iCulture 25.000 fans!

iCulture op sociale media: 25.000 Facebook-fans en 70.000 Twitter-volgers – bedankt!

iCulture is op sociale media de grens van 25.000 Facebook-fans en 70.000 Twitter-volgers gepasseerd. Bedankt aan iedereen die ons op de voet volgt!

Als je alleen de homepage of de app van iCulture bezoekt, dan mis je iets. We zijn namelijk op nog veel meer plekken op internet te vinden: op Twitter, Facebook én Instagram bijvoorbeeld. En dat loopt lekker, want we hebben inmiddels de grens van 70.000 Twitter-volgers en 25.000 Facebook-fans bereikt! Daar zijn we enorm blij mee en trots op, dus daarom vanuit de grond van ons hart: dankjewel aan al onze trouwe én nieuwe fans.

We hebben al die volgers en fans de afgelopen jaren heel gestaag opgebouwd, waarbij we eerlijkheidshalve toegeven dat de #10jaariCulture winactie van de afgelopen twee weken wel iets heeft meegeholpen. Bij de winactie was je overigens niet verplicht om iets met Facebook of Twitter te doen, want deelnemers maakten ook kans door een kennisvraag te beantwoorden of een review te lezen. Dat we het op social media goed doen is overigens ook een kwestie van hard werken: zorgen dat mensen antwoord krijgen bij vragen en inspelen op tips die we via sociale kanalen binnenkrijgen. We kunnen in 140 tekens geen helpdesk bieden (dat willen we ook niet), maar we proberen er wel altijd voor je te zijn.

Op Facebook zijn we alweer een tijd geleden overgestapt van het 1-op-1 doorplaatsen van alle artikelen naar een meer selectieve aanpak, waarbij we een wat strengere selectie maken van de artikelen die we op Facebook opnemen. We staan altijd open voor verbetering, dus mocht je ideeën hebben hoe we onze Facebook-pagina nog interessanter kunnen maken of mis je bepaalde zaken: laat het vooral weten!

Coosto merken sociale media

Dat we het relatief goed doen, blijkt ook uit cijfers van externe partijen: we staan op nummer 50 in de merkenindex van Coosto en daarmee verslaan we in Nederland bekende merken als T-Mobile, Microsoft en zelfs Samsung 😉

Ook fijn om te zien is dat iCulture vooral positieve vibes oproept op sociale media. Ook dat legt Coosto vast, door het sentiment te meten (groen is positief, rood is negatief). Zoals je in onderstaande grafiek kunt zien is het sentiment onder de iCulture-lezers vrijwel altijd positief (recent nog op 19 januari) en natuurlijk zijn we ook daar heel trots op. Blije mensen betekent dat wij ons werk goed doen en hebben gedaan! Bedankt en blijf ons vooral in de gaten houden, ook op sociale media!

Coosto impressies en sentiment

Je kunt iCulture op sociale media volgen via meerdere kanalen.

Instagram

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 8 februari 2017, 18:13
Categorie Achtergrond
Onderwerpen iculture, sociale media

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.