Reacties voor: ‘Apple gaat Genius Bar-afspraken flexibeler maken’

Apple zou de kwaliteit van de Genius Bar willen verbeteren door minder streng vast te houden aan de tijdslimiet van afspraken, en de mogelijkheid voor klanten om te reageren op iMessage-berichten van Apple.
Lars Paymans -

Reacties: 10 reacties

  1. Als ik in Den Haag een afspraak wil maken met een Genius is de eerste mogelijkheid altijd na een week. Ik wil dat die Genius op mij zit te wachten ipv ik op hem.

  2. Ik wilde ook een afspraak maken maar weet niet als het zinvol is. Mijn vriendin der iPhone 6S loopt soms vast. Scherm staat helemaal vast en na enkele minuten start hij opnieuw op. Na een complete reset en een schone telefoon doet hij het nog steeds. Als ik naar een Genius gaat in Den Haag zal hij de telefoon dan opsturen ter reparatie of vervangt een Genius hem direct? (telefoon is 4 maanden oud)

    Als hij hem opstuurt dan kan ik dat natuurlijk zelf ook, scheelt mij een reisje Den Haag ;).

  3. Nog nooit meegemaakt dat ik een vervolgafspraak moest maken, hoe lang het ook duurde. En in Amsterdam is het altijd mogelijk om snel een afspraak te maken, soms zelfs dezelfde dag nog.

  4. Heb ook goeie ervaringen in Amsterdam met de Genius bar!

  5. @F1WilliamsJeff: De iphone zullen ze vervangen voor een remanufactured exemplaar verwacht ik.

  6. Origineel geplaatst door Ed
    Heb ook goeie ervaringen in Amsterdam met de Genius bar!

    Eens, ik ook! Heel erg goed geholpen! 🙂

  7. Origineel geplaatst door F1WilliamsJeff
    Ik wilde ook een afspraak maken maar weet niet als het zinvol is. Mijn vriendin der iPhone 6S loopt soms vast. Scherm staat helemaal vast en na enkele minuten start hij opnieuw op. Na een complete reset en een schone telefoon doet hij het nog steeds. Als ik naar een Genius gaat in Den Haag zal hij de telefoon dan opsturen ter reparatie of vervangt een Genius hem direct? (telefoon is 4 maanden oud)

    Als hij hem opstuurt dan kan ik dat natuurlijk zelf ook, scheelt mij een reisje Den Haag ;).

    Het is wel zinvol. Je kunt in een korte gedetailleerde uitleg aangeven wat voor problemen je ervaart via de genius bar support webpagina.

    Onder voorbehoud aub: Er wordt meestal een diagnostische log gemaakt (via de iPhone van je vriendin) en wordt nagekeken door de medewerker van de genius bar en wordt overlegd met jou wat voor de volgende stap is. Meestal krijg je een nieuwe iPhone.
    Dit kan zijn dat dit hardware matig zijn. Omdat je al een complete reset gedaan hebt.

    Ik heb zelf zeer goede ervaringen gehad met de genius bar in de Apple store, in Amsterdam althans.

    Veel succes! En zie het als een leuk dagje uit :-). Ik ging daarna ook ff lekker de stad in in Amsterdam en genieten bij Starbucks, haha!

  8. De genius bar slaat echt nergens op ik moet een afspraak maken alsof het mijn dokter is of zo.

    Laatst was ik in Den haag apple store werd ik gewoon weg gestuurd omdat ik geen afspraak had gemaakt terwijl de medewerkers rustig aan het chillen waren.

    Opdat moment wist ik niet dat er speciaal een afspraak gemaakt moest worden en dat had ik ook aangegeven.

  9. Origineel geplaatst door Julian
    De genius bar slaat echt nergens op ik moet een afspraak maken alsof het mijn dokter is of zo.
    Laatst was ik in Den haag apple store werd ik gewoon weg gestuurd omdat ik geen afspraak had gemaakt terwijl de medewerkers rustig aan het chillen waren.
    Opdat moment wist ik niet dat er speciaal een afspraak gemaakt moest worden en dat had ik ook aangegeven.

    Ik vind de service in Den Haag ook niet Apple waardig. Het is niets vergeleken met de Apple Store in Amsterdam. Ik heb gemerkt dat ze in Amsterdam juist de tijd voor je nemen om je klacht in behandeling te nemen. In Den Haag is het zo, dit is het, dit kunnen we voor je doen, doei. Je kan geen extra vragen stellen of iets anders, want dan moet je een nieuwe afspraak maken, terwijl het in Amsterdam echt heel anders aan toe gaat. Daar nemen ze juist de tijd voor je, ongeacht de aantal vragen en hoeveel tijd het in beslag neemt. Ze maken zelfs ter plekke een afspraak als dat nodig zou moeten zijn.

  10. Meest goede ervaringen behalve met de Apple Watch. Vrijwel nooit ergens een plekje vrij en als deze al vrij is dan op onmogelijke tijden. Uiteindelijk gekozen voor een chat met een genius medewerker en dat was sneller, makkelijker en kon ik doen vanuit mijn luie stoel. Was verbaasd hoe soepel dat liep.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.