Reacties voor: Test-Aankoop doet klanttevredenheidsonderzoek iPhone

Test-Aankoop is een klanttevredenheidsonderzoek gestart over de iPhone. Via een enquête op zijn website vraagt het gebruikers naar hun tevredenheid over alle verschillende mogelijkheden van de telefoon.
Maarten ter Horst - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 18 reacties

  1. niet regen bestaand what a fuck

  2. Ondanks dat ik uit NL kom, toch maar even aan deze Belgische enquete meegedaan.

  3. Benieuwd hoe ze de overwegend positieve reacties nu weer gaan draaien naar iets negatiefs toe. (of denk ik nu te zwart?)

  4. je kan niet een jailbroken phone kiezen

  5. Heb het ook ff ingevuld..zeer positief wat ik heb ingevuld..dus geen gezeik..en niet regenbestendig? wat een gelul

  6. ik heb m ook ingevuld en ben ook positief geweest over de vragen die ze stelde 🙂

  7. Ben “gek”op enquete’s zeker als het over de iPhone gaat. Dus ff ingevuld. Jammer dat er niet direct een stemgedag word getoond en dat ik de vragen niet met mijn wijsvinger kon “tappen” 😉

  8. Test-Aankoop is de laatste dagen al meermaals negatief in het nieuws geweest, oa ivm Fortis. Ik geloof die organisatie niet meer.

  9. als nederlander heb ik de enquete toch maar gedaan. ik ben en blijf positief over de iphone, maar jammer dat het een paar functies mis, maar daar klaag ik niet over…

  10. Gewoon ff invullen met z’n allen en kijken wat eruit komt! 🙂

  11. Ga maar eens met eender welke smartphone in de gietende regen een gesprekje houden, d’r zal er geen een nog naar behoren functioneren! Flauwekul allemaal!
    aan de hand van wat ik al op deze site gelezen heb in 2 maanden tijd zijn er toch niet veel ontevreden iphonebezitters te vinden dus tenzij dat er een hoop iphone Busters (die dan nog nooit een van dichtbij gezien hebben…) aan die enquete gaan deelnemen MOET die gewoon positief uitdraaien… leve de iphone 😉

  12. Ik ben ook super POSITIEF en NEGATIEF tegelijk. Deze telefoon is echt geniaal maaaaarrrr ik heb 3 defecte telefoons gehad 1 doa, 1 met een geel wazig scherm en 1 met een muteknop die vast zat. Det heeft me twee maanden gekost om nu een goed apparaat te hebben. Ik moet zeggen dat ik wel betere service / kwaliteit van Apple had verwacht. Verder is het ontvangst erg slecht, en dat mag wel eens erkent worden i.p.v. vingertjes naar elkaar wijzen.

    Maar goed zelfs met al deze slechte ervaringen zou ik dit briljante apparaat niet willen missen!! Gister heb ik 2200 foto’s en 3000 mp3’s erop gezet en het zoeken hierin gaat mega soepel precies zoals het hoort. Verder is over elk stukje functionaliteit goed nagedacht gewoon geweldig!

  13. Dat ze eerst eens zelf een iphone gebruiken dan kunnen ze mss wat vragen stellen die over de iphone gaan.
    – Zoals wat zijn je bevindingen van de app stor.
    – Wat vind je van de prijzen van de app’s
    – Wat vind je van de games.
    – hoe zijn je bevindingen van het multi touch scherm
    – Wat vind je van de looks, de duurbaarheid.
    – Je bevindingen van randapparatuur
    – en nog wat vragen rond het feit dat de iphone software zo gesloten is.
    Dingen die je enkel maar bij de iphone vind en net die dingen maken hem zo special maken.
    Swoit ik heb dan maar de enquete eerlijk ingevuld en die was natuurlijk positief.

  14. ik ben over het algemeen ook positief over de iPhone. Vind alleen wel dat we het niet moeten overdrijven. Ten eerste die regen test was een hele normale test of de iPhone een beetje bestand is tegen vocht. Er is echt geen emmer water over gekieperd of zo. En het antwoord is dus dat de iPhone zéér slecht tegen vocht kan. Op zich niet zo heel erg, maar wel handig om te weten dat je dus niet met de iPhone in je zak in de regen moet gaan fietsen bij een fikse bui. Wat ik verser echt slecht vindt is de batterij. Die gaat voor mij echt te kort mee. Een beetje zakelijke gebruiker gaat het einde van de dag niet halen. Tel daarbij op dat je geen extra batterij kan meenemen op een fatsoenlijke manier en je bent de hele dag aan het power managen in plaats van onbezorgd aan het surfen.

    Al met al een prima telefoon.

    Super zijn: app store (ook al zit er veel waardeloze junk in), Safari (niet helemaal stabiel helaas) YouTube. Het touchscreen is de beste wat nu op de markt te krijgen is en
    stukken beter dan de meeste touch screens. De interface is eveneens ongeëvenaard. Daar kunnen de meeste telefoonmakers alleen maar van dromen.

    Minder zijn een aantal interface keuzes: de agenda opties zijn (te) beperkt, sms’jes alleen per heel gesprek te wissen, camera te beperkt (ten opzichte van concurrentie, gebruik hem zelf nooit), geen videofunctie (?) geen mms, geen echte office support (native), slechte synchronisatie met outlook (zeker met mobileme, wordt nog steeds aan gewerkt), geen routenavigatie (turn by turn zoals Tom Tom).

    Al met al een superphone maar alleen omdat wat de iPhone wel kan het ook heel goed doet en meestal heel doordacht is. Maar perfect, nee nog lang niet.

    Dus jongens ga nou niet de domme Apple fanboy uithangen daar heeft niemand wat aan. Zo gaat Apple nooit luisteren naar klanten als jullie als slechte cheerleaders de iPhone staan toe te juichen!

  15. Invullen maar… heb ik als ‘belg’ toch wel gedaan. Maar inderdaad, eigenlijk ontbreken er heel wat ‘vragen’….

  16. Ik heb em net ook ingevuld. Ben nog steeds best te spreken over de telefoon. Gebruik em de hele dag door….Tot de batterij weer leeg is en opgeladen dient te worden… 🙁

  17. Ik ben alles behalve tevreden. WiFi valt steeds uit ofwel vindt hij opeens geen draadloze netwerken meer.

  18. Juist Dennis, dat is mij en een kennis ook opgevallen als je BV landurig aan het chatten bent met welke messenger dan ook valt plots de wifi verbinding op onwillekeurige momenten weg. Heel erg irritant is dit ! Het zal heus wel opgelost worden, want er zitten hier en daar nog bugs in de 2.1 firmware.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.