Reacties voor: MijnKPN: datategoed bekijken op de iPad

MijnKPN is een handige iPad-app waarmee je kan zien hoeveel beltegoed en dataverbruik je nog over hebt deze maand, of hoe hoog je extra kosten zijn. De applicatie bevat ook een geschiedenis van facturen.
Lees het complete artikel → MijnKPN: datategoed bekijken op de iPad
Bart Breij -

Reacties: 3 reacties

  1. Wat het ironische is, is dat zij zelf nu zeggen dat de app iPad ondersteuning heeft, maar als je een iPad data only simkaart hebt van KPN, dan werkt de app niet. Dat hadden ze er wel bij mogen vertellen dat de iPad app geen iPad abonnement ondersteunt!

  2. Geínstalleerd.
    Werkt niet op de iPad2.
    Waarom niet?
    Omdat je op MijnKPN een profiel moet aanmaken.
    Als je daar mobiel internet kiest en je nul zes van je iPad Prepaid kaart erin stopt, zegt hij: kies voor Prepaid. Vervolgens ga je bij de registratie een stap terug, kies je voor prepaid, en dan wordt de registratie voltooid, zónder te vragen naar je 06 mobiele internet aansluiting.
    Wil je deze echter invoeren in je gegevens, dan zegt Mijn KPN (de website) ‘Dit is geen geldig KPN mobiel prepaid nummer’ en accepteert hij deze niet.
    De App is dan niet gekoppeld aan een 06 die bij je iPad hoort en dus kunnen er ‘geen gegevens worden opgehaald’.

    Nog leuker:
    Als je via de website je tegoed opvraagt sturen ze een SMS naar je iPad. Dan krijg je een systeemmelding met twee zinnen. De bovenste zin is KPN. En de tweede zin is TEXT MESSAGE. En daaronder staat een OK knop om deze ‘mededeling’ weer weg te werken.

    In het kort:
    Er is voor mensen met een KPN iPad prepaid mobiel kaart GEEN ENKELE MANIER om te zien hoeveel MBs tegoed iemand nog heeft. Wat bij prepaid JUIST handig is om te weten.

    Fijn. Ik was van Vodafone naar KPN gegaan voor een betere dekking maar dit gaat écht nergens over. Jammer genoeg meteen de prepaid kaart opgewaardeerd. Anders had ik m weggepleurd.

    Wat een zooitje dit zeg. En dat bij een gerenommeerd bedrijf als KPN. Echt niet te doen.

  3. Helemaal met de negatieve reacties eens. Ben van tmobile naar KPN gegaan, beloven op de site van alles.
    Kan geen saldo nergens zien en mijn KPN is kennelijk niet voor mij bestemd. Opwaarderen doet ie snel, het afschrijven van de bank tenminste, maar het tegoed moet je eerst weer een klachtenformulier, voorzien van bankafschrift van en voor sturen.
    Waardeloos!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.