Reacties voor: Lightning-kabels soms lastig uit usb-poort te verwijderen

De Lightning-kabels van de iPhone 5 zouden in sommige gevallen moeilijk uit een usb-poort te verwijderen zijn. Dat melden gebruikers met een iPhone 5.
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 18 reacties

  1. heb mijn apple toetsenbord naar de klote getrokken, nu is mijn rechterpoort stuk. -.-

  2. We gaan het morgen eens testen. Om 9 uur ligt mijn iphone 5 klaar!

  3. Helaas moet ik tijdje nog wachten denk ik. Ik heb namelijk bij gsmpunt.nl besteld

  4. Ik ben eigenlijk toch best jaloers op mensen die hun USB poort kapot treken is teken van iPhone 5 :p

  5. Haha grappig.
    Dacht dat Apple voor gebruiksgemak ging?
    Zijn er ieder jaar zoveel problemen bij de start van een nieuw product?

  6. Snap nu precies waarom Steve Jobs de Iphone 5 nog niet uit wilde brengen! Lees alleen maar over problemen de laatste dagen met dat ding; waardeloze wifi, licht dat vanuit de zijkant te zien is in een donkere ruimte, achterkant zuigt/krasgevoeligheid ligt hoger dan bij de 4s, nu is de nieuwe connector ook nog kut dus, nja good work Tim C.

  7. @exandroid: Gast, even relaxed doen nu. Ik weet niet of je erbij was toen de 4S gelanceerd werd? Of de iPhone 4? Mensen gaan altijd kritisch kijken naar een nieuw gelanceerd product en ontdekken kleine mankementjes. Veel van die dingen worden simpelweg opgelost in de eerste paar maanden en betreft lang niet alle iPhones, alleen sommigen. Zo kunnen mensen met een slechte USB kabel deze omwisselen bij de Apple Store. Mensen met een lichtvlek ook. Krasgevoeligheid ligt hoger, maar breek-kans is vele malen kleiner.

    Als je alleen focust op de negatieve aspecten en alle positieve dingen negeert dan kan ik me voorstellen dat het een negatieve indruk op je geeft ja!

  8. @exandroid: Inderdaad, rustig aan jongen 😉 Over elk apple product wat nieuw uit komt zijn klachten. Dat zal ook altijd zo blijven. Als er iets mis is met een Apple-product wordt er sowieso meer media-aandacht aan besteedt dan bij andere producten. Daar komt nog eens bij dat je niet moet vergeten dat er 5 miljoen iPhones zijn verkocht binnen de eerste paar dagen, het is niet vreemd dat een klein aantal hiervan een mankement heeft. Als je het al hebt over een 5000 stuks, dan spreek je over een failure-rate van nog niet eens 0,000001% 😉 Dit heeft niks te maken met Tim 😉

  9. @exandroid – je leest wat je wilt lezen.

    Apple kan nog geen scheet laten of het is al uitgezocht of het geen kwaad kan voor de mensheid.

    Hoge bomen vangen veel wind, maar geloof niet dat ze dat heel veel boeit, product boven alles en gezien er 5+ miljoen zijn verkocht en 0.02% klachten, doen ze dat best aardig. Problemen heeft elk product namelijk, naïef om te denken dat alles altijd perfect is.

  10. Nep kabels?

  11. Toch wel veel kleine probleempjes.

  12. Oei! Lichtning-gate.

  13. Tsja tuurlijk zijn er zoveel verkocht dat het waarschijnlijk om een klein percentage gaat.

    Al valt me wel op dat er een aantal kleine punten zijn. Die punten zijn wel overkomelijk, maar omdat je toch in het bovenste segment van de markt zit lijkt kwaliteit mij toch belangrijk. Ik ben bang dat apple zijn populaire positie nu toch resultaten begint af te geven.

    Hopelijk houden ze de mensen scherp om de o zo bekende apple kwaliteit te handhaven en dat dit uitzonderingsgevallen blijven.

  14. Origineel geplaatst door Tom van Zummeren
    @exandroid: Gast, even relaxed doen nu. Ik weet niet of je erbij was toen de 4S gelanceerd werd? Of de iPhone 4? Mensen gaan altijd kritisch kijken naar een nieuw gelanceerd product en ontdekken kleine mankementjes. Veel van die dingen worden simpelweg opgelost in de eerste paar maanden en betreft lang niet alle iPhones, alleen sommigen. Zo kunnen mensen met een slechte USB kabel deze omwisselen bij de Apple Store. Mensen met een lichtvlek ook. Krasgevoeligheid ligt hoger, maar breek-kans is vele malen kleiner.Als je alleen focust op de negatieve aspecten en alle positieve dingen negeert dan kan ik me voorstellen dat het een negatieve indruk op je geeft ja!

    Inderdaad. Ook mooi over die krassen is dat het bij de 4S was dat het glas kapot ging en nu komen er krassen op. Ja wat wil je nou? Geen enkele telefoon is kras vrij, en zeker alu. niet had ik je van te voren wel op een briefje kunnen geven

  15. @exandroid: Wil jou als tegenspraak alleen dit filmpje laten zien.

    Zie je meteen dat vele van de klachten ok een reclame stunt van de concurrent is. Sterker nog, er is bij Samsung een heel team dat slechte recensies schrijft, mankementen zoekt bij Apple en al die grappen.

  16. Mijn kabel voor de iPhone 5 laad maar aan een zijde. Moet dus nog kijken aan welke kant die wel laad. Defecte kabel??? Mensen met hetzelfde??

  17. Mijn kabel zit in de auto vast en krijg ik deze niet uit.
    Apple zegt dat ze helemaal niks van het probleem afweten.
    Ik ben de eerste die het meld zeggen ze..:(

    Ik vroeg om een nieuwe kabel. Deze krijg ik niet.
    Ze willen de oude terug hebben.
    Dat wil ik best wel doen als Apple de kosten van het herstel van mijn auto betaald. Ik heb de hele USB aansluiting uit de auto getrokken maar de kabel blijft vast zitten
    Koop je een iphone van 859 euro en ze doen lastig over een kabel van 19 euro
    Apple dit is niet netjes..

  18. Mijn kabel zit in de auto vast en krijg ik deze niet uit.
    Dus tane je ben niet de enige,we moeten toch iets vinden om de kosten zien te verhalen ,want het kan toch niet zomaar zijn dat wij dan zomaar de dupe hiervan zijn.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.