Reacties voor: Slechte iPhone XS-verbinding mogelijk veroorzaakt door antenne

Hallo? Ben je daar nog?
Het ontwerp van de antennes in de iPhone XS en iPhone XS Max zou de oorzaak kunnen zijn van de vele klachten over verbinding. De antenneversterking in de iPhone XS zou kleiner zijn dan bij andere smartphones.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 79 reacties

  1. Mijn XS Max heeft een bar meer dan mijn X voor mobiel netwerk op zelfde plek. Voor de rest herken ik me niet in de andere problemen. Batterij is 65% als ik naar bed ga ivm de X die dan rond de 50% staat 👍

  2. Had hiervoor een iphone 8 plus met bar slecht bereik met tmobile

    Nu heb ik de iphone xs max met vol bereik
    Geen batterij problemen
    Geen scherpen randen

    Had hem vrijdag pas besteld en had hem zaterdag al in huis dankzij mobiel.nl die special rond 5uur vrijdag middag nog naar duitsland zijn gereden om een paar exemplaren te bemachtigen ik zou hem afhankelijk pas over 2 weken in huis hebben maar voor ik het wist kreeg ik een mail met verzonden

    Top service bij mobiel.nl

  3. Het Wifi probleem heb ik ook. Vooral YouTube op XS.

  4. Ik heb ook wat issues met 4G en uitvallen ervan. Alleen het compleet opnieuw opstarten heft dit probleem op.
    Hopelijk is dit met een software update te verhelpen en ligt het niet aan de hardware.

  5. Heb nu ruim 9 maanden de X. Fijn toestel maar niet in combinatie met T-mobile. Kan alleen bellen of gebeld worden als ik de speaker aan zet, anders hoort men mij niet!!!! Heb inmiddels 3 x een nieuwe X gekregen en nieuwe simkaart. Ben bij de Apple store, bij T-mobile en tot slot bij de Apple genius bar. Niets hielp. Val bij T/mobile van het net af regelmatig wordt de verbinding tijdens een gesprek verbroken. T-mobile neemt geen verantwoording, dus na contract jaar snel weer terug naar KPN. Dus denk goed na over welke privider je kiest. Het is toch te gek dat ik nu al voor € 4000 aan toestellen heb verbruikt (garantie) en dat bellen moeizaam is.

    • @T. J. Heesen: Als je alleen kan bellen met je speaker op dan is je microfoon om te telefoneren stuk. Als je belt via de speaker dan gebruikt je telefoon een tweede (andere) microfoon.

  6. Ik ervaar het ontvangst probleem ook op mijn 4 dagen jonge xs max 256gb

    Ik wil jullie allemaal erop wijzen om direct contact op te nemen met Apple Support! Tel nummer: ‭(0800) 0201 581‬
    Zelf zit ik al 40 min aan de telefoon met de keurige heren die echt hun best doen. Echter heeft nog (bijna) niemand deze melding gemaakt van de problemen, hierdoor kan apple minder goed een hardware probleem vaststellen is mij verteld. Aan jullie om apple hiervan niet via een forum te

  7. Dit is toch wel een blamage van Apple.
    Maarja Apple fixt altijd alles netjes naar behoren dus heb er alle vertrouwen van de wereld in!

  8. Nieuwe iPhone xs problemen met inkomende gesprekken. Als ik de iPhone op mute (knopje links) zet, komen gesprekken alsnog met geluid binnen. Na 2 keer overgaan dempt hij het geluid wel iets. Maar anonieme bellers houdt hij wel stil. Heeft iemand anders dit ook???

  9. Moet zeggen dat ik juist het idee heb dat de 4G of WiFi verbinding sneller is op mijn XS Max dan op mijn iPhone 7. Hier dus nergens last van.

  10. Het viel mij gisteren thuis op bij het pogen een ingesproken voicemailbericht te beluisteren, dat ik met mijn iPhone Xs geen of amper telefonisch bereik had. Pas na de derde poging had ik minimaal bereik en lukte het om verbinding met de voicemaildienst te maken. Voorheen, met mijn iPhone 6s, had ik dit probleem nooit! Met de WiFi-ontvangst ervaar ik geen problemen.

  11. Maar ondertussen wél hoofdprijzen durven vragen.
    Ik hoop dat ze dit netjes kunnen oplossen.

  12. Ik heb dus op mijn iPhone 6 sinds iOS 12 dat mijn verbinding steeds wegvalt als ik te ver van de router/modem afzit. Dit gebeurt zelfs al in de woonkamer en de eerste verdieping. Op zolder had ik dit meestal ook met iOS 11, maar dat is vrij logisch! Weet iemand of hier iets aan te doen is?

  13. Zal wel meevallen! Maar de iPhone X is zeker strakker dan de XS door de speakers. Maar gaat natuurlijk nergens over. 😋

  14. Waar ik met een iPhone 7 vorige week op 4G vier streepjes bereik telde op het display, tel ik er nu twee op dezelfde plaats met een Xs Max met dezelfde provider en abonnement, zegt wellicht niet zoveel maar het valt me wel op. Verder geen last van. Bereik, connectie, verstaanbaarheid etc is prima

  15. Origineel geplaatst door Frank (Oevermans)
    Ik heb dus op mijn iPhone 6 sinds iOS 12 dat mijn verbinding steeds wegvalt als ik te ver van de router/modem afzit. Dit gebeurt zelfs al in de woonkamer en de eerste verdieping. Op zolder had ik dit meestal ook met iOS 11, maar dat is vrij logisch! Weet iemand of hier iets aan te doen is?

    Een signaal wordt niet doorgelaten door betonnen muren en plafonds. Je kan Apple hier niet de schuld van geven vind ik. Plaats een wi-fi extender aan het begin en het eind van het trapgat en dan zul je zien dat het signaal overal goed is. 🙂

  16. Origineel geplaatst door Frank (Oevermans)
    Ik heb dus op mijn iPhone 6 sinds iOS 12 dat mijn verbinding steeds wegvalt als ik te ver van de router/modem afzit. Dit gebeurt zelfs al in de woonkamer en de eerste verdieping. Op zolder had ik dit meestal ook met iOS 11, maar dat is vrij logisch! Weet iemand of hier iets aan te doen is?

    Dichterbij je router gaan zitten, belemmeringen (muren, kasten, vloeren) weghalen, het signaal verbeteren/versterken of het accepteren. Die 4 opties zijn er om er iets aan te doen.

  17. Origineel geplaatst door T. J. Heesen
    Heb nu ruim 9 maanden de X. Fijn toestel maar niet in combinatie met T-mobile. Kan alleen bellen of gebeld worden als ik de speaker aan zet, anders hoort men mij niet!!!! Heb inmiddels 3 x een nieuwe X gekregen en nieuwe simkaart. Ben bij de Apple store, bij T-mobile en tot slot bij de Apple genius bar. Niets hielp. Val bij T/mobile van het net af regelmatig wordt de verbinding tijdens een gesprek verbroken. T-mobile neemt geen verantwoording, dus na contract jaar snel weer terug naar KPN. Dus denk goed na over welke privider je kiest. Het is toch te gek dat ik nu al voor € 4000 aan toestellen heb verbruikt (garantie) en dat bellen moeizaam is.

    Helemaal geen probleem met mijn X en T mobile. Hiervoor de 7 plus gehad en altijd goed bereik en kan gewoon bellen en gebeld worden zonder problemen

    • @Dani: Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met T-mobile en de X. Waardeloos. T-Mobile doet er niets aan en zegt dat het de schuld is van Apple. Contract kan niet worden afgekocht.. Hopeloos…

  18. Origineel geplaatst door Frank (Oevermans)
    Ik heb dus op mijn iPhone 6 sinds iOS 12 dat mijn verbinding steeds wegvalt als ik te ver van de router/modem afzit. Dit gebeurt zelfs al in de woonkamer en de eerste verdieping. Op zolder had ik dit meestal ook met iOS 11, maar dat is vrij logisch! Weet iemand of hier iets aan te doen is?

    WiFi assistentie uitzetten?

  19. ik heb nieuwe iPhone xs en dag 3 geen bereik en geen internet, na uren komen opeens mijn berichten binnen met wattsap, en bereik ik krijg de hele tijd wachten op netwerk. ik ga er vanuit dat dit probleem opgelost word 1159,00 euro betaald en geen bereik kan echt niet!!!!!

  20. Grrr, meestal wacht ik op het S model omdat daar verbeteringen op zitten tov het eerdere model. Hetzelfde deze keer dus hoop als de telefoon volgende week binnen is dat het meevalt of dat het verholpen kan worden.

  21. Zelf nog geen problemen ervaren met mijn iPhone XS. Maar ook niet echt op gelet eerlijk gezegd. Zal het eens in de gaten houden.

  22. Hier een XS met Vodafone. Het viel mij inderdaad op dat mijn verbinding ( wel tijdens auto rijden) spontaan weg viel. Maar kan het uiteraad niet weten of dit met Vodafone te maken heeft of met mijn XS.

  23. Origineel geplaatst door lhr
    ik heb nieuwe iPhone xs en dag 3 geen bereik en geen internet, na uren komen opeens mijn berichten binnen met wattsap, en bereik ik krijg de hele tijd wachten op netwerk. ik ga er vanuit dat dit probleem opgelost word 1159,00 euro betaald en geen bereik kan echt niet!!!!!

    Het mag inderdaad niet zo erg zijn. Mischien ligt het aan je provider??

  24. Wat zal ik doen ,volgende week iPhone zes halen of maar wachten ik zit bij t-mobile

  25. Wel echt treurig bij een 1200€ kostende telefoon. Jeetje Apple havent you learned?

  26. Is dit echt waar mensen?
    Alweer?
    Ik geloof het niet!

    Elke keer als er een nieuwe iPhone uitkomt is er meteen felle kritiek, met name op bereik. Ik doe mee sinds de iPhone 4 en heb elk opvolgend model gehad inclusief uitstapjes naar C en de S versies. Ik heb 1x een verbogen 6 gehad, maar nooit een probleem met bereik.
    Volgens mij wordt dit slechte nieuws verkondigd door:
    – Apple-haters
    – concurrenten van Apple
    – mensen die in een betonnen kooi wonen
    – mensen die in gebied wonen met slechte dekking
    – mensen die een router hebben uit de prehistorie

    • @Rutger1981: Beetje flauw Rutger, mensen met een vervelend toestel probleem even weg te zetten als Apple haters?! Hoe oud ben je? Mag men klagen als je toestel van 1159€ niet naar behoren werkt?? Ik kan je vertellen dat diverse leveranciers, telecombedrijven etc. worden overspoeld met klachten over de Xs en hier zelf zeer verbolgen over zijn. Benieuwd of de klant koning is bij Apple.

      @Mark: Beste Mark, ik heb ze ook allemaal gehad, nooit problemen. Nu de Xs voor mijn 7 plus.. Kan wel janken, ben gewoon niet verstaanbaar tijdens een gesprek!! Verder krijg ik melding dat ik een whatsapp heb ontvangen alleen komt het bericht pas een uur na de melding.. Heb ook nog Apple Carplay, laten we hopen dat ik daar geen spijt van krijg.

    • gellof mij vrij dit probleem is echt en geen zever.

      ik heb ook bijna alle iphones gehad vanf de eerste tot nu meestal de duurde versies met mss 1 of 2 uitzonderingen dat ik men gsm eens 2 jaar heb gebruikt .

      Ik heb met geen enkel toestel ooit een probleem gehad buiten de iphone 5 dacht ik daar is eens de home button van stuk geweest maar dit was gewoon slijtage.

      ik heb zelfs screenrecordings genomen van dit probleem dus als je het echt niet gelooft feel free om deze filmpjes te vragen ikstuur je ze met plezier door zodat je kan zien dat het wel degelijk een probleem is.

      verder is deze gsm zelfs al binnnen geweest ter reparatie ( 2 weken na aankoop)
      heb deze nu 3 dagen terug met nog steeds hetzelfde probleem.

      heb al uren gebeld met apple en ze kunnen er momenteel niets aan doen zeggen ze dan.

      erg leuk voor een gsm van 1159 euro.

      ben van antwerpen (belgie) en ga zelfs morgen helemaal naar brussel rijden naar de officiele app store om daar te gaan horen wat eraan gedaan kan worden.

  27. Om maar even op iedereen te reageren, ik heb geen wifi-assistentie aanstaan en het gaat mij er meer om dat ik voorheen (iOS 11) vol bereik had in de woonkamer zelfs nog in de tuin en nu (iOS 12) valt hij zelfs al weg als ik op de bank zit. Zoals ik eerder ook al zei zolder vind ik logisch, maar de eerste verdieping had ik ook nooit problemen (nu heel soms).

  28. Sinds vrijdag de ‘trotse’eigenaar van een Xs (na tevreden mama te zijn geweest van alle denkbare iPhone’s incl. plussen).. Nu kan ik wel janken, slecht bereik en nog slechter verstaanbaar tijdens een telefoongesprek. Zelfs dame van T-Mobile riep straks, u bent niet te verstaan. Woedend ben ik, bijna 1100€ en ik ben niet te verstaan. na 20 minuten in de wacht, dame T-Mobile ging navragen en verbrak na 6 minuten de verbinding, niet klant terugbellen…dus ik zelf weer bellen en na 12 min wachten tegen dame gezegd, zoek het maar even uit en bel mij dan terug.. ben heel benieuwd!!!!!

  29. @Rutger1981: Ik heb de iPhone 3G, 4, 5, 6, 7 en nu de X en echt nog nooit problemen gehad.

  30. @Rutger1981: Hoi Rutger. Sorry ben een echte iPhone fan. Maar ik heb echt problemen met WiFi ontvangst sinds IOS 12 Heb vorige week de nieuwe xs besteld en heb gedacht dat het zeker twee weken duur voordat ik hem heb. Heb ondertussen mijn iPhone 7 op IOS 12 geüpdatet en de WiFi problemen ondervonden, voor de tijd geen problemen gehad, en denk wat maakt het uit de nieuwe komt binnenkort. Vrijdag de nieuwe xs in de hand en het zelfde probleem. Ik ga er van uit dat dit een IOS 12 probleem is en hoop dat het met de volgende update opgelost is MvG Frank

  31. Ik heb een iPhone Xs Max en heb inderdaad ook veel minder streepjes voor mijn bereik qua bellen. Geen problemen verder met WiFi of 4G. Wel kreeg ik van iemand te horen dat ik ‘blikkerig’ of ‘robotachtig’ klink sinds ik mijn nieuwe telefoon heb. Anderen zeggen juist dat het hetzelfde klinkt. Geen last van wegvallende gesprekken of onbereikbaarheid.

  32. Nou, ik was van plan om de iPhone XS te kopen, als ik deze berichten lees dan wacht ik nog even. Ik zit nu op iPhone 7.

  33. Door al die berichten ben ik nu ook wel aan het twijfelen voor de nieuwe Iphone xd te kopen. 😕

  34. Heb sinds afgelopen zaterdag een nieuwe XS 256 Gb. Nog geen verbindingsprobleem gehad of opgevallen.

    Ik ga het in de gaten houden, maar tot nu toe werkt de XS perfect

  35. Helaas ondervind ik ook verbindingsproblemen. Met 4g & wifi. Ik heb een xs.

  36. Ook hier last van slechter bereik in huis op mijn iPhone XS dan op mijn iPhone X. Apple support raadde mij aan 4G op ‘alleen data’ te zetten.

  37. Ik ben tot op heden zeer tevreden over mijn iPhone XS Max. Ik heb totaal geen problemen met bereik zowel WiFi als mobiel.

  38. Sinds zaterdag ook de Xs en nog geen problemen van dien aard ervaren. Ik las er gisteren al wat over en heb het daarna in de gaten gehouden. Ik zit bij Tele2 en het valt me op dat ik vaak maar 2 of 3 streepjes heb. Ik zal het verder eens in de gaten houden!

  39. Ik zie geen verschil tussen de iPhone X en Xs Max met 4g en wifi. En nog geen last gehad van wegvallende verbindingen.

    Overigens is er niet alleen rechtsonder een antenne bijgekomen, maar ook rechtsboven. (Of die zijn gezamenlijk een antenne.)

  40. heb sinds 21 September de XS 64GB heb nog geen gekke dingen kunnen ontdekken zal het in de gaten houden en melden bij apple als er iets is

  41. Hier een IPhone XS 256gb ik heb last van een slechte verbinding 4g tele2,mensen horen mij ook slecht en heb al 2x gehad dat de verbinding met mijn iwatch 3 wegvalt. Geen scherpen randen.

    • @Patrick: Hoor veel klachten over bereik, ligt dit niet aan de provider?
      Ik heb het zelf ervaren met tele2, geen inkomende berichten en bijna tot geen toegang tot internet. Zelfde mobiel bij KPN, geen problemen.

      Denk niet direct te linken is aan het toestel.

  42. Origineel geplaatst door Ld
    Nieuwe iPhone xs problemen met inkomende gesprekken. Als ik de iPhone op mute (knopje links) zet, komen gesprekken alsnog met geluid binnen. Na 2 keer overgaan dempt hij het geluid wel iets. Maar anonieme bellers houdt hij wel stil. Heeft iemand anders dit ook???

    Als ik bij de beltoon van desbetreffend persoon de schakelaar op: “altijd aan voor noodgevallen” zet dan heb ik dat ook.

  43. Deze ochtend had ik een gesprek waarvan de beller mij niet kon verstaan: “het lijkt alsof u ver van uw telefoon spreekt”. Daarna viel de verbinding uit.
    2x voorgekomen vandaag.
    Ook viel 1x wifi uit.

    iPhone Xs Max

  44. Origineel geplaatst door Patricia
    @Mark: Beste Mark, ik heb ze ook allemaal gehad, nooit problemen. Nu de Xs voor mijn 7 plus.. Kan wel janken, ben gewoon niet verstaanbaar tijdens een gesprek!! Verder krijg ik melding dat ik een whatsapp heb ontvangen alleen komt het bericht pas een uur na de melding.. Heb ook nog Apple Carplay, laten we hopen dat ik daar geen spijt van krijg.

    Apple bellen, nieuw toestel vragen. Binnen de 14 dagen na aankoop wordt daar niet moeilijk over gedaan.

  45. Ik heb sinds vrijdag Iphone xs max heb geen enkel problemen met mijn iphone werkt super , had voorheen een X heb ik 4 keer onder garantie een nieuwe gekregen telefoon valt spontaan uit en ging niet meer aan !

  46. Nog niet zo ervaren. Het viel me wel op dat mijn databundel erg snel leeg was. Bij het gebruik wat ik met mijn vorige 7 ook deed. En vanmorgen stond mijn mobiele netwerkverbinding ineens uit, terwijl ik dat niet zelf heb gedaan. Maar verder zijn dit nu twee incidentjes… kan er nog niet veel over zeggen.

  47. Hier 2x Xs Max. Roaming 5 GHz WiFi in huis en in de uithoeken hebben beide toestellen een streepje minder dan voorheen de iPhone X. Werken verder wel goed.

  48. Ik heb de iPhone X en die bevalt mij meer dan uitstekend!
    Nog geen enkel probleem mee gehad, dus even afkloppen dat het zo blijft.

    Ik zit op het T-Mobile netwerk, en heb zeer goed bereik op het 4G netwerk, die nog geen enkele keer is weggevallen.
    Behaal op mijn woonadres gemiddeld een downloadsnelheid van 175 Mbps, met een uitschieter naar 200 Mbps, en een upload van rond de 50 Mbps (gemeten met Okla speedtest).
    Ook het bellen via het 3G netwerk verloopt zonder problemen, waar ik ook ben.
    Zit nu alleen te wachten, totdat T-Mobile (als laatste grote provider) eindelijk VoLTE (bellen over 4G) gaat activeren voor alle klanten, zodat ik daar ook gebruik van kan maken met mijn iPhone X.

    Ook WiFi werkt zonder problemen, zowel op de 2,4 Mhz als de 5 Mhz.
    Ik heb KPN Glasvezel en de Experiabox V10.
    Alleen op zolder is WiFi ontvangst matig tot slecht, maar dan zet ik hem gewoon op het 4G netwerk.

    Vervelend, dat sommige onder ons, wel problemen ervaren met het ontvangst van het mobiele netwerk en WiFi, vooral bij de nieuwe iPhone XS (Max).

  49. Ik heb nog een 6s, met KPN, en IOS 11.4.1. Zelfs bij mij is het bereik buiten en binnen nu maar 1 streepje. Nu ga ik hem zeker niet updaten naar iOS 12 voor dat ik zeker dat het opgelost is. Heb wel minder bereik sinds ik overgestapt ben naar Sim only van KPN.

  50. @Arie: Superhandig. Ik ga thuis ook de muren en vloeren weghalen voor een betere WiFi dekking😂

  51. Ik heb sinds IOS 12 op mijn iphone 6s dat mijn verbindingen af en toe wegvallen en minder zijn. Het lijkt mij dus eerder een softwareprobleem.

  52. Ik heb m’n Xs Max net 6 dagen en het is me nog niet opgevallen dat ik last heb van slecht bereik of wegvallende WiFi, maar ik heb wel wat anders te doen dan de hele dag streepjes te tellen. Ik zal er ‘s op gaan letten.

  53. Het valt mij nu wel ineens op dat ik vaak whatsapp berichten mis op mijn apple watch, sinds ik de Xs heb. Dan pak ik mijn telefoon en zie ik dat er whatsapp berichten zijn binnengekomen, terwijl de watch geen sjoege heeft gegeven.

  54. Ik krijg helemaal geen verbinding met mijn iPhone XS MAX Goud 256GB. 🙂
    Gaat morgen terug naar Apple….

  55. (Red.) Schadenfreude altijd -100. Deze reactie is door een moderator verwijderd omdat deze niet aan onze reactierichtlijnen voldoet. Antwoorden op deze reactie zijn mogelijk ook verwijderd.

  56. @Taco: Dit heb ik dus ook zoals ik al eerder heb aangegeven. Ik hoor meerdere mensen erover, dus ik denk dat iOS 12.0.1 een oplossing moet brengen.🙏🏻😇

  57. Ik ben van de X naar de Xs gegaan. Op mijn werk had ik altijd een matig signaal met de X en de daarbij behorende lagere datarate. Ik kwam zelden boven de 40Mbs uit. Nu op de Xs zie ik nog steeds hetzelfde signaal maar mijn snelheid is naar 75Mbs gegaan.

  58. Origineel geplaatst door Jon
    @Rutger1981: Wi-Fi versterkers is de grootste larie die er bestaat.

    Hoi Jon, ik noem het ook geen versterker maar een extender 🙂 dat is echt wat anders. Een extender pakt huidig signaal op en verspreid het vanaf dat punt. Ze heten ook wel wi-fi repeaters.

  59. Origineel geplaatst door Macaanzee
    Ik heb m’n Xs Max net 6 dagen en het is me nog niet opgevallen dat ik last heb van slecht bereik of wegvallende WiFi, maar ik heb wel wat anders te doen dan de hele dag streepjes te tellen. Ik zal er ‘s op gaan letten.

    😂😂

  60. @Frank (Oevermans): dit gaat met 12.1 weg, ik heb daar nu de beta van geïnstalleerd nadat ik dit probleem ook had en: opgelost!

  61. @Pim: Echt de reactie van het jaar. Totaal mee eens.

  62. Even een update, het lag waarschijnlijk aan de modem. We hebben die gisteren even een reset gegeven en nu doet mijn iPhone het weer goed met de wifi en zo. Toch zit ik te twijfelen of ik wél of níet een iPhone Xr zal kopen in oktober!😬

  63. Ok. Nieuwe poging vanwege eerdere Schadenfreude 🤔. Ik ga nu erg op mijn formuleringen letten. Ik vind dat je nooit een nieuw model iPhone in de eerste 3 maanden moet kopen. Dan loop je het risico dat je tegen dit soort zaken aanloopt.

  64. Origineel geplaatst door Macaanzee
    Ik heb m’n Xs Max net 6 dagen en het is me nog niet opgevallen dat ik last heb van slecht bereik of wegvallende WiFi, maar ik heb wel wat anders te doen dan de hele dag streepjes te tellen. Ik zal er ‘s op gaan letten.

    Ook ik heb heel wat anders te doen dan streepjes tellen. Ik merk dat ik sinds ik mijn iPhone Xs in gebruik heb, veel beter aan al mijn werkzaamheden en bezigheden toekom en veel minder tussendoor gestoord word door binnenkomende telefoontjes, omdat ik die oproepen met de iPhone Xs simpelweg niet kan ontvangen🤪

  65. @Robert Janssen: En daar betaal je dan 1200 euro voor..?

  66. Origineel geplaatst door Michael
    @Robert Janssen: En daar betaal je dan 1200 euro voor..?

    Nou inderdaad, het lijkt de omgekeerde wereld wel, hè!

  67. Xs max hier Amerikaans model. Sinds dag 1 in bezit, geen enkel probleem met welke verbinding dan ook.

  68. Ik heb nu de Xs max 256GB versie op het KPN netwerk en moet zeggen dat hij op het treinnetwerk waar 4G vaak bij het reizen uitviel op mijn note 9 en overging op 2G, Mijn iPhone veel sneller juist weer het 4G netwerk oppakt dus ik heb juist het tegenovergestelde van de situatie

  69. Ik heb sinds de release-dag de XS Max. Ik heb deze eerst 4 dagen gebruikt met Vodafone, nergenst last van. Sinds enkele dagen heb ik er een KPN abonnement inzitten, en heb ik dit probleem ook. Kan het provider afhankelijk zijn?

  70. Origineel geplaatst door Jaap
    Nou, ik was van plan om de iPhone XS te kopen, als ik deze berichten lees dan wacht ik nog even. Ik zit nu op iPhone 7.

    Denk er precies hetzelfde over. Heb een 7 en wil naar een XS Max. Trouwens met 12 geen wifi of 4G problemen tot op heden.

  71. Wat een drama

    Blij dat ik bij Mn X gebleven ben😝😝

  72. Inmiddels 3 weken een IPhone XS en vanaf het begin problemen met WiFi en 4G. Ook mijn bereik is een stuk minder. Soms heb ik helemaal geen internet. Heel erg jammer voor een toestel van ruim €1300. Ik overweeg om mijn 6S weer uit de kast te halen, daarop had ik de problemen niet. Hoop dat Apple snel met een fix komt! Verder nog nooit problemen gehad met iPhones.

  73. Slecht bereik thuis. Krijg vaak onnodig voicemail berichten omdat mijn tel geen bereik had.
    Bij mijn vorige iPhone 7 had ik heel goed bereik thuis / overal.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.