Reacties voor: Mijn Hi 3.0: nieuw uiterlijk en sneller inzicht in verbruik

Mijn Hi voor iPhone en iPad is vernieuwd. De belstatus- en dataverbruik-app heeft pushberichten voor een storing en een totaal nieuw uiterlijk.
Bart Breij - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 13 reacties

  1. Oh god, nu tmobile nog!

  2. Origineel geplaatst door Mehmet: Oh god, nu tmobile nog!

    vertrek bij t mobile en probleem opgelost.

  3. Origineel geplaatst door Zaandammer
    Origineel geplaatst door Mehmet: Oh god, nu tmobile nog! vertrek bij t mobile en probleem opgelost.

    Wat heb jij toch tegen T-Mobile.

  4. Ben benieuwd of de app nu ook het werkelijke verbruik weergeeft… Laatst werd ik verrast door een rekening die opeens bijna twee keer zo duur was terwijl ik volgens de app nog dertig belminuten over had. Wordt je bij de klantenservice ook nog doodleuk verteld dat de info uit de app niet betrouwbaar is (terwijl er nergens staat vermeld dat de informatie onder voorbehoud is)

  5. Gelieve de discussie voort te zetten over Mijn Hi. Danku! 🙂

  6. Goede update dit! Ziet er strak uit!

  7. Origineel geplaatst door Remmelt: Wat heb jij toch tegen T-Mobile.

    een ongelofelijke haat! Ooit t mobile gehad en zo hard ben ik nog nooit genaaid! Zo provider moet verboden worden in Nederland. Hoe meer mensen ik kan overtuigen dat ze weg moeten hoe beter het is.

  8. Update werkt prima en ziet er idd fris uit! Ik heb nog een app op de achtergrond er bij lopen en die laat vrijwel hetzelfde resultaat zien (DataMan). Goed werk!

  9. @Zaandammer: Ach je zo kan ik dat zeggen zeggen over UPC, KPN enz…

    Iedereen heeft ander ervaringen, de één slecht en dan ander prositief.

  10. Zal wel aan mij liggen, maar ververst niet en kan telkens opnieuw inloggen

  11. @Zaandammer: Ik ben heel erg tevreden over tmobile. 10 jaar klant en nooit problemen gehad!

  12. App loopt vast. Ben nog niet blij met de update.

  13. Wat een gezeik over T-Mobile.. Ik heb vodaphone /KPn/HI/Telfort gehad……..DAAR had ik pas gezeik. Ben zeer tevreden. Jammer dat Iphoneclub steeds meer een forum wordt om providers af te zeiken! Jammer dat men niet dieper de inhoud ingaat! Pfff

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.