AppEvent: spelletje Square9 vandaag gratis op de iPad
De gratis app van AppEvent is vandaag het spelletje Square9. Dit is een combinatie van Tetris, Kamertje Verhuren en Sudoku. De game kost normaal 2,39 euro en bevat twee spelvarianten.
De gratis app van AppEvent is vandaag het spelletje Square9. Dit is een combinatie van Tetris, Kamertje Verhuren en Sudoku. De game kost normaal 2,39 euro en bevat twee spelvarianten.
Apple heeft een nieuwe reclamespot voor de iPad gelanceerd met als thema "If you asked". In de reclamespot worden applicaties voor specifieke doelgroepen getoond.
Apple wil de pay-per-install advertenties in apps op de iPhone en iPod touch aan banden leggen, beweert de website Gigaom. De pay-per-install methode laat gebruikers een app installeren tegenover een beloning in een andere applicatie.
Google gaat gebruikers mobiele advertenties voorschotelen op basis van hun unieke toestel-ID. Maar de gebruikers kunnen zich er ook voor afmelden.
Kiip is een nieuw advertentiesysteem op de iPhone dat gamers moet belonen voor het halen van achievements. Zo'n achievement zal gepaard gaan een aanbieding voor bijvoorbeeld een gratis zak chips of een sample van een mascara.
Apple heeft via advertentiebureau Velti gevraagd om reclame van Toyota weg te halen uit de app Cydia. Het was de eerste keer dat een bekend merk reclame maakte in een jailbreak-app.
Cydia wordt steeds vaker serieus genomen. Toyota-partner Scion heeft Cydia gebruikt om een thema uit te brengen, om reclame te maken voor een nieuwe auto. Dat was een snellere en goedkopere weg dan via Apple en iAd.
Apple heeft een nieuwe reclamespot voor de iPad uitgebracht. Ze leggen daarin uit, dat als je de technologie even achterwege laat, de iPad een verrukkelijk apparaat is.
Apple heeft opnieuw een filmpje uitgebracht in de serie 'If you don't have an iPhone'. Na Game Center staat deze keer het Retina Display in de iPhone 4 en de nieuwste iPod touch centraal.
Angry Birds HD heeft onlangs een update gekregen. Daarin zijn 15 nieuwe levels toegevoegd, maar wat Rovio niet vermeldde waren de nieuwe reclamebanners.
Apple is gestart met iAds op de iPad. Een beeldvullende advertentie van Unilever in samenwerking met NCAA is te zien op de iPad.
Een man op Times Square kan met een iPhone videotransmitter de reclameborden bedienen. Echt of nep?