iPhone 14 verkoopstart in Apple Store

Reacties voor: De verkoop van de iPhone 15 is gestart!

Geldt ook voor Apple Watch Series 9 en Ultra 2
Apple start vandaag met de officiële verkoop van de iPhone 15-serie en de 2023 Apple Watch-modellen. Wie heeft gereserveerd kan al vanaf 8:00 uur vanochtend de bestelling afhalen in het afgesproken tijdvak. Thuis blijven en wachten tot de koerier komt, kan ook. In dit artikel plaatsen we in de loop van de dag wat foto's van de verkoopstart op verschillende plekken wereldwijd. Daarnaast geven we antwoord op enkele veelgestelde vragen.
Lees het complete artikel → De verkoop van de iPhone 15 is gestart!
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 25 reacties

  1. Andere mensen al een verzendbevestiging ontvangen van KPN?! Ik nog niet…

    Iphones liggen al klaar bij Odido en kan zo opgehaald worden in de shop door m’n vriendin.

  2. Lab9 (België) liet gisteren weten dat het bestelde/gereserveerde toestel binnen was en ging deze morgen hiervoor om 8u00 open.

    De nieuwe Iphone ligt hier dus nu al te schreeuwen… maar zal nog even moeten wachten tot een rustiger moment 😉

  3. Oh wat geweldig zeg 🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️

  4. @Mitch: Hier ook niet. KPN forum laat veel klachten zien. Communicatie vanuit KPN laat te wensen over, al kan ik me voorstellen dat ze geen inzicht in voorraden en levertijden hebben. Was voor mij de laatste keer pre-order bij KPN in ieder geval.

  5. Keurig net geleverd door Vodafone!
    iPhone 15 pro 128gb

    Kom van de 11 pro dus mooie stap nu 🙂

  6. @Brutus: Echt ongelofelijk. Veel sneller had ik mijn bestelling niet kunnen plaatsen dus lijkt me dat ik in de 1e uitlevering moet zitten.

  7. Heb bij Odido (T-mobile) op 15 september, om 14:03, bij de klantenservice besteld, toen was het bijna zeker dat ik hem vandaag zal krijgen.
    Net een SMS gehad:

    Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten. Check de levertijd. Tot gauw, Odido

    Hier staat nu 4-6 WEKEN! Levertijd 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
    Wat heeft pre-orderen dan voor een zin? 🤷🏻‍♂️

  8. @Mitch: Dit is de reactie van KPN op het forum:

    “Goedemorgen allen, het is natuurlijk ontzettend jammer dat jullie zo lang op je nieuwe toestel moeten wachten.
    Alle bestellingen worden op volgorde van binnenkomst geleverd maar helaas kan het soms gebeuren dat dit niet helemaal op gaat.
    Het kan soms bij de een langer duren voordat een bestelling of preorder verwerkt is dan bij de ander.
    Wij hebben daar verder geen zicht of invloed op.
    Zodra jouw toestel onderweg is krijg je daar bericht over.”

    Als je nu op de KPN site kijkt: “voor 21:00 besteld, morgen geleverd”.

  9. 15:01 uur een pro max besteld bij Amac, ophalen in een winkel gekozen. Maar nu een mail gehad dat er een lange levertijd op zit.
    Jammer dat het weer zo moet gaan
    Hele week staat er levertijd vanaf 22 september en dan is het zover en dan zijn er niet genoeg.

  10. @Brutus: Afwachten dus en uit het bericht word je ook niet veel wijzer.
    Op KPN staat dat inderdaad bij alle Pro Max modellen… welke heb jij besteld?

  11. @Mitch: Die gasten van klantenservice weten ook niks en blussen een beetje brandjes. Afwachten, komt vanzelf, maar jammer is het wel.
    Ik heb een 15 Pro Max 256 NT via verlenging besteld.

  12. @Mitch: Hier precies dezelfde bestelling. Hopelijk later vandaag nog bericht en anders morgen.
    Ben zelf tot maandag op vakantie dus maandag leveren is voor mij ook nog prima. Alleen wil geen weken wachten.

  13. Origineel geplaatst door Brutus
    @Mitch: Die gasten van klantenservice weten ook niks en blussen een beetje brandjes. Afwachten, komt vanzelf, maar jammer is het wel.
    Ik heb een 15 Pro Max 256 NT via verlenging besteld.

    Levertijd is aangepast naar 4 tot 5 weken 😩

  14. Ik heb mijn iPhone 15 Pro 256GB vanochtend ontvangen via Odido.
    Fantastisch apparaat! Data terugzetten via USB 3 via de MacBook Pro ging bizar snel!
    En gelukkig kun je elke snelle USB kabel gebruiken, en hoef je dus absoluut niet die dure data kabel van Apple te kopen!

    Mijn kabel van mijn SSD drive werkte prima en erg snel!

  15. @Dirk: Ik heb om 14:35 de pro max besteld bij AMAC en heb die mail ook ontvangen, het leek me meer en algemene mail om de mensen op de hoogte te stellen van het feit dat er altijd tekorten zijn

  16. Origineel geplaatst door Rs
    Heb bij Odido (T-mobile) op 15 september, om 14:03, bij de klantenservice besteld, toen was het bijna zeker dat ik hem vandaag zal krijgen.
    Net een SMS gehad

    Is het zo erg om nog eventjes te wachten?

    Veel nieuws brengt deze serie echt niet hoor… eerste dagen is het allemaal wauw. Na een week is het weer een normale iPhone 🤷🏽‍♂️

  17. Ik had de 15pro 512gb zwart op de 15-9 om 16:08 besteld. Vanmorgen om 10:00 kunnen afhalen bij odido. Helemaal top! Echter blijft hij tm dinsdag in de doos omdat er nergens hoesjes beschikbaar zijn van apple zelf. Deze komt helaas pas dinsdag binnen😩

  18. Origineel geplaatst door Thom
    @Dirk: Ik heb om 14:35 de pro max besteld bij AMAC en heb die mail ook ontvangen, het leek me meer en algemene mail om de mensen op de hoogte te stellen van het feit dat er altijd tekorten zijn

    Ja dat snap ik, maar dan elke 2 weken een update dat is wel erg schaarse informatie.

  19. Ik had besteld bij Amac waar tot vandaag stond dat er de 22e geleverd zou worden. Maar vandaag een mail gehad dat er niet geleverd wordt en dat er ook geen datum vaststaat. Ik heb geannuleerd en krijg mijn geld terug binnen twee weken. In de applestore staat de levertijd nu op eind april. Het lijkt wel of ik moet bietsen om bij Apple 1350€ uit te geven. Mijn inziens als je zo groot bent zorg je gewoon dat die dingen op de plank liggen. Ieder jaar het zelfde gedoe. Waardeloos bedrijf vind ik steeds meer.

  20. Hier vorige week om 16.06 in een Vodafone winkel een verlenging met iPhone 15 Pro Max 256 GB blauw ge-preorderd maar deze komt vandaag helaas niet meer. Alleen een bericht gekregen dat ik hem uiterlijk 27 september heb.

  21. @Dirk@Edbdgsk: Heb jij een mail gehad dat er niet geleverd wordt?
    Ik alleen een algemene mail vanmorgen.

  22. @Brutus: ik begrijp er ook niks van.. ik heb via mobiel.nl & abbo bij kpn. Maar word gewoon niet op de hoogte gehouden… ik heb gepréorderd op de eerste dag alleen wel in de avond..

  23. Ik heb de 15e in de avond gepréorderd via mobiel.nl & abbo bij kpn (15 pro Max). Word geleverd via mobiel.nl maar ook ik word niet op de hoogte gehouden. En als ik ze contact dan zeggen ze wnnr die op voorraad is word t verstuurd, ja duh dat begrijp ik ook wel.. alleen is er een indicatie? Ik denk niet dat ik 4-6 weken ga wachten op deze telefoon.. ik heb nu een Android te leen en I don’t like it. Ik kan ook zeer slecht tegen onduidelijkheid.. bah.

  24. @Thom: ja ik zou om de twee weken een update krijgen. Ik heb nu ook een mail dat ik mijn geld terug krijg binnen 14 dagen. Ik weet nu ook dat ze over de voorraadproblemen al meer dan een maand op de hoogte waren. Als ze dat op website kenbaar hadden gemaakt had ik hem niet besteld. Er spoken een aantal krachttermen door mijn hoofd om duidelijk te maken hoe ik over de gang van zaken denk.

  25. Ik krijg niks te horen van mobiel.nl maar heb wel m’n orderstatus gecheckt. Er staat sinds vandaag bij levertijd, 3 weken. -.- baal er wel van.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.