Reacties voor: Belstatus van T-Mobile deze week weer beschikbaar

Na een maand klussen is T-Mobile eindelijk klaar met groot onderhoud aan de systemen. De belstatus is daardoor ook binnenkort weer beschikbaar en dat zal misschien tot onaangename verrassingen op de factuur leiden.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 68 reacties

  1. Eigelijk wel belachelijk, nu weet ik niet met vakantie periode of ik over mijn belstatus heen zit, hun moeten gewoon die dienst aanbieden!

  2. Ik kan in ieder geval melden dat die hier ineens weer werkt!!! Maar voor hoe lang natuurlijk…

  3. Dan hebben hun die weer aan het werk gemaakt zeker.

  4. Hier werkt hij ook weer (op de website van t-mobile zelf) en de applicatie Belstatus geeft ook hetzelfde aan als op de website 🙂

    Blijkt weer te werken, maar inderdaad voor hoe lang.

  5. Alles werkt inderdaad weer. Nu maar hopen dat de App snel terug komt in de store… 🙁

  6. ik vind eigenlijk dat ze mensen die over hun bundel heen zijn gegaan, niet moeten laten betalen hiervoor.
    dit is een fout van tmobile, niet van de klanten.

  7. Bij mij werkt de belstatus van de site niet

    Aghhh ik word er zo schijt ziek van, vorige week toen het wel werkte stond er 19 euro aan overige kosten wat helemaal NIET KAN!
    Dus ik zit nu te ijverig te wachten op de factuur en de belstatus…
    slechte zaak van t-mobile!

  8. @nigel: Wat een onzin. Je hebt toch gebeld? dan moet je ervoor betalen ook, lijkt me.

  9. Ik gebruik belstatus nog niet zo heel lang, en ik vraag me af hoe recent de gegevens zijn die je ziet.

    Mijn status blijft onveranderd nadat ik een telefoontje gepleegd hebt. Hoelang duurt het totdat ik dat terug kan zien bij t-mobile?

  10. Origineel geplaatst door nigel
    ik vind eigenlijk dat ze mensen die over hun bundel heen zijn gegaan, niet moeten laten betalen hiervoor.
    dit is een fout van tmobile, niet van de klanten.

    Sorry hoor maar dat is natuurlijk je reinste onzin. Als je tot de angstige types hoort dan kun op elk moment op de website zien wat je hebt opgemaakt.

    Je zou ook kunnen overwegen om dat lulijzer wat minder vaak aan je oren te houden.

    Dus niks fout van TM maar gewoon verbruik door de klant.

  11. Ik vraag me af waar ik die app kan downloaden van t-mobile. Belstatus staat er wel tussen maar de officiële t-mobile app niet.

  12. Even voor de mensen die denken dat die overige kosten zo hoog zijn.. dit is iets wat nog nooit heeft gewerkt.. Tmobile geeft aan dat hier al heel lang een storing in zit en dus zijn deze kosten niet kloppend (Zelf gehoord van de helpdesk) BTW Ik neem hiermee niet de verantwoordelijkheid voor mensen die buiten hun bundel bellen etc.. ik geef hiermee alleen aan wat ik van een servicemedewerker heb gehoord

  13. Ik dacht dat belstatus he t programmatje is waar we het de hele tijd over hebben? of komt er nu dus een officiele t-mobile app???

  14. Fijn dat ie het weer doet. 4 augustus ben ik officieel klant van T-Mobile. Op dit moment zit ik nog met Orange op m’n iPhone.

  15. Vind het een hele slechte zaak dat het zolang heeft plat gelegen. Ik gebruik de 1202 belstatus regelmatig omdat ik gewoon niet maar dan ook niet over mijn bundel heen wil. Heb hier in het verleden een hoop gezijk mee gehad…

    En dan bel je de klantenservice en dan word je tot 3 keer toe ook nog eens hond brutaal behandeld waarvan 1 keer zelfs gewoon werd opgehangen. Ik weet niet waar ze mee bezig zijn bij tmobile maar de service die ik een jaar geleden gewent was is nu ver te zoeken.

  16. Ik hoor mensen klagen over de dienst hij doet het niet en hij moet het doen. Dus alle klanten van telfort betalen elke maand niks want die dienst bestaat daar niet eens. En deze is een extra dienst voor ons klanten. En ja ik ga er ook onder leiden. Maar deze grote update in het systeem biedt verbetering die voor alle partijen wat opleverd. Maar dat kost helaas tijd, maar als ik in de toekomst beter wordt geholpen dan is dat alleen maar beter.

  17. Wel slim van ze, zal ze veel extra inkomsten opleveren. Net voor het onderhoud bleek ik volgens de belstatus nog bijna de helft van mijn minuten over te hebben, ik heb toen in een paar dagen heel veel gebeld, tegen de tijd dat ik de factuur kreeg zat 25 euro over mijn bundel heen belachelijk!

  18. Er zitten zeker wat medewerkers van T-Mobile comments te plaatsen, waarom zou je anders deze slechte service goed proberen te praten.

    Het zijn gewoon een stelletje mega prutsers bij T-Mobile. Het wordt tijd dat ze het monopolie op de iPhone kwijt raken en je het bij een fatsoenlijke provider kan aanschaffen die z’n zaakjes wel op orde heeft.

  19. Origineel geplaatst door Jeroen
    Wel slim van ze, zal ze veel extra inkomsten opleveren. Net voor het onderhoud bleek ik volgens de belstatus nog bijna de helft van mijn minuten over te hebben, ik heb toen in een paar dagen heel veel gebeld, tegen de tijd dat ik de factuur kreeg zat 25 euro over mijn bundel heen belachelijk!

    Wat bedoel je met “belachelijk”? Dat je zo extreem veel gebeld hebt.

  20. Origineel geplaatst door RJ
    Er zitten zeker wat medewerkers van T-Mobile comments te plaatsen, waarom zou je anders deze slechte service goed proberen te praten.Het zijn gewoon een stelletje mega prutsers bij T-Mobile. Het wordt tijd dat ze het monopolie op de iPhone kwijt raken en je het bij een fatsoenlijke provider kan aanschaffen die z’n zaakjes wel op orde heeft.

    je kunt elders een iPhone kopen en dan overal een abonnement nemen. Het is dus een vrije keuze.

    Wat betreft jouw suggestie dat mensen die niet meedoen aan al het geklaag hier dus medewerkers van TM zijn is gewoon te zot voor woorden. Niet iedereen schuift zijn eigen probleem af op een ander.

    De meeste mensen geven gewoon eerlijk toe als ze teveel gebeld hebben en betalen de meerkosten zonder mopperen.

  21. Ik weet niet of die gegevens wel kloppen. Ik had veel minder SMS tegoed moeten hebben… maar goed: het pakt in mijn voordeel uit, dus even afwachten maar…

  22. Bij mij doet ‘ie het niet

  23. Hoe krijk ik mijn geld terug als ik heb deze app en hij werkt niet van dag1 , vind t-mobiles reactie omzin als orange was over een jaar in t-mobiles handen , en de netwerk heeft veel klanten verliezt tot kpn en vodafone als niemand wilt het slechte netwerk , kun het reden het engels tmobile is nu te koop en deze heeft 3x meer klanten dan nederland dus , ik hoop tmobile nl gaat ook te koop , beter voor onz iphones

    Thumper is Engels en doet zijn uiterste best voor iedereen om in *jullie* moedertaal te communiceren, als goed gebaar. Heel fijn dat iedereen hem hierop afkraakt. Deze reacties zijn daarom verwijderd. Prettig dat iedereen zo heerlijk verdraagzaam is …

  24. Het grootste nadeel is dat ik niet weet wanneer ik een factuur krijg of wanneer de factuur wordt afgeschreven. Ik zie wel gegevens in de belstatus bij my t-mobile maar deze is absoluut niet up-to-date.

  25. @Jeroen: Huh, ikke niet begrijp. Je belt toch omdat je moet bellen? Dus als je over je bundel heen zit bel je niet ofzo? Belstatus is vooral handig om minuten op te maken als je deze niet meer mee kan nemen naar volgende maand. Als je meer moet bellen doe je dat toch wel, ongeacht je huidige status.

    P.S. Wanneer gaan we ook al weer met z’n allen iets doen zodat T-Mobile ons 2 SMSs voor 1 MSM gaat rekenen, net zoals die ‘stomme’ AT&T klant straks krijgt?

  26. Origineel geplaatst door Alsatian
    Het grootste nadeel is dat ik niet weet wanneer ik een factuur krijg of wanneer de factuur wordt afgeschreven. Ik zie wel gegevens in de belstatus bij my t-mobile maar deze is absoluut niet up-to-date.

    Factuur krijg je en wordt altijd op hetzelfde moment in de maand afgeschreven en op dat moment worden de belminuten bijgeteld.

    Het programma belstatus geeft niets meer te zien dan wat je ook op de website kunt zien.

  27. Belstatus is een app (betaald)

    Via t-Mobile een webpagina in safari Gratis (dus geen app). Klik hier om te zien hoe je dat doet

    @Anna:

  28. Net via appstore de belstatus app geupdate, alles werkt hier weer perfecto!!

  29. Had de belstatus als een app in google. Was naar mijn idee altijd actueel. Heb hem al een poos niet meer gebruikt, maar is die app wel dezelfde als de app via de appstore?

  30. Ik heb sinds 9 juli een iphon I150 abbo voor het eerst

    Nu staat er bij belstatus
    175:35 min
    Smsberichten: 186

    Klopt dit dan wel ?? zit hier dan al weer de nieuwe maand (augustus) in.

  31. Bestatus werkt weer.
    De mensen van T-Mobile hebben nu vakantie ;-(

  32. Bestatus geeft aan op 10-06-09 (2 dagen in de nieuwe maand):

    Belminuten: 150
    SMS-berichten: 300
    Dagen resterend: 29
    Overige kosten: € 2,68

    ???????????????????????????????

  33. Origineel geplaatst door iPhone’d
    Eigelijk wel belachelijk, nu weet ik niet met vakantie periode of ik over mijn belstatus heen zit, hun moeten gewoon die dienst aanbieden!

    Ja dat heb ik ook. kan geen eens zien wat ik voor een achterlijk bedrag heb deze maand:p zal wel 20 euro er overheen zitten maar zoiets is wel fijn om van te voren te weten.

  34. @viermaal raden: Eeeh hoe ga je dat zien als het niet werkt … Duuuuuuh…..

    Na een angstige en barre tijd zonder de luxe van belstatus is er weer rust gekeerd in het leven van de T-mobile gebruiker. Wel heeft men vernomen dat er een waar Babyboom is ontstaan onder de T-mobile gebruikers. Maar of dit te verwijten valt aan het uitvallen van de belstatus en of dit reinste toeval is, kan men niet te achterhalen……

    PS: Dank je wel T-mobile voor alle vriendelijke reacties naar niemand. Alleen klantje pesten daar ben je goed in. Maar ik ben blij dat het weer werkt….

  35. Kan hier zo verschrikkelijk boos om worden, gelijk maar even een mailtje gestuurd naar de klantenservice:

    Beste klantenservice,

    Volgens de factuur over Juni heb ik enkele sms’jes in het buitenland verstuurd. Het frappante is dat ik in deze periode niet verder ben gekomen dan Drenthe. In mei ben ik naar Istanbul geweest, dus dat kan niet pas in juni worden doorberekend. Vanuit welk netwerk zouden deze ‘buitenlandse’ berichten volgens uw gegevens verstuurd zijn?

    Het willekeurig doorberekenen van extra kosten en niet oplettende klanten hiermee af te schepen lijkt mij een buitengewoon ongebruikelijke gang van zaken.

    Hartelijk bedankt,

    ***

    PS Waarschijnlijk komt het door het professionele onderhoud dat de afgelopen weken plaats heeft gevonden, maar mijn belminuten staan op 0:00, terwijl de nieuwe maand voor mij al ingegaan zou moeten zijn. Ook is het gezien mijn belpatroon bijna onmogelijk dat ik over mijn bundelminuten heen ben gegaan, mede gezien het feit dat dit nog nooit eerder gebeurd is. Weer een onfatsoenlijke manier om via de overige kosten extra inkomsten te beuren…

  36. Belstatud is indicatief! Dat houd in dat dit een richtlijn is. P.s. T-Mobile is gewoon goed. Als je buitenbudel belde kan je ook zeggen; Apple is fout want ze bouwde geen minuten teller in hun OS.

  37. @RobinhoAjax: Ehh… het kans soms wel weken duren eer de (buiten- en binnelandse) telco’s onderling SMS-verkeer in rekening hebben gebracht bij elkaar. Dus je slaat bij voorbaat al een flater met je mail.

  38. @iTrick: Die teller zit er wel degelijk in. Je kunt gewoon zien hoeveel minuten je hebt gebeld bij ieder gesprek en in totaal…

  39. @Erp

    Ze waren ook al doorberekend in mei, heb de uitgaande sms’jes toen ook geteld..

  40. @RobinhoAjax:

    Buitenlandse kosten worden pas doorberekend zodra het buitenland deze doorgeeft. Staat vast ergens op de site van TM.

  41. Vandaar kon ik de applicatie belstatus (voor t-mobile) niet vinden.

    Heel erg bedankt voor het melden iphoneClub 😀

  42. Bij mij hebben ze het abonnement spontaan gedowngrade naar een 150 minuten ipv mijn 500 minuten abonnement en de extra belminuten in rekening gebracht voor dik 100 euro. Ben al eend maand bezig voor een creditnota maar de afdeling Finance heeft het te druk zeggen ze. Stelletje prutsers

  43. ik ben niet over me minuten heen maar ik was er vorige maand over heen gegaan omdat ik niet wst of er al bij kwam.. belachelijk dat het onmogelijk was om die informatie te krijgen..

  44. Origineel geplaatst door stephan
    ik ben niet over me minuten heen maar ik was er vorige maand over heen gegaan omdat ik niet wst of er al bij kwam.. belachelijk dat het onmogelijk was om die informatie te krijgen..

    Volgens mij heeft TM een (gratis) tel. nummer voor dergelijke informatie.

  45. @viermaal raden: nou ook deze keer sla je de plank mis… De info hebben ze niet bij de klanten service. En waarschijnlijk zag je me vorige reactie niet. Maar op internet had je de service ook niet.

    Dus ook niet via sms, internet of 1202 en of klanten service. Op geen enkele manier te achterhalen. Dus….

    Maar het is nu weer groten deels verholpen.

    Je kan niet zelf alles bij houden zoals velen beweren. Je betaald verbindings kosten en zelfs ophang kosten. Hier weet bijna niemand wat over. Je moet namelijk als je ophangt ook betalen.

  46. T-Mobile faalt miserabel als het gaat om de belstatus. Je kunt als bedrijf geen weken onderhoud hebben. Je kunt het wel zo noemen maar het is natuurlijk een belachelijk grote storing en niets anders. “Somebody made a booboo.”

    Als ik als systeembeheerder, technisch specialist en programmeur zou zeggen dat iets weken ging duren, was ik echt mijn baan wel kwijt.

  47. Ook de online facturen kloppen niet. Mijn vorige factuur liep tot en MET 2 juni. Op 27 juli verschijnt (eindelijk) de nieuwe factuur van 3 juni t/m 2 juli. Daar staat doodleuk een bedrag van 8 euro in voor een gesprek op 2 juni BUITEN DE BUNDEL, gewoon naar een nederlands vast nummer vanuit nederland. ‘t Moet echt niet gekker worden daar, want zo kloppen ze ons toch ff een paar tonnetjes uit de zak!!

  48. BELSTATUS werkt weer ! ! 28 juli 22:00 uur

  49. Toevallig he, niet bereikbaar tijdens overgang Orange naar mighty T-M én vele nieuwe iPhoners….
    Er zal er maar één zijn die hier om lacht.
    Krijg zo de schijt van die T-mobile

  50. Belstatus werkt niet meer na update 🙁
    Als je update van 2.4 naar 2.5 werkt belstatus niet voor zakelijke abbonees.

    DUS JULLIE ZIJN GEWAARSCHUWD !

  51. Origineel geplaatst door viermaal raden
    Als je tot de angstige types hoort dan kun op elk moment op de website zien wat je hebt opgemaakt

    Nee, zoals vermeld lag het hele systeem plat voor “onderhoud”, ook de belstatus op de website.

  52. Origineel geplaatst door Erp
    @iTrick: Die teller zit er wel degelijk in. Je kunt gewoon zien hoeveel minuten je hebt gebeld bij ieder gesprek en in totaal…

    Ja, maar je kunt niet zien wat je totale inkomende gesprekken zijn, en de totale duur van de uitgaande (en laat dat nu net handig zijn).

    Gemiste kans van Apple

  53. Hier werkt de Belstatus app ook niet meer na update in Appstore…

  54. Belstatus was gisteren weer beschikbaar in de app store als update, meteen gedownload en wat blijkt: Leeg scherm, geen informatie. Het werkt blijkbaar niet!
    Vanochtend is de app weer verdwenen uit de AppStore!

    We wachten af…
    Jeroen

  55. Helaas tot 5 augustus weeral onderhoud. Waar hebben die mensen last van…. Nu wordt ik zelfs boos….Langer dan een maand je dingen niet op orde. Wat een goed bedrijf zeg…

  56. Van de T-mobile pagina:

    “Let op
    Helaas zijn werkzaamheden aan onze systemen uitgelopen. Op dit moment kunnen we je belstatus niet correct weergeven. Daarom is deze dienst voorlopig niet beschikbaar.

    We werken momenteel hard aan een oplossing om de belstatus voor je beschikbaar te maken. We kunnen helaas niet zeggen hoelang dit duurt. Onze excuses voor het ongemak.”

    Ik heb hier maar één reactie op: “…”

  57. De app werkt bij mij helemaal niet meer nu 🙁
    Heb de app verwijdered en wou hem nieuw installeren staat die niet meer in de app store #$%$#

    Wat te doen?

  58. Nu werkt het weer, ik heb net gekeken hoop maar dat het nu een blijvertje is.
    Alleen op de website van t-mobile werkt de belstatus nog niet.

  59. Mooie truc van T-Mobile om mensen juist in de vakantieperiode op kosten te jagen. Dankzij Belstatus missen ze namelijk inkomsten. Het zal me niet verbazen als ze de makers van Belstatus geld hebben geboden om de app ‘even uit de store’ te halen. Laat T-Mobile zich eens goed richten op de 3G dekking want met ‘al hun nieuwe klanten’ moet er ook meer snelheid gedeeld worden. Dus…

  60. Nou wat leuk…:-((
    Hij heeft het inderdaad na al die weken wachten 4 dagen gedaan maar sinds 2 weken doet ie het weer helemaal niet meer en ook weer niet meer in de app store te vinden…
    Hoe moeilijk kan het zijn…Laat T-Mobile toch wel zien dat ze dit allemaal niet aankunnen waarom beginnen ze dan aan zo’n groot project als de iphone…Laat dat aan de mensen over die wel weten hoe ze een bedrijf op poten kunnen zetten. Nu zijn wij verplicht (als je alles legaal wilt) om met zo’n flut bedrijf als T-Mobile in zee te gaan als je een iphone wilt… Lang leve de vrijheid in Nederland. Het moet gewoon zo zijn dat je een iphone kan kopen en zelf je telefoonmaatschappij uit kan kiezen!!! Niks verplicht aan 1 aanbieder.

    Maar ja wie ben ik….

  61. Doet het verd*mme nog steeds niet die belstatus…..
    Schiet lekker op met die t-mobile gasten….

  62. en nog steeds geen belstatus. iedere maand heb ik 100 min over, heb expres niet gebeld omdat ik de belstatus niet kon zien en ja hoor op de factuur was ik over mijn beltegoed. maar 62 cent maar als ze bij iedereen paar cent jatten is dit een enorm bedrag.
    ga morgen langs winkel en vragen om beide abonnements a la minute op te zeggen …moet kunnen …wegen waanprestatie.

  63. Nou ik ben ook klant bij t-mobile met twee pre pay abb., mam en zoon. En wil inderdaad ook ff mijn gal spuwen over de belstatus “service”! Er word nu op hun site gecorrespondeerd dat deze dienst er uit ligt tot okt!? Dit vind ik dus echt niet meer normaal!!! En ben helemaal niet zo’n stumperd die bang is om enkele minuten over haar tegoed te komen, maar heb ook geen zin in onverwachte rekeningen van enkele honderden euro’s omdat ik voor beide niet kan checken hoeveel ons tegoed is……en ook ik vind dan ook dat tmobile in gebreken blijft en dat er per direct opgezegd moet kunnen worden!!!

  64. @juul e.a.:

    Belstatus (en daarmee samenhangend) behoort niet tot de contractuele verplichtingen van TM. Dus geen reden voor contractbeëindiging.

    Dit is nu al tig maal hier gemeld!

  65. viermaal raden, volgens mij werk jij voor T-mobile of niet? Op iedere klacht van iemand heb je wel commentaar…….Maar ik heb een leuke site gevonden waar je klacht wel serieus word genomen en dan eens kijken hoe snel de “storing” verholpen word! Dus mensen dien je klacht in bij http://forms.consuwijzer.nl/Formulie…jzer_nl_Klacht !!!

  66. Origineel geplaatst door juul
    viermaal raden, volgens mij werk jij voor T-mobile of niet? Op iedere klacht van iemand heb je wel commentaar…….!!!

    Wat een zieligerd ben jij zeg!

    Begrijp jij het verschil niet tussen wat je wel en niet in een contract hebt afgesloten?

    Meehuilen met iedereen is simpel maar probeer ook eens de waarheid onder ogen te zien. De waarheid is dat je geen contractuele rechten op je belstatus hebt.

    Het is een s.e.r.v.i.c.e die TM kan leveren en op dit moment dus niet levert. Vervelend, ja. Lastig (voor sommigen), ja. Maar geen onoverkomelijk probleem!

  67. Haha, nou viermaal raden, dan zie jij maar eens de waarheid onder ogen, en google deze klacht maar eens, maar dat zijn natuurlijk ook allemaal zieligerds….Jurist van t-mobile misschien hahaha…..

  68. Hallo mensen
    ff een andere vraag
    waar moet je nou in je minuten teller kijken hoeveel je gebelt hebt en het dan weer op nul zetten.
    Niet op de totale duur toch maar op de uitgaande oproepen toch?
    Help me ff hiermee een medewerker van telfort klantenservice heeft mij in de war geschopt

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.