Reacties voor: T-Mobile doet voorlopig niets met collectieve claims

T-Mobile geeft voor het einde van de maand duidelijkheid welke klanten in aanmerking komen voor de compensatieregeling. Collectieve claims worden voortaan niet behandeld.

Reacties: 35 reacties

  1. eerst personen lekker maken met een compesatie en dan ineens zeggen je krijgt niks meer

  2. Merk nog niets van de capaciteit uitbreiding anders. Krijg net post van t-mobile met de volgende opmerking: Ook het door u opgegeven postcodegebied is de afgelopen dagen versneld voorzien van extra capaciteit.

    Onze beide iphones hebben geen 3G, en volgens de dekkingskaart van t-mobile zal dat de komende 3 maanden ook in elk geval zo blijven.

  3. Dit weekend weer echt een drama. Ik zat in een vakantiehuisje in het knusse Friese plaatsje Anjum. In het huisje had ik geen bereik. Niet alleen geen 3G maar echt totaal niets, nul, nada, nothing. Display gaf continue “Geen service” of één streepje aan (om vervolgens weer helemaal weg te vallen). Echt een drama bereik binnen. Buiten wel twee tot maximaal vier streepjes 2G. Maakte me er niet al te druk om, immers vakantie. Vandaag maar eens op de site gekeken hoe volgens T-Mobile het bereik daar is. Volgens de site “Uitstekende 3G dekking binnen”. Ja de groeten. Begon nog even te twijfelen of mijn iPhone soms bijna overleden was maar mijn medevakantieganger had gelukkig precies hetzelfde met haar Android telefoon.

    Even dacht ik nog een meevaller te hebben. Op het park staan WiFi hotspots van KPN. En met je iPhone abo kan je daar gratis op! Dit weekend alleen even niet: heb bijna 10x HOTSPOT naar 9434 gestuurd voor een wachtwoord met als antwoord dat door een technisch probleem uw aanvraag voor T-Mobile Hotspot niet kan worden verwerkt. Begin er nu echt een beetje klaar mee te zijn.

    Dat het netwerk niet helemaal top is kan ik wel mee leven. T-Mobile prijzen zijn scherp dus op zich mag het netwerk ietsje minder zijn dan de ‘premium’ aanbieders. Maar dat de site van geen kant klopt en zelfs 3G binnen beloofd op een plek waar ik niet eens met 2G kan bellen is echt schandalig.

  4. Ik kreeg ook een mail met de melding dat t-mobile hard heeft gewerkt aan het verbeteren van het bereik. Nou… ik heb misschien 1 keer 5 minuten 3g dekking binnen gehad, voor de rest alleen matig 2g en dat terwijl dekking bij mij uistekend zou moeten zijn…

    Laat ze maar eens over de balk komen met een zak geld!

  5. Ik vind het allemaal heeeel grappig ! Ik klaag al 2 jaar over slechte dekking van data en bellen. Maar ze verklaarden mij altijd voor gek : je sim ergens anders in testen, nwe fw er op, ff uitzetten, ze gaan ff t netwerk resetten, ja MY ASS !! je denkt toch niet dat ik gek ben !? Nu ze slecht in het nieuws kunnen ze ineens hard lopen, moet nog zien dat het wat uithaald !! Mijn vriend heeft al 8 maanden korting gekregen het afgelopen jaar na klagen en ik na nog veel meer klagen helemaal niks. Stelletje loosers !!

  6. Nou de e-mail heb ik reeds ontvangen. Ook hebben ze gisteren gebeld om te zeggen dat ze al heel wat activiteiten hebben uitgevoerd om mijn 3g ervaring verbeteren. Met als vraag: “Heeft u nu beter 3g netwerk?”
    Mijn antwoord: “Ik heb nog steeds geen 3g op verschillende locaties. Dus volgens mij moet er nog een extra zendpaaltje geplaatst worden.”
    Haar reactie: “Ik zal uw antwoord doorzetten.”
    En daar was het gespreek mee afgelopen.

  7. Origineel geplaatst door WvB22
    Display gaf continue “Geen service”…

    Wat dat betreft zijn ze wel eerlijk bij T-Mobile. 😛

  8. Hier in Rotterdam centrum vallen mijn gesprekken nog steeds met grote regelmaat weg. Ik betaal 80 euro per maand aan abbo kosten, dus ik laat me niet afschepen met 2 a 3 tientjes terwijl ik al maanden slecht kan bellen/internetten.
    Ben inmiddels 13 jaar klant van t-mobile en ben er voor het eerst nu klaar mee. Een fout kan iedereen maken maar gaat er vervolgens om hoe je met die fout omgaat.
    T-Mobile heeft een goede eerste zet gedaan door “direct” actie te ondernemen met het plaatsen van extra masten.
    Ze gaan echter de fout in door niet volledig het probleem te erkennen. Ze erkennen alleen dat er internet problemen zijn maar het gaat veel verder dan dat. Ik kan gewoon niet bellen!
    En als je vervolgens ook nog eens een regeling wilt treffen die ver onder de maat is voor de ernst van de klachten dan ben je gewoon niet goed bezig als bedrijf.

    Ik heb overigens 4x een formulier verzonden maar GEEN ENKELE persoonlijke reactie gehad! Ik ben alleen gebeld door een computer om te vragen of mijn klacht na tevredenheid was opgelost.

    T-Mobile: zo ga je gewoon NIET met je klanten om. Je mag geld aan me verdienen maar gedraag je dan wel als een volwassen bedrijf!

  9. Ohja, ik moet dat formulier nog invullen, helaas moeten zo’n formulier invullen altijd een tijd duren en kan het gewoon NIET simpel bij T-mobile. Maar ook ik woon in Rotterdam en internetten is op gigantisch veel plekken praktisch onmogelijk.

    Ik twijfel nog of ik een Vodafone sim-only neem want deze spelen hier handig op in op de Lijnbaan. Sowieso betwijfel ik of ik nog T-mobile klant blijf.

  10. Merk nog niets van de capaciteit uitbreiding anders. Krijg net post van t-mobile met de volgende opmerking: Ook het door u opgegeven postcodegebied is de afgelopen dagen versneld voorzien van extra capaciteit.

    Ik heb ook niets gemerkt dat het beter is geworden,heb ook die mail gekregen,is nog steeds slecht op schipholzuid.Geen 3g en internet valt steeds uit.

  11. Het hoe zit het met die eindeloze “overige kosten” die ze maar blijven incasseren terwijl je niet buiten je bundel komt? Tmobile opdoeken en de cel in voor deze ZWENDEL praktijken!

  12. Hier in Arnhem dezelfde ellende. 3G is bagger, regelmatig vallen gesprekken weg en op het formulier krijg ik geen enkele reactie. Ik zit nog tot januari 2011 vast aan mijn abonnement maar daarna is het wel exit T-Mobile.

  13. ik poste een poosje geleden dat ik een brief kreeg met een verzoek voor een T-Mobile mast op ons dak van onze flat (omgeving rdam).

    Kan jullie melden dat we uitsluitsel en een brief hebben gekregen met de melding dat van de 50 mensen in onze flat 49 tegen hebben gestemd en 1 voor. En dat die mast er dus niet komt 🙂
    en ze mogen pas over 5 jaar een nieuwe poging wagen..

  14. Zijn er mensen individueel al benaderd voor compensatieregeling? Ik heb weken geleden al een mail gestuurd via desb pagina, en kreeg alleen een bevestiging,meer ook niet………

  15. Origineel geplaatst door Mark
    Ik vind het allemaal heeeel grappig ! Ik klaag al 2 jaar over slechte dekking van data en bellen. Maar ze verklaarden mij altijd voor gek : je sim ergens anders in testen, nwe fw er op, ff uitzetten, ze gaan ff t netwerk resetten, ja MY ASS !! je denkt toch niet dat ik gek ben !? Nu ze slecht in het nieuws kunnen ze ineens hard lopen, moet nog zien dat het wat uithaald !! . . . . . . . . Stelletje loosers !!

    Idem Idem Idem

  16. Iphoneclub,

    Heb jullie ook een mail gestuurd met een reactie van T-mobile. Lees het even en plaats het dan op de site. Echt belachelijk gewoon.

  17. Ik word er ook helemaal gek van.. Wil al een maand mijn abonnement opzeggen, maar nu proberen ze mij aan het lijntje te houden zodat ik zogenaamd korting ga krijgen. Via de e-mail kreeg ik te horen dat dit pas na juli zal gaan worden.

    Flikker maar lekker een end op en douw die korting maar in je reet. Mijn opzegging is vandaag een feit!

  18. Moet zeggen dat het hier rondom Eindhoven inmiddels wel aanzienlijk is verbeterd. Heb vrijwel altijd weer 3G bereik. Mja, dit had wat mij betreft wel wat eerder gemogen…

  19. Hier in Rotterdam nog steeds bagger.,

    “Geen service” en geen verbinding

    Enorm vervelend..!!

    Ze hadden al veel eerder actie moeten ondernemen.

    Egoïsten zijn het.

  20. Den Haag en Gouda is op sommige tijden en locaties ook een drama.

  21. Hier op Noordereiland, Rotterdam sinds een week al beter bereik 3G valt in ieder geval niet meer weg. Ben ook benieuwd naar de regeling, nieuwe iPhone kom maar op 😛

  22. Ik had een paar weken terug, op een verjaardag bij iemand thuis, in Hartje Amstelveen, alleen maar ‘no service’. Twee weken terug heb ik op een vrijdag een hele middag niet kunnen bellen. Mensen die mij belden kregen te horen dat alle lijnen bezet waren. En de plaatsen waar je geeneens 3G dekking hebt in Amstelveen/Amsterdam zijn helemaal dramatisch. Ik voel me toch een beetje bekocht, want je betaalt er immers wèl voor! Mocht de iPhone4 bij een andere provider dan T-Mobile verkrijgbaar worden, fan weet ik het wel!

  23. Ik heb hier ook dramatisch bereik met T-mobile… met 3G uit is bellen te doen.. anders valt het constant uit. Echt te belachelijk voor woorden dit! Ik hoef al die leuke kortingen niet… is het mogelijk om (wat ik sowieso wil) je abonnement op te zeggen… (ik zit eigenlijk nog tot volgend jaar juli) en dan gewoon in juli de nieuwe iphone met abbo te nemen, mits het netwerk verbeterd is? En anders wil ik het alsnog opzeggen en in België een iPhone 4 halen en dan vodafone nemen.

    Iemand hier ervaring mee?

  24. Ik merk wel wat van de verbeteringen. Geen netwerk melding nu nog 3 keer per dag ipv 300 keer per dag. En als ik bereik heb heb ik altijd 2g internet bereik. Geen 3g. Maar het gaat wel de goede kant op met het 2g netwerk.

  25. @WvB22:
    Het t-mobile bereik is bij ons in Anjum de laatste tijd inderdaad afgenomen. Vroeger zat t-mobile samen in een mast met KPN, echter is de mast nu alleen nog van KPN.

  26. Dat mailtje heb ik ook gehad.. maar merk er nog niets van.. heb telkens geen netwerk als’k bijv. gewoon normaal thuis op de bank zit. Dat het 3G internet het het af en toe laat afweten is vervelend, maar dat ik als ik bijv. thuis op de bank zit gewoon geen netwerk heb en dus niet kan bellen of gebeld worden vind ik toch wel onacceptabel! Volgens hun dekkingskaart zou ik prima bereik moeten hebben.. dus ben van mening dat T-Mobile in gebreken is gebleven.. maarja, hun vinden zelf van niet dus je hebt als consument bijna geen poot om op te staan…

  27. Zag vanmiddag hier in hilversum op m`n telefoon weer eens het 3G tekentje , dat was toch wel een tijdje geleden dat ik dat had gezien

  28. Ach niet klagen mensen.
    Ik als Belg heb nog maar 1x op mijn Iphone het “3G” teken gezien. En wetende dat ik men iphone elke dag gebruik waar ik ben. Hier nog altijd het “E” teken.
    Dus T-mobile is ondanks die overcapaciteit toch zeker niet slechter dan hier in Belgie, waar je ook nog es extra moet betalen voor data :p
    Dankzij de gratis datalimieten xD

  29. Stichting MCO zal hier niet rouwig om zijn, het scheelt een hoop werk en ze hebben in hun voorwaarden bepaald dat ze, ongeacht hoe het tot stand komt, recht hebben op 20% van de compensatie die de aanmelders ontvangen.
    Ben je van je 2 maanden gratis internetten alweer bijna twee weken kwijt…

  30. Ik vind dat MCO gebeuren maar oplichterij, de enige die er wat mee verdient zijn hun zelf. Ik regel het zelf wel met t-mobile, is me in het verleden ook gewoon gelukt. Ook bij andere bedrijven als UPC en NS heb ik er regelmatig een compensatie uit weten te slepen. Maarja t liefst wil ik gewoon dat t-mobile eens een keer werkt zonder problemen, altijd dat gezeik. Bij andere providers werkt het ook, dus waarom bij tmobile niet

  31. Nou wat mij betreft , jammer maar voor mij geen T-Mobile meer. Ik hoop dat andere aanbieders de iPhone 4 ook zullen gaan verkopen. Vanaf begin van mijn abo ( vorig jaar aug ) heb ik in september bij t mobile geklaagt dat ik geen 3G berijkk heb. Mij werd toen vebetering belooft en gezegt dat en gezegt dat er anders niets valt te compenseren omdat ik op het adres dat in mijn contract staat (mijn adres dus) wel 3G dekking is (soms dus). Had medegedeeld dat ik op mijn werk in weesp helemaal niet kon internetten terwijl ik er wel voor betaal. We leven nu dus heel wat maanden verder en nog geen verbetering. Ik vind de iPhone wel cool maar ben niet blij met t mobile. Ik laat mij abo gewoon verlopen en verleng hem mooi niet en ook als ik een nieuwe iPhone 4 erbij zou krijgen. Suc6 allemaal t mobile. Het zou verboden moeten worden.

  32. Ook ik heb de bovenstaande faluwekul reactie van T-Mobile gehad. Ik weet niet wat ze aan het doen zijn, maar sinds vanochtend heb ik niet eens ontvangst met 2G op sommige plaatsen. En die vergoeding is ook een lachertje. 2 maanden internetkosten terwijl dat nergens gespecificeerd is in je contract. Het is all-in. In mijn geval 300 belminuten en 300 SMS-jes. Daarbij is inbegrepen onbeperkt internet. Hoe T-Mobile die splitsing wil gaan maken, maar ik ga ere niet mee accoord. Volgende stap is de geschillencommissie. Kan het iedereen aanraden.

  33. Gelukkig kan ik gratis gebruik maken van alle KPN wifi spots in Nederland, gewoon inloggen met mijn xs4all account. Waarom gaan we in NL niet met zijn allen voor free Wifi en dumpen de 3g en LTE technieken. Nederland is klein genoeg voor een compleet wifi netwerk. Pure geldklopperij van de telco’s en met alle stralen uit die verschillende systemen is Nederland net een magnetron….
    Zo dat lucht op;-)

  34. Het is zwaar klote. Heb na brief aan directie twee maand volledige bundel gekregen. Best slecht voor al 4 maand problemen.
    En dat niet alleen… ze blijven maar verkopen, alles kan en mag want het netwerk is zo goed. Bellen gaat wel redelijk hoewel er wel heeel veel gaten in de dekking zitten, ik let nu erg op. Data is soms nog hopeleloos.

    Mijn claim ligt bij mijn rechtsbijstand en ga voor contractbeindiging (nog steeds). Ik vertrouw ze niet meer en dat terwijl ik al ruim 10 jaar vertrouwen aan hun geef.

  35. Tmobile breek me de b*k niet over open , moet je zeggen ben al Ruim 5 jaar vaste klant by tmobile maar afgelopen 2 jaar alleen maar gezeik en gedoe en nu helemaal met dat mobiel internet gezeur !! Heb ze ook al een mail gestuurd met de klacht en kreeg idd ook een mail terug dat ik 2 maanden internet vergoed zou krijgen , me factuur voor deze maand staat online al klaar (excl. Vermindering internet abbo) dus het is afwachte of dit ook goed gaat , want het is toch schandalig voor woorden dat je voor 10 euro per maand niet eens behorlijk gebruik kan maken van mobiel internet !! 1 ding zeker eind dit jaar = het bye bye t-mobile !!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.