Medewerkers Apple Genius Bar snappen iPhone (nog) niet

De Apple Geniuses van de Genius Bar gaan ook wel eens in de fout: een iPhone-gebruiker kreeg het advies een restore uit te voeren, terwijl alleen maar de muteknop was ingeschakeld.
Gonny van der Zwaag - · Laatst bijgewerkt:

Apple deed een tijd geleden een oproep voor verhalen over de iPhone. Eentje zal het helaas niet halen, omdat daaruit blijkt dat de genieën van de Apple Genius Bar helemaal niet zo geniaal zijn. Een iPhone-gebruiker merkte dat het belgeluid van de telefoon het niet meer deed. Na twee bezoekjes aan de Apple Store, waar drie medewerkers van de Genius Bar zich over het probleem bogen, kreeg ze alleen zinloos advies.

De Genius Bar is balie met barkrukken in de Apple Store, waar je als gebruiker naartoe kunt voor technisch advies en uitleg. De medewerkers van de Genius Bar zijn volgens de website van Apple mensen met uitzonderlijk veel kennis van de producten. Maar het gaat wel eens mis. In het geval van de niet-rinkelende iPhone kreeg de bezitter het advies om het systeem te herinstalleren en andere onzinnige handelingen te doen. Uiteindelijk kreeg de winkelmanager het idee om de muteknop aan de zijkant uit te zetten. Resultaat: de iPhone belt weer, zoals het hoort. Soms ben je blijkbaar zo geniaal dat je de simpele oplossingen over het hoofd ziet.

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 4 februari 2013, 13:36
Categorie Achtergrond
Onderwerpen apple store, genius, genius bar

Apple Store

Lees alles over de Apple Store: waar vind je Apple Stores, wat is er zo bijzonder aan en hoe kun je er terecht voor reparaties? Hieronder vind je alle info op een rij!

Apple Store

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.