Reacties voor: iPhone 3G: geen upgrades naar witte iPhone 3G in UK, iPhone-databundel voor doven in VS

Britse iPhone-bezitters die willen upgraden naar de iPhone 3G hebben weinig keus: Carphone Warehouse en O2 bieden alleen het zwarte toestel aan. AT&T introduceert in de VS speciale iPhone-abonnementen voor doven, met een onbeperkte databundel.

Reacties: 9 reacties

  1. “Wil de dove gebruiker toch een poging doen om te bellen, dan kost dat 40 dollarcent per minuut.”
    Ofschoon ik het nieuws over de grens een beetje probeer te volgen, is dit een brug te ver.
    Gaat het hier om een dove die achteraf wel blijkt te kunnen horen..?
    Of andersom?

  2. Moeten ze hier ook doen ben zelf doof hou elke maand ongeveer 15 euro over op KPN Flex 20 abb en surf en mail totaal na 2 maanden steekt kpn de winst in eigen zak vaak een mail daarover gestuurt antwoord zo is het nu eenmaal ook bij vodafoon -telfort -t-mobiel en al je 6mb over de data bundel gaat gelijk een sms met dat je te veel gebruikt in die maand of je je gebruik wilt matigen maar de 15 euro winst praten ze niet over ze zijn daar zelf ook doof maar ook geestelijk gestort

  3. neem aan dat dan met beelden gaat.

  4. @Bacillus

    stel dat de dove een niet dove vriend heeft en die wil ff bellen met de iphone van de dove…of was het een grapje???

  5. Nee hoor geen grapje dat doe ik ook op mijn werk ik had eens 200 euro op een abb over heb wat collega,s naar hun familie in het buitenland laten bellen tot het bijna op was anders pikt kpn (in mijn geval ) het toch maar in

  6. Met de gewone surf en mail abb of hoe ze heten bij de telecom aanbieders heb je niets aan die data bundels bijna overal is totaal ongeveer 200 a 250 mb wat er boven gaat is te veel
    Als heel holland nu een iphone zou hebben dan moet er ook een abbonement voor komen want aan de berijkbaarheid van t-mobile heb je niets veel te slecht en belgie is nu ook niet zo ver

  7. Sjaak: neem de goedkoopste sim only, en neem daarbij een internet bundel, betaal je 3-5 euro max p/m voor ‘t bellen, wat je dus niet doet, + extra bundel voor internet en sms…

  8. Blijft wel staan dat het heel netjes is van AT&T om zo’n abbonement aan te bieden. Ze hoèven het tenslotte niet te doen, maar doen het toch. In mijn opinie is het in deze tijd, waarin iedereen vooral aan zichzelf denkt, een mooi teken dat het ook anders kan.

    Wanneer komt de eerste Nederlandse provider met zo’n human-interest model?

  9. Bij proximus krijg je ook kortingen als je doof of slechthorend bent. (Andere providers weet ik niet)

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.