T-Mobile doet voorlopig niets met collectieve claims

T-Mobile geeft voor het einde van de maand duidelijkheid welke klanten in aanmerking komen voor de compensatieregeling. Collectieve claims worden voortaan niet behandeld.

t-mobile failKlanten van T-Mobile krijgen voor het einde van de maand duidelijkheid of ze in aanmerking komen voor de compensatieregeling. De klanten krijgen twee maanden gratis mobiel internet, als tegemoetkoming voor de netwerkproblemen van de afgelopen weken. Collectieve claims van organisaties die de belangen van klanten zeggen te behartigen, worden voorlopig niet in behandeling genomen. Mensen die 20 euro hebben overgemaakt naar organisaties zoals Meldpunt Collectief Onrecht blijven nog in onzekerheid of hun claim succes zal hebben. T-Mobile gaat alleen klanten die zich via de site hebben gemeld en het formulier voor slechte dekking hebben ingevuld, een vergoeding geven.


Volgens T-Mobile is meer dan de helft van de geplande extra telefoonmasten al geplaatst en is de capaciteit in een aanzienlijk deel van het land sneller dan gepland verdubbeld. Waar de informatie vandaan komt is wat onduidelijk: NU.nl heeft het bericht overgenomen van Novum, maar die vermeldt niet hoe ze aan de informatie zijn gekomen. Zelf wachten we nog steeds op antwoord van T-Mobile op onze 10 brandende vragen…

Update: Tipgever Remco ontving onderstaande mail van T-Mobile:

Geachte klant,
U heeft ons eerder laten weten dat u hinder heeft ondervonden met de verbinding op ons 3G netwerk. Via deze mail willen u graag informeren over de recente capaciteitsuitbreiding in het door u opgegeven postcodegebied. Wat hebben we voor u gedaan? Wij zijn reeds begin 2010 begonnen met een omvangrijke uitbreiding van ons 3G netwerk. Na het ontstaan van de genoemde capaciteitsproblemen, hebben wij met prioriteit die plaatsen aangepakt waar de meeste hinder door onze klanten werd ervaren. Ook het door u opgegeven postcodegebied is de afgelopen dagen versneld voorzien van extra capaciteit. Uw melding helpt ons. Dankzij uw klacht hebben we snel inzicht gekregen waar en wanneer ons 3G netwerk voor onze klanten onvoldoende functioneerde. En konden we de juiste maatregelen nemen. Dank voor uw informatie. Zoals beloofd ontvangt u uiterlijk 30 juni meer informatie over de niet-goed-geld-terug regeling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, T-Mobile Netherlands BV
Alexander Hamel Directeur T-Mobile Klantenservice

Tipgever: Dennis

Informatie

Laatst bijgewerkt
15 juni 2010 om 13:52
Onderwerp
Categorie
Providers

Reacties: 35 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.