Reacties voor: T-Mobile geeft vergoeding aan klagende klanten

T-Mobile heeft ruim 1.400 klanten een vergoeding gegeven, die zich bij de stichting SMCO hadden gemeld. De klanten klaagde vorig jaar over de kwaliteit van het netwerk.
Lees het complete artikel → T-Mobile geeft vergoeding aan klagende klanten
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 33 reacties

  1. Dus 1400 mensen hebben 20 euro betaald aan SMCO? Hebben ze denk ik aardig wat aan over gehouden na het kort geding

  2. Yup. Hier ook schadevergoeding gekregen van een 4 maanden half abbonements geld betalen. Of ik kon mijn contract ontbinden.

  3. Beetje vreemd als je met zulke cowboys in zee gaat. Ik houd persoonlijk niet van die Amerikaanse aanklaagpraktijken…

  4. Heb dit zelf idd ook. Heb zeer slecht 3G in de buurt hier (ondanks dat ik midden in de Randstad woon) en mocht dus ook mijn contract beëindigen. Zit nu gezellig bij Vodafone. Geen spijt van 🙂

  5. Als ik 3G aanzet kan ik zelfs niet meer bellen, laat staan internetten waarvoor je het aanzet. Dus ik heb een iPhone met een internetabbonement, maar het internet kan ik niet gebruiken…
    Nog half jaartje korting gekregen en dan straks Vodafone en iPhone 5. Kan niet wachten!

  6. 20 euro, hahahahaha, nou ik ben net al weg bij die honden, wat een opluchting: slecht bereik, duur, slechte klantenservice, 3g om te janken: nooit meer!!!!

    tijdens het opzeggen vraagt ie nog waarom, m’n verhaal gedaan van 2 jaar ellende en dan zegt ie: misschien ligt het aan je instellingen!!!! wat een prutsers die lui, ongelofelijk

  7. Heb voor een half jaar 20% korting. Ik heb, omdat ik thuis niet kan bellen wegens slecht bereik, inmiddels de 275,00 beltegoed bereikt. Heb hen gevraagd of ik deze kon inwisselen voor iets!! Neen, beltegoed is beltegoed! Of kon kiezen tussen abo beeindiging. Maar dat betekende 250,00 beltegoed kwijt. 145,00 eur terugbetalen aan tmobile vanwege het toestel, WANT DIE WILDE ZIJ PERSE TERUG!! Hoezo klantvriendelijk! Nou, nog tot eind december en dan hou ik echt op met tmobile.

  8. Heb ook 2 keer half abonnementsgeld terug gekregen via TM zelf. Ben uiteindelijk in januari overgestapt naar Vodafone, bevalt veel beter.

  9. Dit is misschien hard, maar T-Mobile mag van mijn part het land uit.

    Onze familie heeft CONSTANT problemen met T-Mobile gehad. De klantenservice hielp ook niet erg daarbij, iedere keer dat we opbelde kregen we een chagrijnig iemand aan de lijn die NIETS wist van telefoons. “iPhone…Wasda?”

    We zitten nu bij Hi en dat werkt 100% beter.

  10. Zit sinds 2008 bij T-Mobile met iPhone abo. Cross het hele land door en heb nagenoeg geen problemen. Daarbij vindt ik de klantenservice goed, zeker als je dat vergelijkt met Ziggo en KPN. Een collega rijdt ook dagelijks door het land en heeft een KPN abo, hij heeft dagelijks last van wegvallende telefoonverbinding en zijn 3G verbinding is een drama in zijn woonplaats.

  11. maar op mijn werk,onder de rook van Rotterdam, heb ik nog steeds geen bereik met 3G. soms zelfs helemaal geen bereik. vodafone is echter geen probleem :S

  12. Ik heb mij toen ingeschreven bij SMCO maar heb nog niks vernomen. Wat kan ik doen?

  13. Had t-mobile with my iphone 3gs but cacelled my contract as i had no signal at home and t-mobile said in an email to me that this will not improve until 2012 , had to use the cm bond to keep my iphone and moved over to vodafone , where i get perfect 3g , it is a shame t-mobile do not invest in thier network as the internet is beter , but only if you get 3g , unlimited gprs is on a iphone worthless , maybe if they loose enough customers they might finally improve thier network , something they need to do before they dabble in 4g

  14. Ik ben super enthousiast over T-Mobile. Ik heb bijna altijd goed 3G bereik en ik heb vorig jaar ook een compensatie gekregen.

    Nee, absoluut geen klachten.

  15. Nou ik had ook een klacht ingediend maar nooit meer wat gehoord. Verder nog steeds last tussen Hoofddorp en amsterdam van weg vallende gesprekken maar ook steeds die stomme melding van kan mobiele netwerk niet activeren en dan popt ie erna weer op. Ik heb een iPhone 3GS op een TomTom carkit. Maar ok verder geen problemen mee. Kijk eind van het jaar wat ik ga doen…. Blijven andere provider.

  16. Heb (of had) sinds 3 weken een iPhone 4 van T-Mobile, ik ging er vanuit dat het in de randstad wel te doen zou zijn (want ja, T-Mobile staat bekend om slechte verbinding bekend, maar dat dat in de randstad ook zo was had ik nooit gedacht)..

    Ik heb gelijk na het weekend dat ik m’n abo had afgesloten T-Mobile gebeld. Klacht werd genoteerd, ik werd teruggebeld. ERG vriendelijke klantenservice, kan niets anders zeggen. Heb ook bij Vodafone en KPN gezeten, daar was het ruk, bij T-Mobile SUPER! Wat dat betreft zou ik zo bij T-Mobile blijven.

    Maar goed, ik werd dus terug gebeld, dat ik mijn contract kon beëindigen. Nouja, prima service toch! En werd weer heel vriendelijk te woord gestaan en die meneer gaf het zelfs toe dat het bij mijn huis inderdaad erg slecht was. Ik moet nu mijn iPhone terugsturen, krijg al m’n geld terug en dan vervolgens ga ik naar Vodafone.

    Kortom, bereik van T-Mobile is 3x niks, klantenservice is in mijn ervaring super, en VELE male beter dan vooral KPN. Dat is echt helemaal niks.. Heb zelfs een keer een dame gehad die naar me ging schreeuwen (ging niet om mobiel tel abo trouwens).

  17. Ik heb toen ook €20,- betaald en lees hier nu dat er misschien toch nog wat hoop is.., maar heb nog niets gehoord van het collectief…

  18. klopt idd, ook ik heb 4maanden de helft van me abbo niet hoeven te betalen. ik moet eerlijk zeggen dat ik nu veel minder problemen heb met het netwerk. heb bijna constante 3g verbinding

  19. Vorig jaar?? Laat me niet lachen. Sinds ik weg ben bij dit k.. bedrijf en via KPN phone en internet, zijn alle problemen weg. Mensen trap er niet in en blijf weg bij dat bedrijf.

  20. Wij hebben drie iPhone abonnementen en zijn zeer tevreden met T-Mobile. Ze zijn het goedkoopste en bieden goede kwaliteit verbinding. In het begin hadden we geen bereik thuis en daar hebben we flink over geklaagd. Na ongeveer een half jaar was dat ineens opgelost. Daarna meer dan een jaar goed bereik en snel internet. Alleen de laatste maand vaak geen 3G, maar als je dan vliegtuigmodus aan en uit zet is het weer goed.
    Dus we blijven bij T-mobile. Ze hebben enorm geïnvesteerd in het netwerk en draaien de klant geen poot uit zoals Vodafone en KPN wel proberen.

  21. (Red.) Verwijderd: taalgebruik.

  22. Ik ben er ook weg, telfort geeft me tot nu veel vaker bereik. Tmobile heeft wel altijd bereik maar net netwerk lijkt dan te bevriezen.

  23. Ik heb de iPhone 3G nog. Heb nog een contract tot 09-2012. Heb ook vaak slechte verbinding met 3G. Kan ik ook in aanmerking komen voor ontbinding?

  24. Ik heb nog een iPhone 3G met een contract tot 09-2012. Ik heb ook al veel last gehad met slechte 3G. Kan ik ook in aanmerking komen voor ontbinding?

  25. Leuk en aardig dat gratis internet bij mijn iPhone abb, maar hier in de kop van N-H heb ik nog nooit 3G ontvangst gehad. De snelheid van 2G is natuurlijk om te huilen. Dus wil ik online met m’n iPhone dan doe ik dat thuis via wifi.
    Nog een half jaar abbonee, en dan nooit maar dan ook nooit meer een abb bij deze provider.

  26. Hier in Rotterdam vaak geen internet op koopavonden zelfs bellen niet mogelijk. Ik heb alles gemeld met de tmobile app, ik krijg geen compensatie – dit is niet eerlijk- ik veleng dit abonnement in iedergeval niet!!!!!

  27. Ik zie bij dit artikel een grafiek staan van de ‘o-zo onverwachte’ datagroei op het netwerk. Ik zou die wel eens afgezet willen zien aan totale hoeveelheid data die ze verkocht hebben in bundels.

  28. Ik heb me destijds ook gemeld bij de SMCO, maar daarna niets meer van vernomen. Ik heb nog tijden die netwerk radar gebruikt etc. Nu krijgen 1400 personen vergoeding, ik vraag me af of ik daar ook bij zit. IK WIL NOG STEEDS WEG bij T-NO-Mobile.

  29. Heb in de 3 jaar dat ik bij T-mobile zit nooit problemen gehad. Tot 3 dagen geleden. Heb namelijk bij beide iphones (iPhone 3G & iPhone 4) nu zeeeeer slecht 3G-Bereik, en dat terwijl ik in hartje Rotterdam woon, best belachelijk toch? Heb t-mobile gebeld en er zou hier geen storing moeten zijn :S..

    Ik houd jullie op de hoogte met wat ze mij gaan vertellen als gevolg van het hebben van geen 3G verbinding!

  30. @Rogier: ik ook!!

  31. ik heb T-mobile en ik heb nu nog steeds problemen met de 3g verbinding… soms krijg ik zomaar de melding dat ik geen bereik meer heb ofzo.. wtf!

  32. @Joel ik woon ook in Rotterdam en mijn 3g doet het ook heeel slecht de laatste tijd…

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.