Reacties voor: Truphone 3.0 krijgt betere interface en belkwaliteit

Truphone heeft een update gekregen naar versie 3.0. De bediening en het accountbeheer is verbeterd en de spraakkwaliteit is stukken beter geworden.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 5 reacties

  1. tja, met de komst van de Skype app. heb ik Truphone van mijn iPhone gewist.

    Nu met de kwaliteits verbetering misschien toch maar weer eens opnieuw instaleren?! Zeker vanwege de combinatie met MsN Messenger. En in mijn geval zeker gezien Nimbuzz op MIJN iPhone niet meer wil opstarten. 🙁

  2. Ik snap dit programma niet zo goed, ingewikkeld gedoe met emails/sms en codes, misschien doe ik iets verkeerd maar Skype werkte gewoon na invullen username & pw. klaar. Ik weet ook niet of ik iets moet betalen voor bellen, mis ik ergens een point?

  3. Wessel,
    Jazeker, bij de meeste jailbrajers is het net andersom

  4. Het is mij een beetje vaag………… het werkt goed maar er gebeurt iets merkwaardigs……….
    Met Wifi aan lopen de gesprekken (hoop ik) via het internet zoals te verwachten, met Wifi uit hoop ik gebruik te maken van 3G of GPRS. Ik krijg GEEN melding dat dat niet zo is…..
    Vervolgens bel ik mijn huisnummer (landline) en wordt het gesprek ge-relayed naar een BT (Britisch Telecom) nummer in Amsterdam (mainport) vervolgens verschijnt mijn GSM nummer PLUS 3162170XXX in mijn display van de “huis telefoon” dus het gesprek loopt wel via TruPhone maar de vraag is nu of ik via 3G loopt of dat ik een call setup heb betaald via Amsterdam ???
    In het laatste geval heb je dus niets als je een LOCAL gesprek voert via een “LOCAL” number, 020 in dit geval. Want alle gesprekken, inclusief testcalls naar +44 (UK) staan in mijn recent call list van de iPhone !!!. Zeker weten doe ik dat pas als ik mijn belspecificatie van Vodafone kan inzien !

    Word vervolgt >>> 😉

  5. Hmmmmmm…………….. bedenkelijk ;-(

    Als ik mijn SIM kaart eruit haal bel ik dus via het internet, vervolgens als test naar mijn eigen “landline” 11 secontjes kost $ 0,05.
    Vervolgens bel ik zonder SIM kaart naar 1501, customerservice en krijg ik de melding dat ze EERST mijn creditcard gegevens willen hebben……..
    Grappig als je CS wilt bellen met vragen hierover en je moet als eerste je creditcard gegevens geven…..
    Nâh, daar gaan we een nachtje over slapen 😉
    Toch maar SKYPE’n ???

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.