Reacties voor: ABN Amro bankieren-app werkt na update weer onder iOS 7.0.3

Mobiel Bankieren van ABN Amro voor iPhone heeft een belangrijke bugfix gekregen. De app werkt weer onder iOS 7.0.3.
Bart Breij - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 14 reacties

  1. Pluim voor ABN. Snel handelen houd ik van!

  2. Fijn, heb bewust de ios update niet geinstalleerd omdat ik erg hecht aan m’n abn app 🙂

  3. Hij functioneerd niet

  4. Mooi zo, nu pas tijd voor 7.0.3 upgrade 🙂

  5. Heb ze gisteren gewezen op de mogelijkheid via twitter van een expedited review. Dit hebben ze blijkbaar ter harte genomen ;-).
    Tweet

  6. En nu nog iets meer Nederlands personeel aannemen ipv alle Ict naar buitenland zodat reactie tijd achteraf is. Nooit preventief beheer daar is geen tijd meer voor. Tja alle ontwikkelaars ict’rs van ABN zitten in de www hahaha geen idee waarom ze maar geen geld willen uitgeven die gasten 😉

  7. Goed bezig ABN!

  8. Wel lekker dat hij het doet maar geld overboeken doet hij niet (op eigen rekening) wil me iPhone afrekening maar na 2 keer overboeken staat er nog niks op mijn betaal rekening bedankt ABN

  9. 040 werkt nog niet

  10. Origineel geplaatst door Barend
    Wel lekker dat hij het doet maar geld overboeken doet hij niet (op eigen rekening) wil me iPhone afrekening maar na 2 keer overboeken staat er nog niks op mijn betaal rekening bedankt ABN

    Net zelf de update gedaan. Werkt gewoon zoals het hoort! Ook het overboeken.

  11. Ja staat er nu op na dik 2 uur

  12. Werkt prima.

  13. Nu TomTom nog, kwam er vandaag achter. Nadat ik em updaten naar 7.03.
    Dat ie nu om de haverklap eruit klapt tijdens een rit.. Was erg vervelend , precies op een naderende Afrit

  14. Vandaag de update iOS 7.0.3 gedaan, maar de app opent niet hoor!
    Lekker handig als je de app dagelijks gebruikt!
    Ik vind het slordig dat de ABN-AMRO aangeeft dat het probleem opgelost is, terwijl dat dus duidelijk niet bij iedereen het geval is!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.