Reacties voor: Ben en Simpel leveren begin 2013 nano-sims voor iPhone 5

Telecomprovider Ben zal pas begin 2013 nano-sims aanbieden voor de iPhone 5. Dit laat de provider weten aan verschillende iPhoneclub-lezers op Facebook.
Bastiaan Vroegop - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 38 reacties

  1. Zo, die zijn ook makkelijk daar..

    oh je wilt weg? ik doe geen moeite voor mn klanten, ga dan maar!

    als ik ben was zou ik toch wel iets anders reageren.. of iets regelen (desnoods sim laten knippen)

  2. Wel jammer, heb intussen mn abbo opgezegd.

    Maar t’is lovenswaardig dat BEN je niet een dwangbuis gijzeld.

  3. Jammer. Toen ik die prijzen van T-Mobile zag, ben ik toch gaan kijken naar een alternatief en Ben was een goeie optie. Tele2 was trouwens nog iets goedkoper, maar zij zullen misschien ook pas in 2013 aan nano-sims kunnen komen. Dan wordt het maar knippen!

  4. Zoiets had ik al verwacht van Ben, ben nu naar een sim-only van Vodafone gegaan

  5. Ik was net aan het zoeken naar een nieuw SIM Only abonnement en kwam bij BEN uit, die was lekker goedkoop. Maar wat nu, ik kan toch niet wachten tot begin 2013.

    Die zijn echt gek, nou… voor mij nu dan maar geen BEN 🙁

  6. Op dit moment denk ik aan Vodafone, die hebben een redelijke maandprijs (32,50) voor de huidige 4s, als dat zo blijft met de iphone 5, dan ga ik van tmobile over naar vodafone. ik heb bijna overal WIFI dus dan kijk ik wel even aan of ik aan de 200mb p/m kom..

  7. Dag Ben! Dan maar naar Simonly van Telfort!

    “De iPhone 5 en nanosim zijn vanaf 28 september verkrijgbaar bij Telfort. U kunt een nieuwe simkaart aanvragen in de winkels van Telfort, of via Mijn Telfort.”

  8. WAT? Is dat een grapje?
    Daar gaat BEN veel klanten mee verliezen.

  9. Ik heb een lopend abonnement bij BEN (maand opzegtermijn). Ik neem een iPhone 5 + abonnement via Phonehouse priorityclub. Is het verstandig om mijn abonnement nu al op te zeggen?

  10. Gênante vertoning van Ben. Zoals Rich al zei, ze doen hier totaal niet aan klanten vasthouden. Ze hoeven je geen dwangbuis op te leggen maar toch wat meer moeite doen voor klantbehoud is een must.
    Advies voor Ben: verwijs ze de volgende keer naar de klantenservice. Zo handel je dit professioneel af.

  11. Waarschijnlijk heeft Ben geen prioriteit binnen T-Mobile als ‘beldiscounter’. Ze verkopen zelf geen iPhones dus ze verdienen niets extra aan de launch van de iPhone 5. Alle nano-sims gaan naar T-Mobile en als daar de grote drukte voorbij is in januari dan kijken ze of ze nog wat hebben voor dochter Ben.

    @Dennis: Als je je nummer wil behouden en niet het risico wil lopen zonder abonnement te zitten zou ik nog even niet opzeggen. Zodra je overstapt zal je nieuwe provider alles dan regelen en zonder contract is dat zo gebeurt.

  12. Ik zit ook bij Ben, maar zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Even een ander formaat knippen aan de hand van een voorbeeld en klaar..

  13. Is maar goed dat jullie nederlanders ook eens moeten gaan betalen voor een abbo net zoals in belgie. Daar is het al jaren duur.

  14. Ben is toch een dochter van TM. Dat zegt genoeg. Anders zou iedereen naar het goedkope ben overstappen.

  15. |En de groeten van BEN..whahaha wat een lachertje zeg

  16. Even een opmerking over de tip om een nano simkaart bij te knippen, zodat die wel past in de iPhone 5. Dit is ten zeerste af te raden aangezien geknipte simkaarten kortsluiting in de iPhone kunnnen veroorzaken en dit valt niet onder de garantie bij Apple! Wees gewaarschuwd!

  17. Ik zit ook bij BEN, als dit zo is zeg ik mijn abbonement deze maand nog op 😉

  18. ‘Ben laat’
    Ook raar dat je een nano simkaart kan knippen zonder dat je weet of t eigenlijk wel werkt in de 5.

  19. Bennieinorde volgens mij.. Is dit marketingtechnisch wel slim om je grote minpunt naar buiten te brengen? Als ze stil waren geweest en naar allerlei zaakjes refereerde waar je die zo in 1 seconde kan knippen, dan was bennie in orde !!

  20. BEN er klaar mee

  21. Net iemand bij Tele2 gesproken. Die wist niet eens dat nano simkaarten bestonden. “er blijft dan weinig van over” was zijn uitspraak. Dat wekt vertrouwen….

  22. Ik weet nu niet of ik mijn abonnement moet behouden of dat ik over moet stappen naar een andere provider.

    Heb nu nog de i150 ’08 en deze is best lekker maar kost toch 29,95 per maand (718,80 per jaar). Kan nu overstappen naar Vodafone en dan betaal ik nog maar 535,50 per jaar. Dat is nog best een flink verschil…

    Maar ja, ik vraag me af… kan T-Mobile zomaar stoppen met zijn abonnementen? Want ik heb hier en daar vernomen dat ze met de i abonnementen willen gaan stoppen, kan dit zomaar?? Ik wil best overstallen, maar dan moet ik over 2 jaar weer verplaatsen naar een andere provider. Ik weet niet waar ik goed aan doe, iemand een advies?

  23. Net contact gehad met de klantenservice van BEN. Inderdaad hetzelfde verhaal. De nano-simkaart zal dit jaar niet beschikbaar zijn, ook ik was vrij om te gaan. Lastige keuze aangezien ik met, voor mij, zeer voordelige voorwaarden al 3 jaar bij BEN zit.

  24. KPN en dochters van KPN leveren ook pas de Nano-simkaart vanaf 3november.. Net bevestigd via Twitter.

  25. Allemaal criminele activiteiten joh..dochter onderneming dit dochter onderneming daar…allemaal 1 pot nat…

  26. Origineel geplaatst door Evert
    KPN en dochters van KPN leveren ook pas de Nano-simkaart vanaf 3november.. Net bevestigd via Twitter.

    Onzin, 2 uur geleden werd op de facebookpagina van KPN door iemand gevraagd wanneer de Nano simkaarten beschikbaar zijn, en het antwoord van KPN was dat deze rond 28 september worden uitgeleverd.

  27. Vanaf de 21e zelfs al. 😉

  28. Toch raar dan..

  29. Ik zou zeggen ! ik BEN weg

  30. @Evert: Dat geld dan denk ik alleen voor Hi.. of alle medewerkers zitten elkaar weer lekker tegen te spreken (wat opzich ook heel goed zou kunnen..helaas.)

  31. Ik heb net iemand van de KPN gesproken, ze sturen binnen 2 werkdagen een nano-simkaart op!

  32. ZOOOO lang op de iphone 5 gewacht, kan je dan niet nog ff wachten op die simkaart ? Enigste nut is bellen, dan haal je toch gewoon even je ericsson gf768 uit de kast.

  33. Ik Ben snel.

  34. Whaaa lekker dan, dat wordt knippen. Ga toch echt mn 300min & onbeperkt internet voor €16.- niet opzeggen 🙂

  35. @Dennis: Waarom vraag je dat niet aan de medewerkers van de phonehouse je zit niet voor niks in de priorty club lol. mensen met hun opschepgedrag.

  36. @misterrr: Als het de lowpriorityclub had geheten dan had ik dat geschreven. Mensen met hun geklaag.

  37. Vanmiddag bij Telfort gratis een nano SIM aangevraagd, nette service!

    Ergens wel heel netjes dat Ben je zo makkelijk laat gaan, maar hoeveel zou het nu echt kosten om op aanvraag ook nano SIM’s uit te leveren? Als je daar als provider je geld uit moet halen, dan klopt er denk ik onderliggend iets niet helemaal in je verdien-model..

  38. BEN gaat hem pas leveren als de iphone 5s uit komt.
    Laten we eerlijk zijn dat dit geen service is en dat ze niets hebben met de klant en anders kras je maar op als je lastig bent.
    Lekkere mentaliteit hebben ze daar.
    Kan je beter naar de grote jongens en iets meer betalen dan krijg je ook meer service voor.
    BEN weg daar.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.