Steve Jobs steekt Japanse medewerkers hart onder de riem

Apple-topman Steve Jobs heeft in een e-mail aan Apple-medewerkers zijn medeleven betuigd aan medewerkers die zijn getroffen door de aardbeving en tsunami in Japan van afgelopen vrijdag.

Steve JobsApple-topman Steve Jobs heeft namens het managementteam van Apple zijn medeleven betoond aan medewerkers (in Japan), dat afgelopen vrijdag getroffen werd door een zware aardbeving en tsunami. Hij deed dit in een e-mail gericht aan alle Apple-medewerkers, die in het bezit is van Mac Rumors. Ook zegt hij alle hulp toe aan medewerkers die verlof willen opnemen om familie te bezoeken of te verzorgen.

To Our Team in Japan,

We have all been following the unfolding disaster in Japan. Our hearts go out to you and your families, as well as all of your countrymen who have been touched by this tragedy.

If you need time or resources to visit or care for your families, please see HR and we will help you. If you are aware of any supplies that are needed, please also tell HR and we will do what we can to arrange delivery.

Again, our hearts go out to you during this unimaginable crisis.
Please stay safe.
Steve and the entire Executive Team

Apple heeft het ook mogelijk gemaakt om via de iTunes Store aan het Rode Kruis te doneren (iTunes-link). Ook is de lancering van de iPad 2 in Japan tot nader orde uitgesteld. T-Mobile heeft vanmiddag via Twitter bekendgemaakt dat het alle bel- en sms-kosten van en naar/binnen Japan zal vergoeden. Dit geldt nog de hele maand tot en met 31 maart 2011.

Suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!

Informatie

Laatst bijgewerkt 17 maart 2011, 15:31
Categorie Apple
Onderwerpen apple, e-mail, japan, steve jobs

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.