Reacties voor: Storing bij Navigon Select maakt navigatie onmogelijk

Navigon Select van T-Mobile heeft momenteel last van een storing. De software blijkt onder iOS 5 niet op te starten: gebruikers krijgen de melding van een serverprobleem.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 21 reacties

  1. We hebben navraag gedaan bij Navigon waarom de app niet meer werkt.

    En..? Is daar wat uitgekomen? Of nog niet?

  2. Ach, nu weet ik waarom het niet werkt. Gelukkig had ik nog een losse TomTom in de auto liggen, maar ben over het algemeen toch zeer tevreden over Navigon. Zeker als je bedenkt dat we het gratis hebben gekregen.

  3. Hier geen problemen meer!

  4. @Gonny van der Zwaag: aha, oké. Want ik had exact dezelfde melding na upgrade iOS 5, maar niet met Select. Ik installeerde de Navigon EU (de betaalde versie) app als nieuwe app (dus niet meegenomen in de reservekopie) en kon mijn in-app aankoop niet terug zetten. Dat had ik ook gepost op het forum, maar bij mij loste het zich op toen ik koos voor ‘zet aankopen terug’ ipv opnieuw op de in-app ‘kopen’ tikken.

  5. Hier nog steeds problemen.

    @Gonny van der Zwaag: Bij het starten van de app krijg je de melding: “Er kon geen verbinding met de server worden opgebouwd. Probeer het a.u.b. later nog een keer”
    Zeer vervelend!

  6. Hier ook een foutmelding. Ben maar overgestapt op Waze en dat bevalt prima!!

  7. Dat probleem had ik gistermiddag ook, dacht dat het aan mij lag. Niet dus.

  8. Navigon werkt bij mij al maanden niet meer. Steeds krijg ik de melding dat ik hem moet kopen, terwijl hij gratis is. T-Mobile snapt niet hoe dat kan, omdat ik wel geregistreerd ben.

  9. Navigon werkt bij mij ook niet. Bij het opstarten zegt hij: “kan geen verbinding met server maken”.

  10. Trouwens Navigon had mij ook in de mail nog aangegeven dat de betaalde versie van Navigon ook niet he-le-maal 100% werkt met iOS5.0:

    The iOS 5.0 is supported by Navigon, the only problem with this is that the Panorama View and Lane Asistent our not working.
    We also have the Navigon MobileNavigator 2.2 coming up, i hope this answers your question.

    Er komt dus hopelijk snel een nieuwe update!

    (had dit ook al gemeld bij dit artikel )

  11. Ook ik heb problemen met mijn gekochte versie van navigon europe. Ik heb de strijd opgegeven en TomTom Benelux aangeschaft. Grafisch iets minder maar de routes zijn logischer. Bij Navigon zien ze mij niet meer terug.

  12. @joop: vodafone NL

    Ontopic: gelukkig heb ik TomTom.

  13. Hier werkt het gewoon…. geen problemen.

  14. Hoorde ook weer dat TomTom ook problemen heeft met dat HD Traffic samen met iOS 5.0.

    Heb het zelf niet dus kan het niet testen…

    Dus TomTom is ook zeker niet heilig wou ik ermee zeggen!

  15. Hier geen problemen meer. Heb nog wel de mogelijkheid gehad om te navigeren met waze. Werkt super.

  16. zoals ik al aangaf op het forum is er een storing op hun nederlandse server.
    op dit moment 14:37u werkt ie weer bij mij

  17. Tom Tom heeft helemaal geen problemen met
    IOS 5, je moet alleen na een update, je abo opnieuw inloggen , via de App!!!

  18. Oh is al voorbij. Ik dacht al, ik heb het even na 3 uur zonder problemen kunnen gebruiken 🙂

  19. Vandaag nog steeds:
    t-mobile navigon
    “Er kon geen verbinding met de server worden opgebouwd”

  20. Hier ook nog steeds problemen na installatie van navigon 2.0 op mijn iphone 3gs met ios 5:

    Er kon geen verbinding worden opgebouwd met de Navigon-server. Start de app opnieuw.

  21. @peter – Nog niets. Alleen een tegenvraag: “Weet je wat voor storing er precies is bij gebruik van Navigon Select? Welke problemen ondervinden de gebruikers?”

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.