Reacties voor: T-Mobile wil imago verbeteren met transparante abonnementen

T-Mobile wil zijn imago verbeteren, aldus directeur Mark Klein. Hiervoor worden speciale, transparante abonnementen geïntroduceerd.
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 46 reacties

  1. Als je buiten de randstad geen eens 3G hebt vind ik dat toch wel een behoorlijk slecht product. Een van de redenen dat ik overgestapt ben naar Hi.

  2. Ze moeten hun imago niet verbeteren, maar hun netwerk

  3. Origineel geplaatst door Ronald
    Ze moeten hun imago niet verbeteren, maar hun netwerk

    Mee eens, ik had laatst een klacht ingediend dat ik nauwelijks bereik had in de binnenstad. Werd mij later aan de telefoon vertelt dat volgens hun eigen metingen daar WEL bereik was en dat ik daar dus niet over moest zeuren.
    4G wordt AL geactiveerd in april/mei.

  4. Leuk verpakt, dat verhaal. Maar is in feite wettelijk verplicht: afgelopen zomer is er een uitspraak door de hoge raad gedaan die verkapte leningen (voor mobieltjes) verbiedt.

  5. Met een slecht netwerk krijg je ook een slecht imago… Als abbonement is afgelopen ga ik naar KPN.

  6. Eens met Kevin. Wat een miserabel netwerk heeft t-mobile in een rond Nijmegen. Nergens 4G. Na 6 jaar nu bij Hi en dat is een verademing! Overal 4G en overal bereik, ook in de buitengebieden.
    6 jaar betaald voor heel weinig kwaliteit

  7. Origineel geplaatst door Onno
    Leuk verpakt, dat verhaal. Maar is in feite wettelijk verplicht: afgelopen zomer is er een uitspraak door de hoge raad gedaan die verkapte leningen (voor mobieltjes) verbiedt.

    Precies. Het gaat zo vaak op deze manier: wit voetje halen. Ik neem nooit meet T-Mobile. Ik ben de ellende van hun gretigheid met de iPhone 3G nog niet eens vergeten.
    Graaien, moeilijk doen en klant onvriendelijk. En dan af gaan vragen waarom ze een slechte naam hebben… sure.

  8. Veel beloven en weinig doen, dat is het enige wat ik T-Mobile zie doen.

  9. Lekker huilen allemaal.

  10. Met het imago is niets aan de hand, het is 3G waar het op strandt.

  11. Iedereen klaagt maar over het netwerk van T-Mobile, maar ik heb het jaren gehad en over het algemeen met een goede verbinding. Twee jaar terug ben ik gezwicht voor een “goede” actie van Vodafone en ik heb nog nooit zo weinig verbinding gehad. Zelfs de telefonie valt regelmatig weg, dan ligt mijn toestel gewoon een uur naast me en krijg ik ineens een SMSje van Vodafone dat ik gesprekken heb gemist. Dat komt dan blijkbaar wel weer door.

  12. Bij mijn abonnement zijn de kosten voor iPhone 6 al gesplitst zichtbaar op mijn factuur. Hebben anderen dat ook?

    Overigens; al mijn hele leven bij T-Mobile en meer dan tevreden. Snelle klantenservice, goede prijzen en uitstekend netwerk. Ok, kom dan voornamelijk in de Randstad

  13. Ik ben benieuwd want in januari 2015 loopt mij (sim only) contract af bij t-mobile.

  14. Laat ze maar beter focussen op het dramatische bereik!!!

  15. Origineel geplaatst door Alfred
    Iedereen klaagt maar over het netwerk van T-Mobile, maar ik heb het jaren gehad en over het algemeen met een goede verbinding. Twee jaar terug ben ik gezwicht voor een “goede” actie van Vodafone en ik heb nog nooit zo weinig verbinding gehad. Zelfs de telefonie valt regelmatig weg, dan ligt mijn toestel gewoon een uur naast me en krijg ik ineens een SMSje van Vodafone dat ik gesprekken heb gemist. Dat komt dan blijkbaar wel weer door.

    Hier ook helemaal geen problemen met tmobile. Enige punt is dat je “E” netwerk of soms 3g netwerk hebt op t strand. Dekking is over t algemeen goed en met 4g haal ik in de randstad 96mbps download snelheid met 4gmax. Dus prima 4g dekking ( in de randstad dan. )

  16. Ik kan ook niets anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben met T-Mobile. Soms is snelheid niet altijd even goed, maar dan zit ik ook best wat afgelegen. In grote steden heb ik nooit last, buiten koninginnen dag (Koningsdag) misschien.

    En toch ook al jaren klant!!

  17. Wat dacht je van beter netwerk en lagere prijzen en meer MB

  18. Ik heb ook alleen maar slechte ervaringen met t-mobile. ze zijn erg brutaal en onvriendelijk naar de klant toe. ze begrijpen niet wat voor een hinder de klant ondervind van het slechte netwerk.
    in de afgelopen 3 weken heb ik 30 a 40 keer “geen service” gehad.

    in grote steden zoals arnhem of den helder waar ze dekking garanderen is het bereik waardeloos.

    ik ben blij dat 10-12 mijn sim only abbo bij HI ingaat, want ik heb jarenlang teveel betaald voor dit onbetrouwbare netwerk.

    ga je schamen t-mobile

  19. Ik ben bijna 4 jaar klant bij T-Mobile! Ik heb tot nu toe altijd goed bereik gehad in de grote steden! Maar er zijn ook plekken waar je helaas geen bereik hebt of je hebt inplaats van 4G ineens 3G of 3G+. Volgend jaar juli mag ik mijn abonnement weer verlengen. Ik hoop dat ze iets goedkoper worden met iPhone abonnementen! Anders koop ik gewoon het toestel en dan neem ik een Sim only abo.

  20. Ook apart dat ze in hun reclame “sorry zeggen” voor hun slechte (data) bereik en dat het binnenkort super snel moet zijn. Is dat geen schuld bekennen dat je al jaren teveel betaald voor wat je niet krijgt?

  21. Het is een boevenbende die op elk smerige manier uit is om geld te jatten van consumenten.

    Wil je daar weg, het wordt jou onmogelijk gemaakt.
    Ze laten het contract éénzijdig doorlopen en blijven geld incasseren terwijl je allang bij een ander provider bent, geen gebruik maakt van hun diensten en producten en aan alle voorwaarden voor formeel contractbeïndiging juist hebt gehandeld.

  22. Mijn abbo loopt al vanaf 2008 tot op heden, onbeperkt sms + internet + 300 minuten voor 29,99. Hier in Hilversum, Utrecht en a’dam waar ik veel zit heb ik echt nooit wat te klagen met hun eigenlijk. Dus ik ben juist zeer blij met hun 🙂

  23. Ik ben juist erg tevreden over t-Mobile.
    Zakelijk heb ik KPN&Vodafone gehad op mijn iPhone 4 en nu Vodafone op mijn iPhone6.
    Vodafone? Van de reclame dat ze overal 4G hebben? Nou, dan hoort Brabant tegenwoordig bij België? Zowel thuis als op het werk geen 4G en tussen Eindhoven en Tilburg zelfs geen 3G. Mijn iPad met T-Mobile? Overal 3G of 4G. Ook bereik is beter bij T-Mobile. Zo is het voor iedereen anders.

  24. Ik wens ze veel succes met het verbeteren van hun imago, maar mij zien ze daar nooit meer terug. Twee jaar niets dan ellende gehad. Thuis, op het werk, in de T-mobile winkel, nergens bereik! En ze kunnen NIETS voor je doen. Wel 20 mails gestuurd, winkel bezocht, aangetekende brieven. NIETS! Oplichters.

  25. Al vanaf het begin abb van T-Mobile nooit moeite mee gehad ! Dan stappen jullie toch lekker over naar Vodafone lekker buiten je internet tijd dik betalen jaaaaa onbeperkt internet

  26. Laten ze meteen een einde maken aan de regel dat bij een abo met relatief weinig mb’s de snelheid veel lager is. Slaat nergens op!

  27. Hier in Twente helaas ook teleurgesteld in 3g dekking. Zodra je de bebouwde kom verlaat welkom GPRS 🙁 4G heb ik nog nooit gezien op m’n 6…
    Kwam van KPN en wou zakelijk graag visual voicemail, grootste fout in m’n mobiele carrière!

  28. Een soort woekerpolis. Maar dan over de betaling van je iPhone.

  29. Toen t-Mobile nog als Ben door het leven ging, was ik al klant. Tot 2 jaar geleden. Ben nu 2 jaar Simyo (KPN) gebruiker en heb daar absoluut geen spijt van. Alleen daarom al voor mij geen t-Mobile meer.

  30. @melpie: Onbeperkt internet bestaat niet, bij geen enkele telco (marketing truc). Het is FUP als het om onbeperkt gaat.

  31. Ik heb al een T-Mobile abonnement sinds de iPhone in Nederland is. In het begin kon dat niet anders en was het netwerk op veel plaatsen niet best. Dat is al jaren enorm verbeterd en overal waar ik kom is het netwerk prima. Dat is in de Randstad, maar ook daarbuiten. Sterker nog: we hadden lange tijd in mijn gezin ook een KPN abonnement en daar is het netwerk de afgelopen twee jaar op veel plaatsen slechter dan bij T-Mobile. Ook klantenservice is prima en informatie. Ze doen nooit moeilijk. Door het ‘altijd internet’ – ook nadat je door je data heen bent – zit je altijd goed. Nooit onverwachte rekeningen. KPN, Vodafone en Tele2, die dat niet hadden, zijn na fors klantenverlies daar ook op overgestapt. Dus eh…hoezo slecht imago? Iedereen die ik ken is zeer tevreden over T-Mobile. Van de providers met goede service en kwaliteit hebben ze ook nog de laagste prijzen.

  32. Never mind…

  33. Origineel geplaatst door Ewoud
    Bij mijn abonnement zijn de kosten voor iPhone 6 al gesplitst zichtbaar op mijn factuur. Hebben anderen dat ook?

    Overigens; al mijn hele leven bij T-Mobile en meer dan tevreden. Snelle klantenservice, goede prijzen en uitstekend netwerk. Ok, kom dan voornamelijk in de Randstad

    Klopt Ewoud, mijn vrouw heeft vorig jaar een 5s genomen en staat ook al los vermeld vanaf het begin. Verder ook geen problemen met 4G in de randstad, en 3G daar buiten voldoet ook prima. En thuis gewoon op de wifi dus ook geen probleem daar.
    We hadden ook een goede deal met het toestel. Zelf heb ik de 5 gehaald in de tmobile shop, ook prima service daar. Hi/KPN vind ik relatief erg duur en vodafone arrogant, bij de laatste heb heb ik pas slechte service gekregen in de shop. Daar probeerden ze me een Android toestel aan te smeren terwijl ik toch duidelijk zei dat ik een iPhone wilde, zo ben ik bij 2 shops weggelopen. Nu 3 jaar bij t mobile met een iPhone en dik tevreden.

  34. Hun reparatie afdeling heeft mijn iPhone met ‘waterschade’ terug gezonden in een slechtere staat dan dat ik die had ingeleverd. Dus dat imago oppoetsen zal niet echt lukken bij Terrible Mobile

  35. Origineel geplaatst door Paul:
    Verder ook geen problemen met 4G in de randstad, en 3G daar buiten voldoet ook prima.

    Dan nodig ik je van harte eens uit in Zuid Limburg. Dan piep je wel anders. De koffie staat klaar!

  36. Ik vind abo’s MET telefoon sowieso niet meer van deze tijd.
    Als je benzine koopt koop je toch ook geen auto bij de pomp?
    Als je providers witte boorden boeven vind lever je je twee keer aan hen uit; een keer voor een toestel en keer keer voor een abo.

    SIM only voor mij dus:
    Tevreden gebruiker bij Robin Mobile: KPN netwerk en verder geen verplichtingen. (Nog) geen 4G maar snel genoeg en ALLES onbeperkt dus ook onze iPads via personal Hotspot.
    Wij varen vaak met ons schip boven de lijn Harlingen-Groningen dus echt noord Noord Nederland en hebben bijna altijd ontvangst.
    Mijn vrouw had tot 3 maanden terug T Mobile en kon haar toestel eigenlijk wel uitzetten op zo’n tochtje, Dat gold ook voor ons appartement in de Jordaan (Adam), daar had ze sowieso geen 3G en vaak niet eens GSM bereik.
    Blauwe maandag Vodafone zakelijk gehad maar dat is ontbonden door Vodafone door erkend GEEN dekking.

  37. Aan sommige reacties hierboven te zien is Tmobile webcare bezig.

  38. @Hans: Het is volgens mij een fabeltje dat SIM-only goedkoper is dan een abonnement. Dat lijkt zo, omdat je alleen betaalt voor belkosten en data en niet de aanschafkosten voor je iPhone meerekent. Ik heb het vaak vergeleken gezien in artikelen in allerlei berekeningen en dan was SIM-only zelfs iets duurder dan een abonnement. Voor een goede vergelijking moet je alle kosten optellen voor bijvoorbeeld twee jaar. Een abonnement met aanschaf van telefoon is niets meer of minder dan gespreide betaling van je telefoon met het abonnement dat je zelf kunt samenstellen. En er is geen provider zo transparant daarover als T-Mobile.

  39. Origineel geplaatst door pastenaak: Aan sommige reacties hierboven te zien is Tmobile webcare bezig.

    Was mij ook al opgevallen inderdaad.

  40. Origineel geplaatst door Bastian

    Origineel geplaatst door pastenaak: Aan sommige reacties hierboven te zien is Tmobile webcare bezig.

    Was mij ook al opgevallen inderdaad.

    Nog nooit gehoord van tevreden klanten zeker? Ook bij T-mobile zijn die er. Ik ben de laatste 2 jaar juist enorm ontevreden over Vodafone, dat gaat er binnenkort dan ook uit als ik m’n 2 jaar vol heb. KPN? Is misschien een optie, maar daar heb ik in het verleden ook veel slechte dekking mee gehad, Libertel (nu Vodafone) was toen als startup veel beter. Ik heb ook slechte ervaringen met de klantenservice van KPN.

    Zo zie je maar, ieders persoonlijke ervaring kan anders zijn. Dat betekend nog niet dat er een webcare aan de gang is. iCulture moet dat kunnen zien, die zien ook de IP-adressen van degenen die reageren.

  41. @Alfred:

    Maar het viel mij alleen maar gewoon op, een wel gedeelde mening met een ander en eigenlijk was het ook een sarcastische humor van mijn kant. Tuurlijk elk ervaring is persoonlijk en qua tevredenheid is ook voor ieders eigen.
    IP-adressen zeggen ook niet zoveel overigens. Deze komen tot aan een wijkcentrale, niet tot de gebruiker zelf in eerst instantie. Tenzij je ontzettend best wilt doen.

    Mijn persoonlijke ervaring:
    Vodafone heeft in het noorden, althans bij mij ontzettend slecht bereik, vooral binnen (was eens maar nooit meer en ook klantenservice was om te huilen). Toen naar T-mobile slechte tot middelmatige bereik/netwerk, toen overgestapt naar KPN en verder altijd goede dekking gehad.

  42. @macaanzee: ik zeg ook nergens dat Sim Only goedkoper is, Robin Mobile is nogal aan de prijs zelfs! Maar ik betaal liever iets meer dan afhankelijk te zijn van een provider door me twee jaar te “binden” om m’n telefoon op afbetaling te kopen.

  43. In Ede heb ik vaker gprs dan 3g.
    Volgende maand kan ik opzeggen, want voor de prijs hoef je ook niet meer bij ze te blijven.

  44. Origineel geplaatst door Bram:
    Mee eens, ik had laatst een klacht ingediend dat ik nauwelijks bereik had in de binnenstad. Werd mij later aan de telefoon vertelt dat volgens hun eigen metingen daar WEL bereik was en dat ik daar dus niet over moest zeuren.
    4G wordt AL geactiveerd in april/mei.

    En jij valt alleen over het netwerk… Als ik zo behandeld word neem ik direct afscheid van de provider.

  45. Het bereik en de kwaliteit van Vodafone is ook niet meer wat het geweest is.

    Vanwege de netwerk reputatie, ben ik niet naar T-mobile overgestapt. Nu een Hi abon. op het KPN netwerk :-).

    Misschien is dit een leuke poll voor iCulture. Welke provider heb je, hoe is je bereik met bellen en hoe goed is je data verbinding? (Bellen gaat namelijk niet over 4G)

  46. Mij zien ze dus nooit meer terug, netwerk was voor mij voldoende, maar de service was gewoon onbeschoft. Mvg

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.