Reacties voor: Tele2 rekent geen extra kosten meer bij overschrijden databundel

Nieuwe klanten van Tele2 betalen niet meer extra als ze buiten de bundel internetten. Alleen de snelheid wordt omlaag geschroefd.
Michel Lusthof - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 9 reacties

  1. Met het idee dat het alleen voor nieuwe klanten is laat Tele2 wel weer zien wat voor een klantonvriendelijk bedrijf het is. Waarom is het niet voor bestaande klanten die al 1 jaar een abonnement hebben?

  2. Ze waren bij mij vast aan het oefenen. Want halverwege mijn databundel, kreeg ik de melding dat ik er over heen zat en de snelheid werd terug geschroefd.

    Ze snapten zelf ook niet helemaal waar dat vandaan kwam. 😉

  3. ‘t is nog een kwestie van tijd, dan zijn zowel voice, sms als data ongelimiteerd tegen een vast bedrag per maand.

    Van mij mag dat morgen al beginnen.

  4. Zeker klantvriendelijk voor bestaande klanten….
    Nog drie maanden en dan hoppa over baar Simyo.

  5. dat is zuur, vorige week een abonnement afgesloten waarbij ik na mijn databundel dus wel moet bijbetalen…

    jammer.

  6. Als het binnen een week kun je er toch nog van af?
    De 10 dagen bedenktijd is nog niet om of wel?

  7. Dit heeft T-Mobile toch al jaren? Dit is waarom ik nog steeds bij T-Mobile zit! Is je data op? Dan gaan we terug naar 64kbps. Wil je weer volledig internet? Stuur een sms naar T-Mobile om voor €5 weer een hele extra gigabyte erbij te krijgen voor de huidige maand. Super!

  8. Origineel geplaatst door Jan
    dat is zuur, vorige week een abonnement afgesloten waarbij ik na mijn databundel dus wel moet bijbetalen…jammer.

    Wet koop op afstand ?

  9. @Jan: je kunt overstappen van smartmix 2.0 naar 3.0 door of een bundel bij te kopen of door er zo’n extra klein pakketje bij te kopen. Dat is mij gister door de klantenservice verteld en ik heb het dan ook maar meteen gedaan na twee maanden achter elkaar 90€ over mn abo gegaan te zijn.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.