Reserveringspagina voor iPhone 5 in Apple Store Amsterdam online (update)
Vanaf vrijdag 28 september wordt de iPhone 5 in Nederland verkocht. Je kunt hiervoor in de rij gaan staan, maar vanochtend verscheen er ook enige tijd een reserveringspagina op de website van Apple. Die pagina werd bij toeval ontdekt door een tipgever maar was niet officieel aangekondigd door Apple Benelux. Diverse mensen waren in staat om via het formulier een iPhone 5 te reserveren, maar nu de pagina weer offline is gehaald is het onduidelijk of de reserveringen zullen worden gehonoreerd en of je voorrang krijgt boven de mensen die in de rij staan te wachten. Overigens loop je geen risico als je toch een reservering had geplaatst: de reservering was vrijblijvend en je hoefde nog niets te betalen. Je had bovendien de mogelijkheid om de reservering te laten verlopen en de gereserveerde iPhones niet op te halen.
Op het formulier kon je aangeven dat je een iPhone 5 wil ophalen in de Apple Store in Amsterdam. Vervolgens gaf je aan welk model je wilde hebben (zwart/wit, 16/32/64GB) waarbij je maximaal twee stuks kon reserveren. Je vulde je naam, e-mailadres en telefoonnummer in. Mensen die het formulier hebben ingevuld kregen wel een bevestiging van hun reservering, maar hebben nog geen tijdstip toegewezen gekregen waarop ze het toestel kunnen afhalen. Wellicht stuurt Apple dat bericht helemaal niet meer, nu de pagina abusievelijk te vroeg online is verschenen. In andere landen werd de ‘Personal Pickup’-mogelijkheid pas drie dagen na de eerste verkoopdatum geboden: op 21 september ging de iPhone 5 in de VS in de verkoop en vanaf 24 september konden mensen thuis een iPhone reserveren en de volgende dag ophalen in de winkel.
Op vrijdagochtend 28 september zullen er waarschijnlijk een flink aantal mensen op het Leidseplein staan om de iPhone 5 snel te bemachtigen. De eerste wachtenden staan al in de rij bij de Apple Store.
Tipgever: @iMicknl
Apple Store
Lees alles over de Apple Store, de retailwinkel van Apple. Nederland kent drie Apple Stores (Amsterdam, Haarlem en Den Haag) terwijl je in België de keuze hebt uit één locatie in Brussel. Wereldwijd gaat het om meer dan vijfhonderd winkels. Daarnaast is er de online Apple Store, waar je bestellingen kunt plaatsen om te laten thuisbezorgen. Waar vind je de officiële Apple Stores en hoe kun je ze bezoeken? Hieronder vind je alle info op een rij!
154 reacties
Sander
Bedankt! Heb m ook nu gereserveerd. Heb alleen nog geen reserverings bevestigings e-mail gehad. Neem aan dat dat klopt?
Verder even contact gehad met verscheidene APR. Allen geven aan GÉÉN iphone 5 te ontvangen en zullen daarom ook morgen niet eerder open gaan of iets. De reden hiervan is dat Apple voorrang geeft een verkoop MET abbo ( via providers ) en daarna pas de losse verkoop. Bij de Apple Store kan je wel gewoon een losse iPhone verkrijgen.
Benjamin
Ik heb net al gereserveerd.
Ik zou alleen nergens op rekenen, want de Apple Store weet hier zelf niets van. Deze link was in principe niet beschikbaar voor het publiek, maar iemand van GoT heeft de link aangepast en kwam hier uit.
Als het doorgaat krijg je om 9 uur vanavond bericht, zoniet, dan ga ik alsnog naar Amsterdam 😛
bob
Mobistar organiseert morgen van 0700 tot 1900een lanceringsevenement in Brussel, voor geselecteerde iPhone5 reserveerders.. ben benieuwd..
STef
Ik krijg een error..
Zal wel druk zijn..
MC Taz Man
Ook maar ff gereserveerd, maar ik reken nergens op :). Zeker niet als de link, zoals Benjamin al zei, via GoT komt. Heel wss dat er al vele reserveringen zijn.
@Benjamin: De Apple store doet wss nooit dit soort acties van tevoren erkennen, anders komen er minder mensen om in de rij te staan, wat weer hele goede (gratis) reclame oplevert voor Apple.
job bais
nou ik heb het geprobeerd, afwachten maar ga voor de witte 32 Gb.
STef
Ok ben er nu doorheen..
Als je voor vanavond 21:00 een email krijgt dan heb je een reservering. Zo niet dan moet je als nog in de rij gaan staan 🙂
vdouglas
ook maar gereseveerd,
Zwart 32 GB !
we zullen het zien,
Marc
Net apple store adam aan de lijn gehad. Ze weten pas vanaf vanmiddag wat ze hier mee moeten doen maar ze gaf wel aan dat de voorraad meer dan voldoende is!
elvin
Zo heb er net 2 gereserveerd. hopelijk krijg ik mail. anders toch maar vroeg opstaan
Bob
Ik heb mijn iPhone 5 gereserveerd bij T-Mobile in een van hun winkels. Ik hoop dat daar ook voldoende voorraad is!
Mark van Veggel
Verkoopt de Apple Store ook in combinatie met een abbo inplaats van alleen los?
KevinKrill
zo gereserveerd nu maar afwachten.
Hemmik
Ja, beide. Verlengen is ook mogelijk.
Robin
@Mark van Veggel: Ja zoals op de website wel ja
Robin
Ik heb hem ook maar even besteld, de 32 gigabyte zwart.
maar ik ga toch vanmiddag al naar de apple store 😀
Mike Milian
Ik krijg telkens een Error, vervelend! Hoop dat die het zo weer doet.
Galton
Yes… ook 2 gereserveerd.
Thanx a lot voor de tip.. !!!
567
Citaat van de apple website:
“De Apple Retail Store, bepaalde aanbieders en erkende Apple resellers.”
Dus wel te koop bij de APR’s?
Tha_Duck
Reservering gemaakt, zal wel niks worden maar je weet het nooit. Heb geen haast, maar toevallig morgen vrij 🙂
MC Taz Man
Om daar een nachtje te gaan bivakkeren?
kiyono
net ook gereserveerd. wel raar dat bij het scherm na de reservering er wordt aangegeven dat er geen walk in sales zullen zijn van de iphone 4 en 4s :S
UtregCity
Poeh, wat moet ik nou? Heb besteld c.q. gereserveerd natuurlijk, maar als ze niet reageren, hebben ze mijn type dan niet en heeft ’t ook geen zin om in de rij te gaan staan? questions, questions…
Robin
@MC Taz Man: Jaa, ook omdat het me heel leuk lijkt om gewoon een keer mee te maken.
raysyl
Heb de iphone 6 al geserveerd
Sander
@raysyl: Haha de iPhone 6? Zou je niet beter de iPhone9S kunnen reserveren?
aeh
ook eentje gereserveerd, maar had ook al gebeld en vertelden dat ze er veel op voorraad hebben!
cprins
Hmmm…. kan niet bestellen, krijg alleen maar server errors
Roy
Wel raar dat ze wel reserveringen aannemen, maar nog altijd geen officiële prijs bekend hebben gemaakt
Jermaine Ellenkamp
Brekend: de Apple Store Zakelijk woordvoerder bevestigde mij (helaas) zojuist dat de reserveringspagina en het systeem erachter vandaag en morgen niet gebruikt gaat worden. Het heeft dus GEEN zin om een iPhone 5 te reserveren, aldus de woordvoerder.
Makkiej
Heb hem ook gereserveerd, kan hem alleen pas savonds ophalen ivm werk, hopelijk houden ze hem gewoon vast de hele dag.
Zo niet bestel ik hem gewoon via apple.nl
KeebDa
Net een 32Gb wit gereserveerd , ben benieuwd.
Danton
Prijs :’)?
Peter de Wit
De verleiding staat wagenwijd open:-)
Ik twijfel hevig, omdat kopen in een Apple Store nog steeds twijfel bij mij teweeg brengt m.b.t. de garantie. Nog steeds staat er niet keihard bij de garantiebepalingen dat er minimaal 2 jaar wordt gegeven op hardware. En als je dan bedenkt dat de MediaMarkt 2 jaar biedt en Dixons zelfs 3 jaar, alhoewel ik niet weet of laatstgenoemde de iPhone5 gaat verkopen, is het misschien handig om nog even te wachten. Maar zoals gezegd, de verleiding staat wagenwijd open.
bjarne postma
Ik probeer ook online te reserveren maar krijg een error.
Hebben meer dat probleem?
Sander
Garantie van minimaal 2 jaar is VERPLICHT. Dit is wettelijk door de EU en NL geregeld.
Rob
Toch ook maar een reservering geplaatst. Je weet immers maar nooit of het lukt 🙂
Vanavond wel even m’n mail goed in de gaten houden.
Joran Luth
Ook maar een reservering gedaan aangezien ik pas 8 uur in Amsterdam kan zijn (ochtend). Iemand enige ervaring met de rijen bij apple? Als ik om 8 uur kom, kan ik dan alsnog een exemplaar weten te bemachtigen?
Leon
Net een 16 gb zwart besteld, afwachten.
Joel
Krijg alleen maar errors….
Roy
@Sander: Helaas is het niet zo zwart/wit dat het verplicht is. Maar daar zijn al menig topics aan besteed.
In het kort: 6 maanden heb je altijd garantie, daarna ligt de bewijslast bij de consument die moet kunnen aantonen dat het product niet door zijn toedoen niet meer functioneert….of zoiets geloof ik
Richard
Tja, your guess is as best as mine maar gezien de ervaring in Oberhausen (en het commentaar in dit draadje over medewerkers die zeggen dat er plenty voorraad is) denk ik dat er eigenlijk de hele dag nog wel voorraad is. Persoonlijk denk ik zelfs dat bepaalde modellen zelfs op zaterdag nog wel voorradig zijn.
Peter de Wit
@Sander: Je hebt gelijk Sander, maar tussen ‘gelijk hebben’ en ‘gelijk krijgen’ zit zeker bij Apple een wereld van gedoe. Apple heeft een heel slecht track record voor wat betreft haar garantie op hardware, denk maar eens aan de rechtszaken die in Italië tegen het bedrijf zijn gevoerd. En ook bij onze ‘eigen’ TROS Radar is de (lengte van de) garantie van Apple meermalen onderwerp van gesprek geweest en niet in positieve zin.
apple user
ja, wat is veel. ik denk dat de 16gb modellen er als eerste uitvliegen
KeebDa
Ik had ook een reservering bij Belcompany gedaan 2 wkn terug.
Ze belden me net op dat ik vanaf morgen 10.00 uur me iphone 5 32Gb wit op kan halen.
erwin
Helaas kan geen model meer selecteren….
Zou de voorraad er nu al door heen zijn??
Joran Luth
@Richard: Heb namelijk ook al een bestelling bij t-mobile lopen, alleen die laten maar niets van zich horen. Ben dus van plan om morgen maar even langs amsterdam te gaan.. Hopend dat er nog een zwarte 16 gb beschikbaar is
Joel
@erwin: Eerst uit de bovenste dropdown “Apple store amsterdam” selecteren, dan kan je een model selecteren
Tim
zoals meerdere hier al eentje bij t-mobile besteld een week geleden. nog niks gehoord, maar is het dus echt mogelijk hem in de apple store ook gewoon met t-mobile abbo te kopen?
zoja dan reserveer ik er een, en ga ik morgen toch maar even langs, dan cancel ik m’n bestelling bij t-mobile gewoon. iemand?
Pieter
Ik heb er ook één gereserveerd. Is het ook mogelijk om deze te nemen met een nieuw Vodafone abonnement of kan dat niet?
elvin
OP tweakers heb ik gelezen dat, iemand naar apple heeft gebeld. en kreeg te horen dat er niks met reserveren word gedaan. :0 maarja porberen kan geen kwaad
Jieve
En waar OP tweakers heb je dat gelezen?
Joran Luth
Net even gebeld na een kwartier in de wacht gestaan te hebben.. Je kan met abonnement een iPhone 5 aanschaffen. Alle grote providers, ook t mobile dus. Hoop dat ik op tijd ben morgen. En hopen dat de reserveringen wel akkoord zijn
robbie
De 5 17-9 bij tmobile besteld gisteren leverbevestiging gekregen voor zaterdag.
Pim
Is dit nu echt of nep? Iemand met Apple gebeld over deze reservering?
Pim
En hoe doen ze dit? een aparte rij voor mensen die gereserveerd hebben? Lijkt me niet….Wat is ook het voordeel voor Apple, het is niet zo dat de rijen kleiner worden. Ook moeten ze nu mensen afwijzen aan de deur en tegelijkertijd een ander die net komt aan gelopen er wel 1 geven; dit zorgt voor nog meer chaos….Hardstikke nep dit…Jammer
STef
En waarom zouden ze een hele internetsite er voor maken reserverings-systeem invoeren server er voor vrij maken en er dan niets mee doen? Lijkt me sterk..
Afwachten maar op mail.. en anders naar Amsterdam vanavond..
Pim
Is die link uberhaupt wel echt? Waarom is hij dan niet gewoon te vinden op de apple site?
bas
Heb er 2 gereserveerd vanmorgen, nu afwachten op de mail.
Richard
Nou, het zou natuurlijk kunnen dat ze dit alvast geïmplementeerd hebben om volgende week (na de grote berg) uit te rollen. Maar goed, ik hoop ook maar dat ze er wel iets mee doen want dan rij ik morgen op mijn gemakje naar A’dam, ergens in de middag..
Jessy
Het was waarschijnlijk een optie geweest om deze pagina in gebruik te gaan nemen.
Ben
Hoelang is deze reservering al begonnen? En heeft iemand al een mail terug gekregen ?
marc
Oh ja, heb me ook opgegeven… we zullen wel zien, niet geschoten is altijd mis 🙂
Spannend… hoop dat ze dan ook een schappelijke tijd voor me in gedachten hebben 🙂
Arno
Zo hoort het 😉
Even off topic…
Dus als ik hem in nederland koop, kan ik hem gebruiken in België zonder dat unlock/jailbreak gedoe eh?
Sven
Heb er ook 2 besteld hopelijk krijg ik bericht van apple
Marcel Kraan
ik krijg aleen het iPhone5 scherm nadat ik 1 miljoen keer de error hebt gekregen?
is de aanvrag dan gedaan? of is het weer een error?
deze http://www.apple.com/nl/retail/
STef
Ik had ook die error.. In Safari.. daarna in IE gedaan en daar was het geen probleem probeer dat eens..
Jieve
Heeft er iemand al een email ontvangen met een bevestiging?
Jizzzzzz
Dit is geen echte reservering, een tweaker heeft de duitse reserveringspagina omgezet naar nederlandse versie door NL er voor te zetten.
Er staat toch ook 4s bij.
FAAL.
dd
ik heb al een bevestiging ontvangen 🙂 heb een nummer gekregen mijn nr is 101 ik kan hem tussen 9 en 10 ophalen 🙂
Kevin
Op welke site zit jij dan?
Toch niet deze; https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone
Jieve
Maar dan moet je ook wachten neem ik aan? Of laten ze je naar binnen op volgorde van Nr? Want heb geen zin om een nr te hebben en dan alsnog 5uur in de rij te staan… dan haal ik hem liever einde van avond op ofzo…
ton
Ik heb ook net bericht gehad, eindelijk morgen ophalen
Ruud
Krijg mijn 64gb morgen, de 28e, gewoon lekker thuis bezorgd van T-mobile…
Fiets morgen wel even LANGS de Applestore 🙂
marc
Wanneer heb jij heb ingevuld online?
bjarne postma
Net ip-adres van de site enz. gecheckt en volgens dat komt het gewoon bij Apple weg. Dus ik wacht gewoon af.
ton
Net gebeld 020 5302200 de site klopt wel
Sander
Ik ben ook wel benieuwd, wanneer/hoelaat heb jij deze ingevuld?
Michel
Ik heb hem net ingevult en probeer nu nog eens naar de site te gaan maar hij word nu geredirect…
Marco
volgensmij is de inschrijving vol… link wijst nu naar /retail
Michel
dat is wat ik zei. heb hem echt net daarvoor ingevuld. hoelang heeft iedereen op een maitje gewacht?
Sander
snap er niets van. Schijnbaar inschrijving gesloten.
Robert
@dd: Hoelaat had jij heb gereserveerd?
Kjellt
Zijn er al meerdere mensen geweest die een email hebben gehad dat ze morgen een iPhone 5 kunnen ophalen?
Iemand die toevallig weer hoe dit inschrijvingsproces loopt ?
Sven
Ja kom er ook niet meer helaas
Sander
Komt er inderdaad ook niet meer bij, meerdere mensen al bevestigingen gehad?
Lijkt me toch als ze de reserveringspagina offline halen dat het een fout is geweest. Maar laten we maar hopen dat ik er naast zit 🙂
Melvin
Vraag ik me ook af ;). Was er relatief vroeg bij, maar nog geen reactie ontvangen. Dit soort dingen ga ik altijd twijfelen of ik wel mijn mail heb goed ingevuld haha.
Sven
@Sander: Of de reserveringen zijn misschien wel gewoon op word het anders te druk ofzo . Ik heb ook nog geen bevestiginsmail o.i.d.
Ro
Ik kan geen werkende link vinden…
Jullie wel?
Gijs Hakkert
Eind deze morgen kwam ik via de link nog gewoon op de reserveringspagina. Toen (helaas) niet gereserveerd. Nu net 2 willen bestellen, maar kom nu op een algemene homepage. Lijkt er dus inderdaad op dat de reservering gesloten is.
Marcel van der Sanden
Geen prijzen?
Piet
Goed hoor van de iPhoneclub, als ze even Apple hadden gebeld waren ze erachter gekomen dat dit een fout was, in plaats van honderden mensen blij te maken met niks.
Jenn
Waarom zou je bellen als je al bericht hebt gehad dat je je iphone kan ophalen?
chantal Knoop
heb net gebeld dit geld niet voor Nederland helaas je kunt vandaag niet reservere, morgen wel mocht ie uitverkocht zijn
ton
Ik heb het even na gevraagd
Sander
@ton: Wat heb je nagevraagd 😉 ?
Martijn
Net gebeld met Apple store in Amsterdam.
Ze gaan eerst de mensen die in de rij staan de iPhone verkopen. Daarna worden de mensen die dat formulier hebben ingevuld op de hoogte gesteld. Maar de medewerker achtte de kans klein dat er nog over is na morgen.
Wellicht krijgen we wel een mail, maar daar zal in staan dat je geen reservering hebt.
Dit zijn de exacte woorden van de medewerker.
Online bij Apple zelf heeft hij gezegd dat het misschien wel een maand duurt voordat je de iPhone krijgt.
Ben benieuwd hoor….
Joran Luth
Heb wel een reservering geplaatst maar nog geen reactie ontvangen. Gewoon pech dus?
Kjellt
Heeft u dan informatie dat de mensen die wel konden reserveren ook daadwerkelijke een bericht zullen krijgen? bedankt
marc
laten we elkaar nu niet zo gek maken….
een ieder die vanmorgen heeft kunnen reserveren krijgt misschien een mailtje van Apple met daarin een nummer om je iPhone op te komen halen en krijg je voor 21:00 uur geen mail dan heb je pech (dat stond ook letterlijk op de bedank site van Apple).
Dus wacht gewoon af, kijk het aan en heb je niets ontvangen kan je alsnog naar Amsterdam om in de rij te gaan staan of gewoon morgen vroeg via de website van Apple.
Ik snap niet dat mensen hier van alles zeggen te weten of wat dan ook. Als je een klantenservice 4x belt, krijg je 4x een ander antwoord. Dus maak je niet zo druk en wacht gewoon lekker rustig af. Heb je hem morgen niet dan pas over een week of misschien wel over een maand, zo erg is dat toch niet.
PFFFFF
Sander
Er hebben nu 2 mensen gezegd dat ze een bevestiging hebben gehad.. Zijn er meer mensen? Is er ook bewijs?
bart
heeft iemand al enig idee over of de iphone via de store besteld kan worden voor thuis levering? en wat de levertijd zal zijn?!
spsx
Dit stond er als je had gereseveerd:
Gijs Hakkert
De mensen van de klantenservice hebben in ieder geval aan mij verteld dat het nog wel even zou duren voordat er een reserveringsmethode online komt te staan en je gewoon naar de winkel moet om er een te halen.
Wat er inmiddels met de al ingediende reserveringen zal gebeuren heeft ze me niet verteld.
Martijn
Ik zou zeggen bel zelf even naar Apple, dan weet je alles.
Ik heb net met Martijn (van Apple dus) gesproken. Die meldde wat ik zojuist postte.
Denk eerder dat de mensen die zeggen dat ze een bevestiging hebben gehad uit hun nek kletsen… (Zelfs zeggen wat voor nummer ze hebben, yeah right)
Ik wil m ook graag, zou er niet om liegen. Overigens ben ik nog steeds benieuwd of we wat horen voor 21:00 uur.
Duimen maar.
Jake
@Jean-Paul Horn: Volgens mij is dit terechte kritiek, ik snap niet waarom je op je teentjes getrapt bent, helemaal nergens voor nodig. Erg onprofessioneel om zo te reageren op een bezoeker.
Jake
@Jean-Paul Horn: Ahhhh… dat had je dan duidelijker moeten neerzetten want nu kom jij over als de klootzak terwijl je dat niet bent.
Robin
Bedenk wel even dat een Apple klantenservice ook maar mensen zijn. Ik bedoel daarmee dat niet iedereen op de hoogte is van alles rondom de lancering van de iPhone. Bel eens naar een willekeurige provider en je krijgt verschillende antwoorden van medewerkers.
Het zou leuk zijn als Apple inderdaad zijn afspraak nakomt en er een mail word teruggestuurd of hij nou wel of niet beschikbaar is morgen.
Jizzzzzz
Hallo mensen de link komt vanaf tweakers vanaf, het is geen echte link !
Dit is de duitse link:
https://reserve.apple.com/DE/de_DE/reserve/iPhone
Een tweaker vond het grappig om de link over te zetten naar de nederlandse taalcode:
https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone
Joran Luth
Hij stond vanochtend wel online, lijk me sterk dat iemand even een apple pagina opstelt voor de ‘grap’
Jessy
Hoezo komt er dan Apple Store Amsterdam te staan dan…
Jizzzzzz
Volgens mij begrijp je mij niet helemaal.
ER IS GEEN RESERVERING MOGELIJK !
hopelijk nu begrijo je het nu wel.
De website stond online omdat de nederlandse taalcode werd gebruikt
Martijn
Vanmorgen/Vanmiddag was het mogelijk om een iPhone te reserveren.
Sommige mensen beweren dat het reserveren van een iPhone 5 niet mogelijk is.
Een medewerker van Apple bevestigd dat deze reserveringen wel degelijk gelden.
Vanavond krijgen de gelukkige een email met daarin de tijd dat zei hun iPhone 5 kunnen afhalen.
marc
@Jizzzzzz: Gek hoor…
1) er is een HTTPS met apple certificaat
2) de NL versie is eraf gehaald (omdat ze voldoende aanvragen hebben)
3) de DE versie staat er nog (omdat ze daar weer kunnen reserveren)
Want ook dit stond weer op de site van Apple. Zit je niet bij de reserveringen dan kan je later via die site opnieuw een reservering invoeren.
Dus ja… maak iedereen maar weer gek 🙂
kraut
@Jizzzzzz: Dude chill…
Remko
Helaas, net gebeld, was een foutje. De site was/is voor de telefoons die er overblijven, dat zijn er dus 0. Gewoon in de rij staan dus als je er 1 wil hebben.
Joran Luth
Ja iedereen te stressen hier, gewoon tot 9 uur wachten. Geen mail? Gewoon netjes aansluiten zoals iedereen.
Ik ben er zelf rond 12 uur, zal ik nog op tijd zijn? Anders maar wachten totdat die slechte service van T-Mobile mijn iPhone op de mat gooit.
Kjellt
Grappig om te zien dat iedereen denkt, of sterker nog; zeker weet dat hij/zij het bij het juiste eind heeft..
Meerdere mensen geven aan dat hij/zij gebeld heeft, en zo’n beetje iedereen roept dus wat anders wat hij/zij nét gehoord heeft van de Apple medewerkers.
Het lijk mij dus niet echt zinvol om met ze allen te gaan bellen naar Apple, omdat je toch allemaal een ander antwoord krijgt.
Wel ben ik benieuwd naar de mensen die zeggen al een bevestiging te hebben gehad. Kunnen we hier niet een bewijs van krijgen? Dat lijkt me interessanter dan de “brekende bevestigingen” die hier gepost worden..
UtregCity
dé beste reden om een iPhone 5 aan te schaffen geeft dit meisje… 😛
John
Ik heb vanmorgen een resevering geplaatst rond 12 uur, nog steeds geen mail terug gehad. En de kerel in de Apple store zei dat ze niet aan de reserveringen gingen doen :-s dus gewoon de rij in denk ik morgen 😎
Jizzzzzz
Nou ik was er al om 8.30 s’ochtends bij met online reserveren.
Ik hoop het van harte ! we zien het om 9 uur.
Peer
In de Apple Store App staat de iPhone 5 inmiddels aangekondigd met prijzen. 16 GB=€659 32 GB=€759 en 64 GB=€859
Apple user
@Jean-Paul Horn: nou je kunt het vergeten zeggen de medewerkers van de Apple store. Gewoon in de rij staan als je t zo graag wilt.
020-530 2200 nr van Apple store Amsterdam
Dennis
De reserveringslijst klopt niet, je moet er echt heen gaan. Is al heel vaak gezegd, ik weet het, maar hoe meer er het zeggen hoe duidelijker het wordt. Weet het door met Apple gebeld te hebben.
Tan
Nou ik heb ron 1300 ook nog een reservering kunnen plaatsen maar nog geen bevestiging gehad.. Ben benieuw of iemand er 1 krijg voor 2100
Mike Milian
Nog steeds geen mailtje, zie het somber in.
wes
ik ook nog geen mailtje,. ik vraag me nu toch wel af of er mensen zijn die ECHT al een mail hebben ontvangen,.. nog 35 minuten te gaan,… 🙂
Peer
We krijgen na negenen allemaal een mailtje van Tim Cook met excuses voor het ongemak. U zult toch in de rij moeten staan.
boenkie
Balen zeg, was er mooi vroeg bij, maar gaat m niet worden denk ik..
Joost
Rond 1u een “reservering” geplaatst,… Helaas nog geen mailtje. Zo gewoon lekker naar bed en zie jullie morgenochtend wel in de rij op ’t Leidse! 😀
wes
nog 2 minuten !,……
TiNUS
Hier ook niks..
Zou ook lullig zijn als ze 2000 iPhone’s hebben en 2000 reserveringen.
Liggen mensen een hele dag en nacht te wachten… Gaan de deuren open: ‘Uhhh sorry we hebben geen iPhone’s meer beschikbaar’ -_-‘
Emper
Niks 🙁
wes
🙁
niemand iets gekregen, of zijn er toch een paar die wel bericht hebben gekregen ?
John
Noppes
Joost
We zijn er met z’n allen ingestonken 😉
Kjellt
Wat een aanfluiting… Ik mag toch hopen dat Apple nog met een verklaring komt voor deze schandalige wanvertoning..
Mario
Helaas, was vanochtend wel ook succesvol ingeschreven…
Mik
Ik vind het ook echt niet netjes. Stuur dan in ieder geval een mail met een uitleg dat er iets fout is gegaan!
Heike
ook niks ontvangen…
Tom D
Geen bevestiging. Gewoon morgen middag retourtje Amsterdam wordt het dus.
Jan-Arjen
Nog steeds geen email…
Jizzzzzz
Lol, ik vermelde het nog paar uur terug, niemand geloofde me.
@marc: Oke! Zie je.
Anton
Ik hoef er dus geen meer. Dit is echt een aanfluiting.
peanut
@Anton: Ik ga niet naar Amsterdam, 2,5 uur erheen en dan niet zeker of er een is. Dus voorbestellen was de oplossing en nauw dit. Nu zeker 3 weken wachten. Laat maar.
Bjorn
De reserverings bevestiging op de apple website was deels in het engels. Apple zit in de USA aan de westkust. Voor 9:00pm kan dus ook nog 06:00am NL tijd zijn ivm met 9 uurs tijdsverschil. Wie weet 🙂
Alpha1
Jep, heb vanmorgen (9:30 uur)een reservering gedaan en vanavond om 19:10 een bevestiging gehad,dat ik morgen tussen 13:00 14:00 uur een 64gb wit kan opgalen.
Rik van Beek
Ik krijg bij pogingen om te reserveren al enkele dagen een servererror terug… meer mensen last van?
wesley
Gisteren om een paar seconden over 9 gereserveerd, en gisteravond een mail ontvangen dat ik mijn iphone 5 16GB zwart vandaag kon afhalen.
het werkt dus wel om er vroeg bij te zijn met reserveren !
succes allemaal (morgenochtend !)
apple user
ze krijgen al een tijdje geen toestellen meer binnen. zelfs icm een abonnement kun je ze niet krijgen. denk pas in december weer volop te koop in de apple store. vraag mij of mensen nog elke dag stipt om 09:00 nog reserveren
Jean-Paul Horn
@Piet: Jammer dat je het nodig vind om anoniem te sneren. Voortaan dan ook maar even een ander ip-adres gebruiken? Getuigt niet echt van open vizier dit. Of het een fout was van Apple doet er niet toe: de reserveringspagina werkte wel degelijk (en was ook duidelijk van Apple). Verder is het op dit moment helemaal nog niet duidelijk of Apple de reserveringen al dan niet honoreert, dus ik zou zeker niet voortijdig conclusies trekken.
Gonny van der Zwaag
De link naar de reserveringspagina werkt ondertussen niet meer, daarom een update in het artikel geplaatst. Mensen die vanochtend al wel een reservering konden plaatsen hebben mogelijk mazzel, de rest zal in de rij moeten staan.
Jean-Paul Horn
@Jake: Ik heb geen enkele moeite met kritiek. Dat blijkt volgens mij ook niet uit mijn reactie. Ik heb er wel moeite mee als iemand van een collega-website een anonieme snerende reactie achterlaat.
Jean-Paul Horn
@Jake: Can’t win ‘em all!