![iTunes 12 Dagen cadeau, dag 7: Wijd Open van Blof [Muziek]](https://www.iculture.nl/wp-content/themes/iculture/images/fallback/ic-fallback-880x550.png)
iTunes 12 Dagen cadeau, dag 7: Wijd Open van Blof [Muziek]
Apple geeft vandaag een muzieknummer van Bløf weg. Wijd Open is een los nummer. In andere landen zijn films of lokale muziek te krijgen.
Apple geeft vandaag een muzieknummer van Bløf weg. Wijd Open is een los nummer. In andere landen zijn films of lokale muziek te krijgen.
Apple heeft in 2009 patent aangevraagd op een Ping-achtige functie voor winkels. De dienst is een sociaal netwerk, waarmee je met vrienden kunt over de aanschaf van producten. Het gaat daarbij om fysieke winkels. Het patent omschrijft het als ‘Social Networking in Shopping Environments’, waarbij je vrienden vraagt of je een bepaald product zou moeten […]
Het iTunes 12 Dagen cadeau is de EP A Holiday Gift van Michael Bublé. Deze bestaat uit 4 nummers en is 24 uur gratis te krijgen.
Alain Clark is de eerste artiest die in 12 Dagen Cadeaus van Apple een gratis EP weggeeft. Je kunt 2 nummers downloaden op je iPhone of in iTunes.
Wat waren in 2010 de hoogtepunten voor Apple? Een video geeft een overzicht van de belangrijkste ontwikkelingen.
Apple had in 2010 een veelbewogen jaar. De video geeft een overzicht van de hoogtepunten en de belangrijkste nieuwe producten en lanceringen.
Apple heeft de niet-officiële Wikileaks-applicatie voor de iPhone verwijderd uit de App Store. Twee dagen was de Wikileaks-app met Twitter-berichten en nieuws rondom het fenomeen verkrijgbaar.
Uit een viertal vacatures blijkt dat Apple serieuze plannen heeft met spraakherkenning en -besturing, mogelijk om op één lijn te komen met Google en Microsoft.
Apple heeft een commercial gemaakt, waarin ze opnieuw FaceTime centraal stellen. Het filmpje toont een kerstman die met een kind praat.
Apple heeft iAd Producer uitgebracht, een hulpmiddel om op de Mac iAds te maken. De software bevat een Visuele Designer die de HTML5, CSS3 en JavaScript regelt.
Apple heeft iAd Producer uitgebracht, een Mac-applicatie waarmee je interactieve iAd-reclamebanners kunt maken.
Apple werkt aan een spiraalvormig alternatief voor Cover Flow. Daarmee kun je door artiesten, afspeellijsten en genres bladeren, in een ronddraaiende interface.