Reacties voor: T-Mobile brengt kwartaalcijfers uit: 448 miljoen omzet, ruim 4 miljoen klanten

T-Mobile heeft cijfers uitgebracht voor het afgelopen kwartaal. Er werd 57 miljoen geïnvesteerd, vooral in uitbreiding van het 3G-netwerk.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 57 reacties

  1. Ruim 2 miljoen klanten zijn niet bereikbaar 😉

  2. Nu de service nog haha lol 😛

  3. Nu de snelheid nog verhogen T-Mobile. Bij Vodafone is het 3.6Mbps ipv 2Mbps

  4. “. . . . 60% van de smartphone-gebruikers in Nederland heeft een abonnement bij T-Mobile ”

    Wat mij betreft mag daar het woordje “noodgedwongen” tussen staan voor iPhone gebruikers. Mijn inschatting is het dat dit cijfer voor de komende tijd wel omlaag gaat, mede gezien de bizarre (mis-)communicatie van t-mob naar klanten toe, de lage download snelheid en matige service.

  5. Als Apple de iPhone niet had geïntroduceerd dan had tmobile de helft aantal klanten. :s

  6. “Omzet onder druk door overregulering.” T-mobile blijkt niet blij met de OPTA, die goddank die halve monopolisten dwingt veel te hoge tarieven naar beneden aan te passen. Ik wil nog wel meer regulering.

  7. binnenkort 4 miljoen -1 klanten!

  8. Klaarblijkelijk zeuren alleen mensen hier welke problemen hebben met T-mobile, zoals het niet geleverd krijgen van hun iPhone4.

    Ik ben al 11 jaar klant, en krijg altijd nog evenveel service. Afgelopen dinsdag terug met mijn nieuwe iPhone4 (had een dode pixel) en direct dezelfde dag een nieuwe mogen ontvangen…

    Geen service?

  9. Origineel geplaatst door Killingsjaakie: Als Apple de iPhone niet had geïntroduceerd dan had tmobile de helft aantal klanten. :s

    Geen bedoel je!!

  10. Origineel geplaatst door Chris
    Klaarblijkelijk zeuren alleen mensen hier welke problemen hebben met T-mobile, zoals het niet geleverd krijgen van hun iPhone4.Ik ben al 11 jaar klant, en krijg altijd nog evenveel service. Afgelopen dinsdag terug met mijn nieuwe iPhone4 (had een dode pixel) en direct dezelfde dag een nieuwe mogen ontvangen…Geen service?

    idd ik ben ook al (denk ruim) 6 jaar klant, altijd goed geholpen, goede service met eventuele kapotte telefoons en de tarieven vind ik nog wel mee vallen. Zeker in het buitenland is T-mobile redelijk goedkoop!

    Nu nog wachten op de iPhone 4 en ik ben een uitermate tevreden klant 🙂

  11. Gemiddelde omzet komt particulier op 29e per jaar? 400 mln/4 mln is 100. Of anders gezegd, volgens deze gegevens verdienen ze 280mln aan andere zaken dan bellen en internet op mobiel..

    Ben wel benieuwd

  12. Origineel geplaatst door Daanje
    Ruim 2 miljoen klanten zijn niet bereikbaar

    Vreemd dat ik toch vaak beter bereik heb dan een vriend van mij met KPN, dus spreek voor jezelf aub.

  13. Origineel geplaatst door Chris
    Klaarblijkelijk zeuren alleen mensen hier welke problemen hebben met T-mobile, zoals het niet geleverd krijgen van hun iPhone4.Ik ben al 11 jaar klant, en krijg altijd nog evenveel service. Afgelopen dinsdag terug met mijn nieuwe iPhone4 (had een dode pixel) en direct dezelfde dag een nieuwe mogen ontvangen…Geen service?

    Dit mag ik graag even quoten, ik ben ook al geruime tijd klant (+- 10 jaar) en kan me totaal niet vinden in alle negatieve reactie’s mbt. t-mobile. Qua service heb ik in al deze jaren absoluut niet te klagen gehad. Wat betreft ontvangst kan ik alleen maar in mijn eigen straatje vegen, maar de plekken waar ik kom heb ik gewoon goede ontvangst. Ik kan me voorstellen dat er personen zijn die hier anders over denken, maar als vodafone of kpn de iphone zouden leveren met deze hoeveelheid iPhone gebruikers, dan zouden de klaag reactie’s net zo groot zijn. Een feit is en blijft dat alleen de mensen die problemen hebben klagen en dit onder een vergrootglas leggen, de positieve mensen hoor je meestal nooit dus bij deze …. amen!

  14. Krijgen we ook de mislukte datapakketjes te zien van de klanten?

  15. Het is ze gegund. Ik ben een zeer tevreden klant en mijn beeld van hun service is juist dat deze erg goed en professioneel is.

    En ik ben toch echt behoorlijk kritisch, aangezien ik zelf ook een bijbaan heb op een servicedesk van een internetprovider. Ik ben dus behoorlijk goed op de hoogte van de normen en waarden tijdens dergelijke gesprekken. Ik denk dat service vaak verward wordt met een vertekend beeld van hard rennende mensen die alles regelen binnen een aantal werkdagen. Dat kan gewoon niet altijd en daarvoor moet begrip zijn. Bijzonder aan de service bij T-Mobile is dat alle afdelingen altijd bereikbaar zijn en je niet blijft steken halverwege het proces in een telefoongesprek.

    Wat betreft de geleverde diensten vind ik het ook goed te noemen. Inderdaad, ik kan alleen in mijn eigen straatje vegen maar ik heb persoonlijk nog nooit meegemaakt dat mijn gesprek verbroken werd. Wel heb ik zéér zelden (handjevol in ruim twee jaar tijd) dat ik het gesprek mislukt wanneer ik een nummer kies.

    Probeer problemen eens te beschouwen als een kans voor verbetering, en draag daar eens aan bij door op een volwassen manier je positieve én negatieve commentaar naar T-Mobile te communiceren. “Fuck roepen” op een forum helpt niet.

  16. Voor mij ook geen T-Mobile meer. Trouwe zakelijke klant die zich ‘s ochtends had ingeschreven. De dag daarna de bevestiging kreeg dat de gegevens goed waren ontvangen. Vervolgens bij de lancering van de iPhone 4 niks gehoord. Direct gebeld met de klantenservice, deze was onbereikbaar. Nr achtergelaten en zou zsm worden teruggebeld. Na 2 dagen nog niks gehoord. Nogmaals gebeld met de klantenservice. Half uur in de wacht gestaan om vervolgens te horen te krijgen dat het druk is en ik weer mijn nummer moet achterlaten om weer zsm gebeld te worden. Ook direct via Twitter mijn ongenoegen aan tmobile_webcare geuit. Ook hij vertelde mij dat hij het bij de betreffende afdeling had neergelegd om vervolgens zsm te worden teruggebeld. U raad het al, tot op nog steeds niet gebeld. Gister maar weer gebeld om te vragen hoe het nou allemaal precies zat. “Meneer we kunnen uw inschrijving niet terugvinden”. Nou toen was ik er klaar mee, voor mij geen T-Mobile meer, stelletje amateurs!

  17. 4 miljioen klanten, maar hoeveel zijn er tevreden…. Het aantal zegt niks maar meer wel een percentage aan tevreden klanten.

  18. Origineel geplaatst door michel
    binnenkort 4 miljoen -1 klanten!

    -2

  19. 60% of smartphones bij t-mobile ? Denk het niet , ben ook weg van t-mobile , geen 3g geen klant

  20. Mijn laatste ervaring met T-Mobile was ook niet al te best. Op 20 juli 09:30 uur mijn bestelling gedaan (na ruim 1 uur en een kwartier in de wacht te hebben gehangen was één van de eersten. Om 16:00 uur werd ik weer terug gebeld, ter bevestiging (?). Ja verzekerde de man je zit bij de eerste lading.

    Uitiendelijk bleek mijn nieuwe contract niet te kloppen. Gebeld om aanpassingen te maken Kon wel maar dan stond ik weer onderaan de lijst. Ik zei dat het zo niet was afgesproken en dat mijn contract dan maar later aangepast moest worden. Daarna werd de toon minder vriendelijk.

    Ik vertelde dat ik het vreemd vond dat ik als één van de eersten besteld had maar nog geen toestel had (terwijl er genoeg mensen zijn die veel later in de ochtend/middag bestelden en al wel de iPhone 4 binnen hadden). Ik werd nog net niet voor leugenaar uitgemaakt maar het was allemaal niet waar en de dame had duidelijk geen zin om mij verder te helpen.

    Hierna zei ik dat ik misschien mijn bestelling beter kon annuleren. Vijf seconden stil: is geregeld meneer! Kan ik u verder nog ergens mee helpen. Ja verbind me meteen maar door met opzeggingen!

    Daar werd ik wel opeens poeslief behandeld maar die bestelling was inmiddels toch geannuleerd. Als ik dan toch 8-10 weken moet wachten bestel ik hem net zo lief simlock vrij met een provider naar keuze. Ik ga richting Vodafone. Snelheid ligt (theoretisch) iets hoger en betaal voor 300 minuten/sms inclusief internet nog geen 13 euro. Lijkt me een prima deal. Uiteindelijk 90 euro duurder uit in 24 maanden dan bij T-Mobile.

    Maar wel een simlock-vrije iPhone, een beter netwerk en hopelijk beter bereik (hoewel T-Mobile in mijn omgeving niet slecht was). Op zich wel jammer, was redelijk tevreden met T-Mobile en het iPhone abonnement. Klantenservice van T-Mobile was (op deze keer na dan) meestal ook prima.

  21. Providers hebben altijd verloop van mensen, of het nou -1 of -4 is, dat boeit de provider niet. Ik kan me niet voorstellen dat jullie de almighty saint zijn waar jullie werken.

    Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. En waar Apple icm T-Mobile op het toneel verschijnt, wordt dit lekker dik uitgemeten in de media en het commentaar.

    Grow up, als je niet bij T-Mobile je contract wil hebben ga dan naar een andere provider en loop hier niet te bitchen…

  22. Zo is dat Chris, ben ook al 5 jaar klant van T mobile en nog nooit klachten gehad. Had ook 20 juli vroeg besteld maar nu nog geen iPhone.. Het is niet de schuld van TM dat er zo weinig iphones zijn geleverd.. Het is gewoon een marketing stunt van Apple..!!

  23. @Chris:

    Amen!

    Ik ben ook zeer positief over Tmobile. Prima klantenservice….ja soms een beetje druk en lang wachten voordat je er doorheen bent, maar da’s bij Vodafone en KPN niet anders (en ja ik ben bij beide klant geweest)
    Ook die dekking is prima hierzo, dus geen klagen.
    Zo zie je maar weer…niet iedereen is ontevreden over Tmobile.

  24. Origineel geplaatst door *bear*
    @Chris:Amen!Ik ben ook zeer positief over Tmobile. Prima klantenservice….ja soms een beetje druk en lang wachten voordat je er doorheen bent, maar da’s bij Vodafone en KPN niet anders (en ja ik ben bij beide klant geweest) Ook die dekking is prima hierzo, dus geen klagen. Zo zie je maar weer…niet iedereen is ontevreden over Tmobile.

    KPN is helemaal een drama bedrijf, klant onvriendelijk en er wordt fout op fout gemaakt. (verkeerde rekeningen afschrijven en niet zomaar terug kunnen storten, enz)

  25. Aan mij verdienen ze niet! 🙂

    Ik blijf trouw aan Vodafone.

  26. -4

    ik stop 21 aug -> feestdag

  27. Hoe je het ook went of keert of draait, T-Mobile krijgt de voorraad iPhones van Apple en kan niets doen.

    Daarnaast draaien de fabricage processen van Apple op volle toeren, en Nederland is niet het enige land waaraan ze leveren. Getuige het feit dat T-mobile dinsdag alweer 8 iPhones (alleen Enschede) binnenkreeg, betekend dat ze zeker wel proberen te leveren.

    Het verhaal is simpel. Geen problemen bij T-mobile, blijf dan lekker. Problemen bij T-mobile of wil je T-mobile niet, koop dan simlockvrij in Belgie en ga naar Vodafone/KPN.

    Mobistar is zeker ook een K*T bedrijf omdat ze de iPhone slecht kunnen leveren en een wachtlijst hebben?

    Als je moet wachten op je nieuwe Opel Insignia Tourer omdat hij niet op voorraad is, dan is de Opel dealer toch ook geen kutbedrijf?

    Get real!

  28. Boeien.

    Komen er straks ook cijfers van KPN, Vodafone, Orange?

    Met dat soort omzetten zou je een fatsoenlijke dekking verwachten……..

  29. lekker duitsland sponseren zo

  30. Origineel geplaatst door Chris
    .Grow up, als je niet bij T-Mobile je contract wil hebben ga dan naar een andere provider en loop hier niet te bitchen…

    Ik heb 17 maanden x 20 euro beltegoed weg kunnen gooien dus heb alle redenen om T-Mobile zoveel mogelijk te bashen en zal dat ook zeker niet nalaten.
    Trap er niet in. Het bereik is bocht en als je daarover klaagt krijg je 20 euro extra beltegoed waar je dus geen f..k aan hebt.

  31. T-Mobile pompt 57 miljoen euro in 3g-netwerk

    http://tweakers.net/nieuws/68977/t-mobile-pompt-57-miljoen-euro-in-3g-netwerk.html

    ————————————-
    En zo zie je maar weer. T-mobile pompt gelijk een groot deel van die winst weer in hun netwerk.

    Inmiddels 8 jaar klant van T-mobile en altijd zeer tevreden geweest over klachtafhandeling, service en netwerk.

  32. weer een klant minder. Zojuist mijn order plus abbo opgezegd. Wat een dievenbende.
    Mijn contract liep af per 02-08. Eerst een bevestiging ontvangen dat mijn nieuwe contract 02-08 in zou gaan. Krijg nu een bevestiging dat mijn contract pas 25-08 ingaat…gebeld en krijg te horen dat dat makkelijker is voor MIJ (?). Kunnen ze niks meer aan doen. Mijn contract van 24 maanden is blijkbaar nu opeens 24 mnd en 23 dagen geworden. No fucking way! Niemand kon me verder helpen daar bij die bende rovers en dieven.
    Hebben meer mensen deze ervaring dat er gewoon extra tijd aan een contract wordt geplakt???

  33. @WvB22:
    Tja… exact hetzelfde verhaal!

  34. allemaal zeuren over de kwaliteit van t-mobile…. maar wel allemaal een iphone willen warvan misschien wel 70% van jullie met een t-mobile contract…….

    ik heb zelf geen klachten erover … en ik woon toch echt in een klein achteraf dorpje….

    ik zou gewoon niet zo hard zeuren wacht onder aan de streep is iedereen toch blij met zijn iphone??????

  35. @manuel: Nee hoor, de mijn is netjes verlengd vanaf het moment dat ik dat wou… geen enkel probleem.

    Iedereen heeft zijn eigen ervaring inderdaad. En ja, sommige callcenter medewerkers zijn dom en antwoord alleen naar wat ze weten: NIKS. Maar mijn overall ervaring is meer dan bevredigend.

    En ontvangst problemen? Nooit gehad…

  36. Ik ben zelf erg tevreden over tmobile! Dit bedrijf heeft mij 2 jaar geen problemen verzorgt! Ik zie dus geen reden om te vertrekken en ik denk dat er velen zijn die net zo tevreden zijn.

  37. Origineel geplaatst door Melvin
    . . . . . Probeer problemen eens te beschouwen als een kans voor verbetering, en draag daar eens aan bij door op een volwassen manier je positieve én negatieve commentaar naar T-Mobile te communiceren. “Fuck roepen” op een forum helpt niet.

    Ik heb dat een half jaar lang geprobeert en heb de moed opgegeven, mijn ervaring is dus tegenovergesteld aan de jouwe en dat laat ik (ook) horen.

  38. Ik heb twee iPhones. De ene met Vodafone-abonnement, de ander met T-mobile-abonnement. Soms heb ik met de ene iPhone geen bereik en met de andere wel, soms is het net andersom. En in het gebouw waar ik werk heb ik soms met allebei geen bereik. Maar dat overkomt iemand met KPN als provider ook in dat gebouw….

    Vodafone heeft niet echt onbeperkt internet: als je enkele keren meer dan 10x zoveel data gebruikt als de gemiddelde andere abonnee, dan kunnen ze je contract opzeggen. Bij T-mobile is dat gelukkig niet zo, daar heb je vooralsnog echt onbeperkt internet.

  39. Ik zou Vodafone wel eens willen zien als zij dit soort massa introducties zouden moeten organiseren. En of hun netwerk wel bestand is tegen het megaverbruik van al die smartphones!!

    Je moet mensen die een sim-only hebben besteld bij Vodafone voor bij hun iphone eens horen. Klantenservice totaal inbereikbaar. Steeds weer andere nummers moeten bellen. Leveringstermijn veranderd elke dag. En ga zo maar eens door….

    Maar ja, het is natuurlijk veel leuker om met de massa mee te zeiken op t-mobile. Dat er problemen zijn, dat klopt, maar het overgrote deel zit gewoon iedereen na te praten.

  40. @stenb: je berekening klopt niet. het is 400 mln/4 mln is 100 per KWARTAAL. En als je dat door drie deelt (aantal maanden in een kwartaal) kom je uit op E33,33 per maand. Dat ligt dus in de buurt van die E29 die ze claimen

  41. Zo.. een dode pixel ??? Had je een microscoop bij de hand dan?

    Origineel geplaatst door Chris
    Klaarblijkelijk zeuren alleen mensen hier welke problemen hebben met T-mobile, zoals het niet geleverd krijgen van hun iPhone4.Ik ben al 11 jaar klant, en krijg altijd nog evenveel service. Afgelopen dinsdag terug met mijn nieuwe iPhone4 (had een dode pixel) en direct dezelfde dag een nieuwe mogen ontvangen…Geen service?

  42. Origineel geplaatst door Sander
    Ik zou Vodafone wel eens willen zien als zij dit soort massa introducties zouden moeten organiseren. En of hun netwerk wel bestand is tegen het megaverbruik van al die smartphones!!Je moet mensen die een sim-only hebben besteld bij Vodafone voor bij hun iphone eens horen. Klantenservice totaal inbereikbaar. Steeds weer andere nummers moeten bellen. Leveringstermijn veranderd elke dag. En ga zo maar eens door….Maar ja, het is natuurlijk veel leuker om met de massa mee te zeiken op t-mobile. Dat er problemen zijn, dat klopt, maar het overgrote deel zit gewoon iedereen na te praten.

    Helemaal me eens. Mensen willen nou eenmaal graag klagen. Of het nu over het weer is of de politiek of een telecom provider. Het is altijd slecht. Ik heb zelf zowel Vodafone als T-Mobile. Ik heb met beide wel eens problemen. Vodafone is zeker niet veel beter. En als Vodafone evenveel klanten krijgt als T-mobile, dan zullen daar ook problemen ontstaan. Over de service van T-mobile heb ik ook niets te klagen. De camera van mijn iPhone 4 bleek niet te werken. Terug naar de T-mobile shop en het toestel werd direct vervangen.

  43. Origineel geplaatst door manuel
    weer een klant minder. Zojuist mijn order plus abbo opgezegd. Wat een dievenbende. Mijn contract liep af per 02-08. Eerst een bevestiging ontvangen dat mijn nieuwe contract 02-08 in zou gaan. Krijg nu een bevestiging dat mijn contract pas 25-08 ingaat…gebeld en krijg te horen dat dat makkelijker is voor MIJ (?). Kunnen ze niks meer aan doen. Mijn contract van 24 maanden is blijkbaar nu opeens 24 mnd en 23 dagen geworden. No fucking way! Niemand kon me verder helpen daar bij die bende rovers en dieven. Hebben meer mensen deze ervaring dat er gewoon extra tijd aan een contract wordt geplakt???

    Als je tegenwoordig je 2 jarige abbo, niet tijdig opzegd hetzij verlengt dan wordt hij automatisch met 1 maand verlengd, net zo lang totdat het wordt opgezegd of verlengd. Dit is bij iedere provider zo. (als ik mij niet vergis, natuurlijk)

  44. Wat een lachertje: goed voorbereid op mobiel internet.
    Ondanks alle opgezwollen verhalen van T-Mobile over cijfers had ik liever gehad dat ze meer aandacht gaven aan kwaliteit dan aan kwantiteit.

  45. 4,382 miljoen is niet allemaal abo , minder dan 2 miljoen , het ander mensen zijn prepay klanten , dus niet zo goed als t-mobile zegt

  46. Tja wat moet je ervan zeggen…

    Oja voor de mensen die nog twijfelen een iPhone te kopen, gewoon doen! Niks vlekjes, slecht bereik, losse schroefjes etc. 99,5% heeft nergens last van. Alleen de consumenten die wat te klagen hebben pakken flink uit en dit schaad het imago van Apple. Wederom is deze iPhone4 een geweldig product

  47. Bij mijn privé abo van T-mob heb ik gemengde gevoelens.
    Ik heb een paar jaar geleden een Flex abo genomen uitsluitend en alleen omdat dan ALLES uit je bundel wordt betaald.
    Ook als je in/naar het buitenland belt/smst/i-net.
    Dat vind ik voor privé gebruik ideaal.

    Maar ik wist van te voren dat de dekking en snelheid voor i-net minder is dan van Voda en kpn.

    Vooral hier in de grensstreek met België gaat het met roamen nogal snel op Mobistar.

    Omdat ik van het werk een kpn abo heb kan ik het goed vergelijken.
    Kpn roamt op dezelfde plaats niet naar BASE (België) terwijl T-mob al is overgegaan naar Mobistar.

    Ook zijn er hier in Zeeland nog een paar plaatsen waar de dekking ronduit slecht tot niet aanwezig is.

    Dat heb ik ook op het klachten formulier van T-mob doorgegeven en er is melding van gemaakt maar er wordt (voorlopig) nog niks aan gedaan 🙁

    Advies van T-mob was om een paar honderd meter verderop te bellen omdat daar wel weer dekking is 😉

    Kijk dat heb ik met kpn dus nog nooit meegemaakt.

    Ik heb kort geleden ook nog een vergelijk gedaan tussen de download snelheid van T-mob/Kpn/Voda
    En ik was erg verbaasd.

    Bij ons thuis met een goede 3G+/HSDPA dekking van alle netwerken kwam ik bij Vodafone op 20x sneller dan T-mob en 6x sneller dan kpn met de standaard i-net abonnementen!!

    download op 27/07/2010 met speedtest.net:
    Voda 780 om 21:08u Upload: 1336
    Kpn 135 om 21:10u Upload: 400
    T-mob 32 om 21:15u Upload: 673

    En nee volgens de statistiek zijn de waarden down/up niet omgedraaid 😉

  48. -5. (op naar Vf, make the most of now)

  49. @mrb1606

    Het contract is 4 maanden voor de einddatum te verlengen/opzeggen.. Zeg je je contract op na je einddatum dan heb je idd 1 maand OPZEGtermijn.. Een verlenging kan direct na de eerste billday (dag dat je je bundel ontvangt) worden verlengt.. Daarom gaan sommige contracten wat later in.. Als je hierover belt naar de klantenservice dan kan dit gewijzigd worden MITS jou product niet in de leveringsprocedure zit
    🙂

  50. Vorige week tmobile internet stick gekocht met laptop economy abo. Niet aan de praat te krijgen! 3 keer is beloofd dat tmobile technische afdeling zou bellen, nooit gebeurd. Daarna weer klantenservice gebeld en het enige dat ze kon zeggen was nog 10 werkdagen wachten… Maar die dagen zou ze wel crediteren, ik heb liever dat ze me gewoon helpen!!!!!

    Daarbij was tmobile dit jaar ook aan het klagen over de iPhone en het dataverbruik ervan maar voorlopig leven ze er goed van zo te zien.

  51. Origineel geplaatst door Chris: Klaarblijkelijk zeuren alleen mensen hier welke problemen hebben met T-mobile, zoals het niet geleverd krijgen van hun iPhone4.

    Ik ben al 11 jaar klant, en krijg altijd nog evenveel service. Afgelopen dinsdag terug met mijn nieuwe iPhone4 (had een dode pixel) en direct dezelfde dag een nieuwe mogen ontvangen…

    Geen service?

    Inderdaad! Zit zelf al 2 jr met mn 3G bij Voda: huilen met de pet op!
    Snelheid bij Voda…: papier is gewillig!
    Service: waardeloos, verbinding: heel vaak onder de maat. En dat terwijl in dezelfde locaties de mensen met T-mob, betere verbinding hebben. Binnenkort eindelijk terug naar T-mob, waar ik jaren tevreden klant was.

  52. Waarom kiest apple eigenlijk voor T-mobile als verkoper van de Iphone? Volgens mij zijn er providers die geen probelemen hebben met hun netwerk?

  53. Blijf alsjeblieft allemaal bij T-mobile mensen dan blijf ik lekker snel surfen op Vodafone!

  54. Origineel geplaatst door Chris
    Klaarblijkelijk zeuren alleen mensen hier welke problemen hebben met T-mobile, zoals het niet geleverd krijgen van hun iPhone4.Ik ben al 11 jaar klant, en krijg altijd nog evenveel service. Afgelopen dinsdag terug met mijn nieuwe iPhone4 (had een dode pixel) en direct dezelfde dag een nieuwe mogen ontvangen…Geen service?

    In de hoop dat je dit leest… Ik had ook een dode pixel maar moest hem opsturen. Zit zodoende nu zonder iPhone voor maximaal twee weken. Jij bent bij een T-Mobile Shop geweest?

  55. Sorry this is in english:

    Let me put down my experience with the iPhone VIP pre-order so far:

    Signed up on the special VIP website on the 20th of July (for early renewal) with the promise to get a confirmation in between 5 days.

    Nothing happened

    Went to the tmobile shop and asked how the status is. Shop assistant couldn’t tell me anything apart from the fact that I’m in the system. “Please be patient for a couple more days, and you will receive a phone call”

    Nothing happened

    Called the tmob customer service about the issue and was told I have to be patent for a couple more days and I will receive a phone call

    Nothing happened

    Called the customer service again and was told: “Sorry Sir I can’t find you in the system…“(whaaat?!?!). I told her the story and she spoke to someone else. Came back to me to ask what my order was… (the complete thing again). She had to speak to someone else again and came back with “great news”. “I have good news for you Sir! You will receive your iPhone 4 in just a few days.”

    Called the customer service again on next day to ask why I didn’t receive my contract extension, micro sim, order number yet. (A friend of mine placed her order 2 weeks later and got everything and received her iPhone today).

    I was told “Sorry Sir I can’t find you in the system, there is no order placed” (whaaat, but the day before…?!?!) Let me speak to some one else… Then I was told he can’t reach that specific person because the waiting time is about 10 min (internal communication has a waiting line?) and that the other person I spoke to the day before, made obviously a mistake. “I’m sure she meant that you will receive an email in a few days…” (oh my god!) but he is not able tell me more because he can’t find me in the system…

    I told him the whole story (again) and that I’m getting seriously irritated by the situation. He said “please be patient for a couple more days and you will receive an email”… (but I’m not in the system, how can I get an email then?!) Well… a week later and guess what?

    NOTHING HAPPENED!

    Wondering how this goes on….

  56. @Barry20 – Ik denk dat het gewoon een deal is die vanuit Duitsland is geregeld (T-Mobile’s moederbedrijf Deutsche Telekom heeft het meteen voor een paar landen ‘afgetikt’).

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.