Reacties voor: Ng:moco geeft uitleg over LiveFire-systeem voor de iPhone

Ng:moco heeft in een berichtje op de weblog meer uitleg gegeven over LiveFire, de identiteiten in deze game en de mogelijkheden om spullen te kopen vanuit de game.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 12 reacties

  1. Die screenshot herinnert mij aan de goeie ouwe Unreal Tournament 99 tijden..

  2. Ik ben nog steeds tegen het “hoe meer je koopt, hoe beter je bent” principe. Uitbuiters.

  3. Ng:moco
    dan wordt het echt weer een top game !!!
    al hun games zijn echt geweldig !!!

  4. Ik ben het met Prana eens. Ik zal geen enkel spel kopen dat hier gebruik van maakt. Ik vind het uitbuiterij. Weet iemand of Apple ook een x-aantal % hiervan oppikt?

  5. Origineel geplaatst door Poederblusser
    een noob is?

    Newbie, beginneling.
    Is moeilijk hè, vier letters in google intypen en op enter drukken…

  6. haha

  7. @iPhonefreak:

    Haha, idd. Hier een
    link
    dan maar..:marlinde:

  8. Toen ik die screenshot zag moest ik aan Halo denken, stel je voor; Halo voor de iPhone 🙂

  9. @rinus

    Tuurlijk krijgt ook apple een (klein) deel van de koek. Het is ook via hun diensten dat het verkocht wordt.

  10. dit was ook te zien in de 3.0 software presentatie
    het is dus een spel van quake3 engine op de iPhone, denk ik :s

  11. Origineel geplaatst door dekon
    @rinusTuurlijk krijgt ook apple een (klein) deel van de koek. Het is ook via hun diensten dat het verkocht wordt.

    Ik bedoel maar, ontwikkelaars en Apple zullen er zoveel mogelijk uitslepen als het aan hun ligt. Nu ligt het aan de kopers of ze ermee wegkomen.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.