor: NS Reisplanner Xtra toont nu saldo OV-chipkaart

Naast het saldo en je laatste ritten met de OV-chipkaart, kan je nu ook melden hoe druk het is in de trein.
Lees het complete artikel → NS Reisplanner Xtra toont nu saldo OV-chipkaart
Bart Breij -

Reacties: 18 reacties

  1. Hoe kun je in de app inloggen met je Mijn NS-account? Ik kan het nergens vinden.

  2. @GastonM: Ik heb hetzelfde probleem maar het lijkt wel alsof de update niet wil installeren omdat de versie nog steeds 3.2 is..

  3. Update gaat prima.
    Alleen het saldo wordt niet goed overgenomen van de OV-kaart.

  4. Origineel geplaatst door puccini
    Update gaat prima.
    Alleen het saldo wordt niet goed overgenomen van de OV-kaart.

    Volgens mij zit er een vertraging in waardoor het pas later zichtbaar wordt. Dit was ook met een andere app die in je passbook ging.

  5. @GastonM: Het werkt inmiddels wel goed!

  6. Installeer de app opnieuw dat werkte voor mij

  7. @GastonM: Je kan inloggen bij het blauwe plusje

  8. Na je hebt ingelogd moet je even de app killen. Anders word je bij klikken op de ‘mijn NS’ balk steeds naar de login page verwezen. Niet netjes dit. De laggy bewegende achtergrond afbeelding is ook niet fantastisch getest denk ik zo (iPhone 5).

    Laatste 10 transacties bij de NS, exclusief andere vervoerders: niet erg handig. De NS laat zich direct de kans ontglippen om voor de NS app een geheel nieuwe doelgroep aan te boren, nml. mensen die hun complete reishistorie van de afgelopen periode willen kunnen inzien.

  9. Inderdaad, de app was nog niet geüpdatet naar de nieuwste versie. Bedankt voor jullie reacties.

  10. Origineel geplaatst door Ruben

    Origineel geplaatst door puccini
    Update gaat prima.
    Alleen het saldo wordt niet goed overgenomen van de OV-kaart.

    Volgens mij zit er een vertraging in waardoor het pas later zichtbaar wordt. Dit was ook met een andere app die in je passbook ging.

    Dit komt doordat de website van ov-chipkaart (TLS) alle overschrivingen/transacties pas na 24 uur verwerkt, daardoor is in mijn ns en andere sites enige vertraging zichtbaar

  11. Ik kreeg de app maar niet geüpdatet dus heb ik de app verwijderd maar nu krijg ik heel de app niet eens meer gedownload.

  12. Helaas kun je alleen OF een persoonlijke kaart opgeven, OF een business card, niet beide.

    Op een vraag hierover hebben de ontwikkelaars aangegeven dat ze die keuze hebben gemaakt om de app eenvoudig te houden, maar dat het op de lijst is gezet voor toekomstige verbeteringen

  13. @michael zetter: Vertraging….klinkt als de NS!

  14. @michael zetter: Neen dat heeft er volgens mij niets mee te maken, dat saldo van mij staat al maanden op hetzelfde bedrag, op de website van OV-Kaart staat wel het wel goed !

  15. Origineel geplaatst door puccini
    @michael zetter:
    Neen dat heeft er volgens mij niets mee te maken, dat saldo van mij staat al maanden op hetzelfde bedrag, op de website van OV-Kaart staat wel het wel goed !

    De app toont alleen het saldo na de laatste treinreis, dat klopt dus als je met de bus geweest niet meer.

  16. kneiterhandig alleen bij openen app gaat de muziek elke keer uit…
    Kan nu in de trein al zien dat ik ingecheckt ben, tiptop!

  17. Je ziet linksboven of je IN of UIT-gecheckt bent.

    NS collecteert data bij het paaltje. NS weet dus op dat moment je saldo en in/uit-check status.

  18. Het bedrag klopt totaal niet van mijn kaart scheeld altijd op de site van ov staat wel het juiste bedrag

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.