iPhone-applicatie populairst op Microsoft-gesponsord event

Learn That Name is een iPhone-applicatie die in 54 uur in elkaar is gezet tijdens een programmeerwedstrijd op het Startup Weekend. Sailliant detail is het Startup Weekend gesponsord wordt door Microsoft.
Sander Kleijn - · Laatst bijgewerkt:

Learn That NameLearn That Name is een iPhone-applicatie met een wel erg apart verhaal. De applicatie is in 54 uur in elkaar gezet tijdens een programmeerwedstrijd op het Startup Weekend. Learn That Name zorgt ervoor dat gebruikers van de sociale netwerksite LinkedIn de mensen in hun eigen netwerk beter onthouden. De applicatie kreeg de meeste stemmen van de aanwezige programmeurs en eindigde dus bovenaan.


Sailliant detail is dat de applicatie alleen werkt op de iPhone en Palm Pre, terwijl Startup Weekend toch echt gesponsord wordt door Microsoft en gehouden wordt op de Redmond Campus van de softwaregigant. Sterker nog, van alle vijftien deelnemers was Learn That Name de enige die niet op Microsoft’s Windows Mobile-platform draaide.
Startup Weekend-organisator Clint Nelson had het niet beter kunnen verwoorden, toen hij tijdens de uitreiking fluisterde: “awkward”.

Learn That Name is ingediend bij de App Store. Mocht Apple de applicatie goedkeuren, dan zal hij voor $2,99 worden aangeboden. Een demonstratie van de applicatie is hieronder te zien:

Klik om inhoud van YouTube te tonen.
Learn more in YouTube’s privacy policy.

Bron: Appadvice

Reacties: 9 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.