Reacties voor: Buitengesloten? iOS-app Nemef ENTR-slot crasht na update

De iOS-app van ENTR kampt met een vervelende bug bij het opstarten, waardoor verschillende gebruikers het ENTR-slot van Nemef niet meer kunnen openen.
Lars Paymans -

Reacties: 6 reacties

  1. Automatisch updaten altijd uitzetten en de kat uit de boom kijken als je huisautomatisering gebruikt. Philips Hue heeft veelvuldig bewezen dat dat verstandig is.

  2. Negatieve reviews geven omdat een app crashed.
    Mensen begrijpen het nog steeds niet….

  3. @biggy: Het is geen review…..en software maakt deel uit van het geheel….is toch best wel bepalend voor het succes.
    Wanneer een iPhone ge-reviewed zou worden en de hardware is OK, maar de software is bagger, kan ik me best wel voorstellen dat de uitkomst niet fantastisch is.

  4. @biggy: Deze versie is toch ook slecht? Dan is het juist handig een negatieve beoordeling te geven, zodat andere gebruikers worden behoed. Als een fabrikant de software beter zou testen, kunnen ze dit grotendeels vermijden. Negatieve beoordelingen herstellen zich wel weer na een update.

  5. Beste allemaal,

    Wij staan open voor alle opmerkingen en verbeteringen aan onze producten. We werken hier zelf ook hard aan en betreuren dit soort situaties. Ons product is uitvoerig getest, maar door de grote hoeveelheid verschillende smartphones en Androis/iOS versies zijn deze uitermate vervelende situaties helaas niet voor 100% te vermijden. Graag horen we dit soort zaken direct, zodat we hier adequaat op kunnen reageren en dit kunnen meenemen in onze verdere ontwikkelingen.

    Bij verbeteringen zal de firmware update van de ENTR cilinder via de smartphone van de gebruiker plaats gaan vinden. Hierdoor zullen ook reeds gekochte exemplaren (huidige versie) geüpgraded kunnen worden. Wij zijn hier momenteel mee bezig en zullen jullie hiervan op de hoogte houden. We gaan er vanuit jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

    Hartelijke groet,
    Team Nemef ENTR

  6. Fijn dat er gereageerd wordt vanaf Nemef. Overigens heb ik hem deze week gekocht en vandaag geïnstalleerd. Alles doet het. Met de meest recente app versie. Ik ben wel benieuwd wanneer de online functionaliteit komt een ik hoop niet dat ik daarvoor een nieuw exemplaar niet kopen.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.