Reacties voor: Amac opent nieuw reparatiecentrum in Utrecht

Grootste van het land
Apple Premium Reseller Amac opent woensdag de deuren van haar grootste reparatiecentrum. In hetzelfde pand als de eerder geopende flagshipstore in Utrecht gaat Amac allerlei nieuwe technieken toepassen.
Lees het complete artikel → Amac opent nieuw reparatiecentrum in Utrecht
Benjamin Kuijten | iCulture.nl -

Reacties: 9 reacties

  1. De Amac heeft een soort omgekeerde gunfactor. Er zijn een hoop mensen die het liefste zien dat deze winkel failliet gaat vanwege hun extreem slechte service, klantonvriendelijkheid en bedenkelijke praktijken.

    Lees de reviews er maar op na.
    Zo is het drycleaning ook een ontzettende scam! In Amerika hebben sommige bedrijven dat ook bedacht. Maar het werkt voor geen meter.
    Je stopt je vuile was niet eerst in de droger maar eerst in de wasmachine. Water tast de soldeer punten aan en zorgt voor corosie. Je zult daar wat aan moeten doen. Alleen drogen is vaak niet genoeg.

  2. Als het aan mij ligt komt ik nooit meer bij de Amac. Ik heb nog nooit zo’n slechte service gehad. Ze weigeren zich te houden aan de consumentenwetgeving.

  3. Heeft Amac dan een licentie om Apple apparatuur te repareren of is dat helemaal niet nodig ? En als je je scherm bij de balie van MediaMarkt laat repareren ? Of bij de man op de hoek ?
    Mag dat ? of verspel je je garantie dan (behalve bij batterijen zoals vandaag in het nieuws, als uitzondering die de regel bevestigt ?)
    Ik snap er langzamerhand helemaal niets meer van

  4. Ik zie nooit mensen binnen lopen bij Amac Den Haag. Men gaat liever naar de Applestore

  5. Ik geef ze wel een ontzettende gunfactor. Ik was bij de opening van hun eerste filiaal in Utrecht (toen Ed nog zelf in de winkel stond) en had altijd goed contact met alle medewerkers. Fijne service, meedenken en mocht ik eens zelden een probleem hebben met de gekochte hardware, was het binnen no-time gefixt.
    Maar het kan natuurlijk per filiaal verschillen…

  6. Nog geen ervaring met de services van Amac. Moest wel erg lang wachten op een simpele vraag via e-mail maar zo’n zaak kan toch niet uitbreiden als het meerendeel van de klanten ontevreden is?!

  7. 2 weken wachtperiode voor een iPhone 6s batterij bij Amac.
    ION gevonden in Dordrecht en binnen 30 minuten vervangen met 6 maanden garantie. Heel professioneel en deskundig.

  8. @Vincent: Omdat het gros uiterst tevreden is, echter is die groep stil. Op TrustPilot zal je een meer helder beeld krijgen van hoe klanten écht denken over het bedrijf.

  9. Nu snap ik ook waarom ze zo langzaam zijn met het uitvoeren van reparaties.
    53.000 reparaties per jaar
    40 technici
    en als ze maandag t/m vrijdag werken dan zijn dit 260 dagen per jaar

    Dan zijn net 5 reparaties per dag per persoon!! Dat is net niks, vooral iPhone reparaties duren niet lang dus die moeten toch makkelijk 10/15 iPhone reparaties kunnen doen. Vaak worden de iPhones ook nog omgeruild dus niet eens repareren. Mbt tot Mac lijkt mij dat 5 per dag toch makkelijk haalbaar is.

    Als ze 7 dagen per week repareren dan zijn het er nog minder.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.