Reacties voor: MijnTele2 App voor iPhone werkt dataverbruik direct bij

MijnTele2 App is vernieuwd voor iPhone. De app werkt het dataverbruik nu direct bij, zodat je meteen ziet hoeveel MB je over hebt.
Bart Breij - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 11 reacties

  1. Het heeft bij mij een aantal uren geduurd voordat de App ging werken. Ik vind de design absoluut niet van iOS7 niveau.
    Die koeienletters horen echt niet.
    Het gaat overigens niet alleen om actueel dataverbruik/resterend Bart maar ook om het bel & sms gebruik en hoeveel min/sms nog over.
    Eindelijk zoals het hoort.
    PS
    Geeft ook aan hoeveel in Euro’s verstookt buiten de bundel

  2. Vooropgesteld dat de app überhaupt werkt, iets waar het nu al lange tijd aan schort

  3. Erg handige app die het bij mij altijd heeft gedaan. Al zouden push-notificaties handig zijn.

  4. De screenshot toont een laatst geupdate tijd van 13:12, terwijl de telefoon tijd 4:20 is. Dan klopt er dus niks van het artikel dat het dataverbruik altijd is bijgewerkt…

  5. Bepaald geen verbetering, deze update, eerder een verslechtering. Je oog valt eerst op dikke vette letters, terwijl het bedrag dat je nog over hebt klein is weergegeven. Het thuismenu heeft een dunne, grijze grafiek. Het icoon is grijs i.p.v. zwart. Het was beter geweest als ze de getallen groot hadden gemaakt.

  6. Geef mij maar de MyVodafone app !
    Tele2 app is lelijk en werkt toch maar de helft van de tijd -_-‘

  7. Zoals hier boven al opgemerkt is de app niet echt stabiel te noemen! Hopelijk hebben ze daar iets aan gedaan!

  8. Lekker strak en helder zoals het hoort. Voorbeeld voor vele anderen!

  9. Je moet nu steeds rekenen hoeveel je al hebt verbruikt -geen probleem- maar het was eerst wel. Verder is de lay-out mooi geworden maar niet echt super naar mijn mening.

  10. Ik vind het echt een super fijne app! Nooit geen problemen mee en alles mooi overzichtelijk.

  11. Het is vandaag de 29 ste maart 20.14 en de app zegt bij mij dat hi is geüpdatet tot en met 15.45 28 maart.
    Dit vind ik erg storend en absoluut niet kunnen.
    Met nog 3 dagen te gaan en zoveel minuten heb ik helaas niet meer. Dus het gaat er weer eens om hangen of ik weer bij moet gaan betalen. Ik wil een app en een update minimaal iedere dag aub is dat te veel gevraagd? Nee, toch.
    Mijn iphone is softwarematig geheel bijgewerkt dus daar zou het niet aan moeten liggen. Wie oh wie heeft hier een zinnig antwoord op.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.