T-Mobile wil imago verbeteren met transparante abonnementen

T-Mobile wil zijn imago verbeteren, aldus directeur Mark Klein. Hiervoor worden speciale, transparante abonnementen geïntroduceerd.

t-mobileT-Mobile wil zijn imago verbeteren. Dit vertelde algemeen directeur Mark Klein tijdens het Telecompaper-congres (via Emerce). Op het moment zou de provider geen goede repuatatie hebben. Daar wil T-Mobile wat aan doen door volgend jaar de abonnementsprijzen voor je iPhone en voor je mobiele abonnement te scheiden. Hierdoor zie je precies hoeveel je per maand voor een iPhone betaalt.


Volgens Klein worden er na afloop van het abonnement ook geen toestelkosten meer in rekening gebracht. Zodra de iPhone is afbetaald, betaal je alleen nog maar de kosten voor je mobiele verbinding. Op het moment hanteert T-Mobile dit systeem al in Oostenrijk, maar vanaf 2015 wordt het ook in Nederland geïntroduceerd.

Niet alleen T-Mobile heeft last van een imagoprobleem, aldus Klein. De gehele telecomsector zou een slechte naam hebben:

We staan tweede, achter de verzekeringsmaatschappijen. En niet omdat we een slecht product leveren.

T-Mobile is de tweede provider in korte tijd die zijn abonnementen zegt te verbeteren voor klanten. Gisteren bleek dat KPN je binnenkort data laat delen met huisgenoten.

Informatie

Laatst bijgewerkt
12 november 2014 om 16:48
Onderwerp
Categorie
Providers

Reacties: 46 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.