Reacties voor: NOS neemt maatregelen tegen iPhone 6-spamactie

Een hardnekkige spamactie doet zich voor als website van de NOS, om een goedkope iPhone voor 1 euro te promoten. De NOS neemt maatregelen.
Lees het complete artikel → NOS neemt maatregelen tegen iPhone 6-spamactie
Bastiaan Vroegop - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 12 reacties

  1. Ben al een tijdje bezig geweest op twitter om deze berichten als spam aan te geven en het account te blokkeren. Dit heeft uiteindelijk geholpen want zie de advertenties nu niet meer voorbij komen!

  2. Heeft niemand van iculture meegedaan aan de actie?! 😊

  3. What sounds too good to be true, is probably too good to be true..:-)

  4. Hier ook elke keer op Twitter aangegeven dat het SPAM is. En daarna blokkeer ik de persoon. Het lijkt overigens wel dat wanneer je er 1 als spam opgeeft, je er 2 voor terug krijgt.

    Maar goed, de aanhouder wint 😉

  5. Het lijkt allemaal heel geloofwaardig? Hahaha 😉

  6. Slechte oplichters. 1 euro is niet geloofwaardig, vanaf 400 euro zullen de eerste dommeriken hun kop opsteken…

  7. Alleen al op de manier waarop iPhone wordt geschreven…

  8. Al 3 weken geleden gemeld bij NOS en Twitter. Nooit reactie op gehad. Langzaamaanacties. Bah bah

  9. Hier trapt toch niemand in?

  10. Mensen die geloven dat je een iPhone 6 voor 1 euro kan krijgen verdienen het om opgelicht te worden stelletje dwazen

  11. Origineel geplaatst door Barend
    Mensen die geloven dat je een iPhone 6 voor 1 euro kan krijgen verdienen het om opgelicht te worden stelletje dwazen

    Soms zijn mensen heel naïef. Zeker in deze tijden waar je snel een euro moet omdraaien voor je hem uitgeeft. Zou bijna zeggen dit soort acties maken mensen blind net als de liefde.

    Maar om te zeggen ze verdienen om opgelicht te worden ben ik het niet mee eens, kan me best voorstellen dat sommigen mensen denken ” Niet geschoten altijd mis ”

    In dit geval helaas altijd mis!

  12. Heel irritant die spam/scam actie en prima dat jullie er aandacht aan besteden! Je kunt ook op twitter bij de tweet klagen als je je irriteert aan de tweet of vindt dat de tweet er niet hoort: rechtsboven elke reclametweet kan dat.

    Deze nepactie lijkt veel op zogenaamde waardebon – winacties die per email worden toegestuurd. Die lijken te komen van Albert Heijn, KLM en andere bedrijven en officiële bedrijfslogo’s worden gebruikt , maar het is volkomen nep, wat je kunt zien aan de emailadressen, die van aol, Gmail of Yahoo komen. Steeds wordt gevraagd allerlei persoonlijke info in te vullen. Niet aan meedoen!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.