KPN laat klanten meetesten met vernieuwde MijnKPN-app

KPN ontwikkelt een vernieuwde MijnKPN-app voor iPhone en Android. Klanten kunnen de app alvast proberen in betaversie.

MijnKPN-app open beta

KPN is bezig de MijnKPN-app compleet te vernieuwen en laat klanten de app alvast proberen. Het doel is om een selfservice-omgeving te maken waarmee je alles rondom je KPN-abonnement zelf kunt regelen. Ook de website wordt vernieuwd en alles zou nog sneller moeten werken.


In de nieuwe MijnKPN-app zitten alle functies die je ook in de huidige app vindt, maar alles is wel opnieuw geprogrammeerd. Dit is gedaan om in de toekomst sneller nieuwe functies te kunnen toevoegen. De ontwikkeling van de app vindt in eigen huis plaats, bij het KPN App Center. Deze afdeling maakte ook de apps Goal Alert en KPN VoiceMail.

MijnKPN vernieuwd

Door te kiezen voor een open ontwikkelproces kan feedback van klanten al tijdens de ontwikkeling worden meegenomen. Aanvankelijk gebeurde dit met een gesloten beta en een kleine groep mensen (zogenaamde ‘superusers’ van het KPN-forum en eigen medewerkers), maar vanaf vandaag staat de testversie ook open voor een veel bredere doelgroep. Elke klant van KPN kan zich aanmelden. Ook kun je op kpn.com/nieuwemijnkpn de voortgang van de ontwikkelingen volgen. Het is een bijzondere stap voor de provider, die tot nu toe alles nogal traditioneel aanpakte.

Als alles klaar is kun je bijna elke denkbare activiteit uitvoeren via de website of app, zonder dat je met een klantenservicemedewerker aan de lijn hoeft te hangen. Aanmelden voor de beta kan hier. Wil je meer weten over KPN-abonnementen, dan vind je hierover meer info op onze aparte pagina of kijk in onderstaande iPhone-prijsvergelijker.


Informatie

Laatst bijgewerkt
28 mei 2018 om 11:52
Onderwerp
Categorieën
Apps, Providers

Reacties: 2 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.